Ο Dani Sordo είναι ο επικεφαλής του Rally Ισπανίας, με τον Thierry Neuville να τον ακολουθεί και τον Ott Tanak να συμπληρώνει την τριάδα.
Για το πρωινό loop της πρώτης ημέρας του Rally Ισπανίας οι Tanak, Ogier και Neuville επέλεξαν 4 μεσαία ελαστικά και 1 σκληρό ελαστικό, οι Latvala, Katsuta, Lappi, Evans και Sordo 3 σκληρά και 2 μεσαία, ο Meeke 2 σκληρά και 3 μεσαία και ο Loeb 5 σκληρά.
O Dani Sordo εκμεταλλεύτηκε πλήρως την σειρά εκκίνησης, και βρίσκεται επικεφαλής του Rally Ισπανίας στο τέλος του πρωινού loop, παρά το κλατάρισμα 5 χλμ πριν το τέλος της τελευταίας ειδικής.
Ο Thierry Neuville ήταν αρκετά ταχύς σε όλες τις ειδικές, αλλά δυσκολεύτηκε λίγο στην δεύτερη ειδική, αφού το πίσω μέρος του i20 Coupe WRC γλιστρούσε λίγο περισσότερο από όσο θα ήθελε.
Ο Ott Tanak είχε μία σταθερή προσέγγιση στις πρώτες ειδικές του αγώνα, αφού δεν χρειαζόταν να πιέσει υπερβολικά, και το πρόβλημα του Ogier σίγουρα τον βοήθησε. Ωστόσο, κρατάει χαμηλά τους τόνους, αφού ξέρει ότι όλα μπορούν να συμβούν.
Ο Elfyn Evans έχασε χρόνο στις δύο πρώτες ειδικές, δηλώνοντας ότι η οδήγησή του δεν ήταν και τόσο καθαρή, αλλά στην τελευταία ήταν αρκετά πιο γρήγορος και ανέβηκε στην κατάταξη.
Ο Kris Meeke δυσκολεύτηκε στο πρωινό loop, με το set up να μην είναι το ιδανικό για τις συνθήκες.
Μουδιασμένο ξεκίνημα είχε ο Sebastien Loeb, που δεν κατάφερε να κινηθεί στον ρυθμό των teammate του. Ωστόσο, στην τελευταία ειδική ήταν ο ταχύτερος και ανέβηκε αρκετά στην κατάταξη.
O Esapekka Lappi βρίσκεται στην μάχη με τους Evans, Meeke και Loeb, αλλά δυσκολεύτηκε αρκετά, ειδικά στο τελευταίο κομμάτι της τρίτης ειδικής.
Ο Jari-Matti Latvala δεν ήταν ικανοποιημένος με την οδήγησή του, καθώς είχε χάσει την αυτοπεποίθηση του με το αυτοκίνητό του. Στο τέλος της τελευταίας ειδικής ο Φινλανδός δήλωσε ότι είχε αρκετή υποστροφή.
O Teemu Suninen δυσκολεύτηκε αρκετά σε όλο το πρωινό loop, τόσο με τις συνθήκες αλλά και με την έλλειψη ρυθμού.
O Takamoto Katsuta δείχνει αρκετά πιο ανταγωνιστικός σε σύγκριση με τον αγώνα του στην Γερμανία, με τους χρόνους του να είναι αρκετά πιο κοντά στους υπόλοιπου οδηγούς.
Ο Sebastien Ogier ξεκίνησε ιδανικά τον αγώνα του, αφού ήταν ο ταχύτερος στην πρώτη ειδική. Ωστόσο, η καταστροφή ήρθε στην αρχή της επόμενης ειδικής, αφού έμεινε από υδραυλικό τιμόνι. Στο τέλος της ειδικής ήταν πάνω από 40 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο. Προσπάθησε να επισκευάσει το πρόβλημα μετά το τέλος της ειδικής, πριν την μεγαλύτερη ειδική του loop. Ο Γάλλος δεν είχε την υδραυλική υποβοήθηση και στην τελευταία ειδική και έχασε ακόμα περισσότερο χρόνο. Το τέλος του loop τον βρίσκει σχεδόν 4 λεπτά πίσω από τον πρώτο.
Επισκευές από τον Ogier στο απλό κομμάτι της διαδρομής.#WRC #RallyRACC pic.twitter.com/jvfxFLuS0Z
— TotalRacing.gr Live (@TotalRacingLive) October 25, 2019
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Πλήρωμα | Χρόνος/Διαφορά από τον προηγούμενο |
1 | D.Sordo/C.Del Barrio | 41:07.9 |
2 | T.Neuville/N.Gilsoul | +1.0 |
3 | O.Tanak/M.Jarveoja | +6.5 |
4 | E.Evans/S.Martin | +3.4 |
5 | K.Meeke/S.Marshall | +0.3 |
6 | S.Loeb/D.Elena | +0.7 |
7 | E.Lappi/J.Ferm | +0.1 |
8 | J.M.Latvala/M.Anttila | +10.5 |
9 | T.Suninen/J.Lethinen | +4.8 |
10 | T.Katsuta/D.Barritt | +40.9 |
Όλες οι πληροφορίες για το Rally Ισπανίας εδώ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify