Τα Hyundai παραμένουν στις θέσεις 1, 2 και 3 αλλά ο Thierry Neuville πέρασε πλέον επικεφαλής του Rally Ισπανίας.
Όλοι οι οδηγοί για το πρώτο ασφάλτινο loop του Rally Ισπανία επέλεξαν 5 σκληρά ελαστικά της Michelin.
Ο Thierry Neuville ήταν άπιαστος στο πρώτο πέρασμα των ειδικών, και πήρε την πρωτοπορία του αγώνα από την πρώτη ειδική της ημέρας, και στην συνέχεια άνοιξε την διαφορά του. Ο Βέλγος αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα του στην τελευταία ειδική και έχασε μερικά δευτερόλεπτα.
Ο Sebastien Loeb δεν ήταν διατεθειμένος να πάρει πολλά ρίσκα, έτσι έχανε χρόνο από τον Neuville, αλλά είναι ικανοποιημένος με τον ρυθμό του και την αίσθηση που είχε από το αυτοκίνητό του. Ο Γάλλος έχασε λίγο χρόνο στην τελευταία ειδική, καθώς δεν είχε καλό ρυθμό.
Ο Dani Sordo ήταν ο πιο αργός από την ομάδα της Hyundai, καθώς οι χρόνοι του δεν ήταν κοντά σε αυτούς των teammate του, και έτσι είδε τα Toyota να τον πλησιάζουν.
Ο Ott Tanak είχε σταθερό ρυθμό, δεν πήρε ρίσκα, και βρίσκεται άνετα στην 4η θέση, μπροστά από τον teammate του Jari-Matti Latvala. Ο Φινλανδός δεν ήταν ικανοποιημένος με την οδήγησή του και τον χρόνο στην πρώτη ειδική αλλά στην συνέχεια ανέκαμψε και σημείωσε ανταγωνιστικούς χρόνους.
Τα Ford Fiesta WRC των Elfyn Evans και Teemu Suninen δεν φάνηκαν να μπορούν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των πρώτων και βρίσκονται στις θέσεις 6 και 7. Ο Evans προσπάθησε να κάνει μερικές αλλαγές στο αμάξι του πριν την τελευταία ειδική αλλά δεν τον βοήθησαν και έχασε παραπάνω χρόνο.
Ο Sebastien Ogier σίγουρα είναι ικανοποιημένος με το πρωινό του, αφού οι αλλαγές που έκαναν στην Citroen για να λύσουν τα προβλήματα της υποστροφής, φαίνεται να δουλεύουν. Μάλιστα ο Γάλλος κατάφερε να ανέβει στην 8η θέση της γενικής κατάταξης.
Την δεκάδα συμπληρώνουν οι Mads Ostberg και Pierre-Louis Loubet, που βρίσκονται στην πρώτη θέση του WRC2Pro και WRC2 αντίστοιχα.
Ο Kris Meeke ξεκίνησε αρκετά δυναμικά την ημέρα του, ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση, αλλά στο πρώτο χιλιόμετρο της δεύτερης ειδικής χτύπησε στην μπαριέρα και εγκατέλειψε.
To Yaris του Kris Meeke.#WRC #RallyRACC pic.twitter.com/n10Sv1SdDK
— TotalRacing.gr Live (@TotalRacingLive) October 26, 2019
Ο Takamoto Katsuta αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο Ιάπωνας άργησε να πάρει εκκίνηση στην πρώτη ειδική, ενώ όταν κατάφερε να ξεκινήσει σταμάτησε μετά από 10 μέτρα. Λίγο μετά συνέχισε και τερμάτισε την ειδική με 1η ταχύτητα. Κατάφερε να ολοκληρώσει και τις επόμενες ειδικές αλλά με αρκετά αργούς χρόνους.
Ο Esapekka Lappi μετά το πρόβλημα στον κινητήρα του χθες στην 5η ειδική, σήμερα δεν πήρε εκκίνηση.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Πλήρωμα | Χρόνος/Διαφορά από τον προηγούμενο |
1 | T.Neuville/N.Gilsoul | 1:52:03.5 |
2 | S.Loeb/D.Elena | +11.5 |
3 | D.Sordo/C.Del Barrio | +5.4 |
4 | O.Tanak/M.Jarveoja | +9.8 |
5 | J.M.Latvala/M.Anttila | +10.8 |
6 | E.Evans/S.Martin | +18.5 |
7 | T.Suninen/J.Lethinen | +12.2 |
8 | S.Ogier/J.Ingrassia | +2:57.3 |
9 | M.Ostberg/T.Eriksen | + |
10 | P.L.Louber/V.Landais | + |
Όλες οι πληροφορίες για το Rally Ισπανίας εδώ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify