WRC| Αισιοδοξία για το άμεσο αλλά και το μακρινό μέλλον στην Ford

Είναι εμφανές ότι η χρονιά δεν ξεκίνησε και με τον καλύτερο τρόπο για την Ford. Μία νίκη σε τέσσερις αγώνες (αυτή του Latvala στη Σουηδία) είναι μάλλον φτωχότερος απολογισμός από ότι περίμεναν όλοι πριν το ράλυ του Μόντε Κάρλο. Οι τύποι ντυμένοι στα ‘’μπλε οβάλ’’ όμως δεν τα παρατάν.

Ο Petter Solberg, γνωστός για τις ενθουσιώδεις δηλώσεις του, πιστεύει πως η Ford έχει όλα όσα χρειάζεται για να νικήσει τους Γάλλους. ΄΄Τους έχουμε, το ξέρω ότι τους έχουμε. Μπορώ να νιώσω την αυτοπεποίθηση μέσα στην ομάδα και το αυτοκίνητο είναι απλά υπέροχο. Πιστέψτε με, είναι ένα πραγματικά γρήγορο αγωνιστικό.΄΄. Ο Νορβηγός δεν παρέλειψε να τονίσει τη σημαντικότητα της ομαδικότητας. ΄΄Πρώτα απ’ όλα πρέπει να μαζέψουμε πόντους για το κατασκευαστών και είμαι σίγουρος ότι ο Dani θα τα καταφέρει. Όμως πρέπει ολοένα και να ανεβάζουμε απόδοση, να πιστεύουμε στις δυνατότητές μας, επειδή ξέρουμε ότι αυτές είναι πολύ υψηλές. Θέλουμε και τα δύο αυτοκίνητα στο βάθρο την Κυριακή, και τα θέλουμε στις θέσεις 1-2.΄΄

Ο Sordo, μιας και δεν είναι μόνιμο μέλος της ομάδας, προτίμησε να μιλήσει αποκλειστικά για το ράλυ Αργεντινής. ΄΄Ο Malcolm πήρε ένα ρίσκο. Ξέρετε, έκανα μόλις λίγα χιλιόμετρα δοκιμών με το αυτοκίνητο και έρχομαι τώρα εδώ σε έναν αγώνα από τους πιο δύσκολους στο πρωτάθλημα. Ακόμα κι εγώ το θεώρησα τρελό στην αρχή, όμως δεν μπορούσα να πω όχι στον Malcolm. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο, αλλά δεν θέλω να κάνω κάποιο χαζό λάθος. Είμαι το ίδιο έκπληκτος με εσάς που στέκομαι εδώ φορώντας αυτές τις φόρμες, όμως είμαι στο πλευρό του Jari Matti, αφού αυτό που του έτυχε ήταν πολύ άσχημο.΄΄

΄΄Το τεστ που κάναμε δεν ήταν μεγάλο. Υπάρχουν πράγματα που θέλω να αλλάξω στο αυτοκίνητο. Κάναμε κάποιες αλλαγές στο shakedown το πρωί (χθες) όμως δεν είναι το ίδιο με οργανωμένες δοκιμές. Περισσότερο θέλω να προσαρμόσω την ανάρτηση στα δικά μου στάνταρ. Σε επίπεδο ταχύτητας θα κάνω ό,τι μπορώ. Θα είναι, όμως, δύσκολο να κοντράρω τον Mikko (Hirvonen) και τον Petter (Solberg), έχουν καλύτερη εικόνα για τα αυτοκίνητά τους. Χρειάζομαι λίγο χρόνο. Πλέον ξέρω τα χαρακτηριστικά του Mini σαν την παλάμη μου, όλα γίνονται λες και είναι αυτόματα.΄΄

Ο Wilson πάντως προβλέπει ένα δύσκολο ράλυ. Χαρακτηριστικά, είπε ότι περιμένει το φετινό ράλυ Αργεντινής να είναι ο πιο σκληρός αγώνας που έχουμε δει από τότε που σταμάτησε το Σαφάρι! Ο Βρετανός δεν παρέλειψε να εκθειάσει την πολύ καλή δουλειά που κάνουν οι νεαροί οδηγοί. ΄΄Ο Mads (Ostberg) έχει κάνει εξαιρετική δουλειά. Αν μετρήσουμε τους 4 τελευταίους αγώνες του, μετρώντας το περσινό ράλυ Μ.Βρετανίας αντί του Μόντε Κάρλο, όπου δεν πήγε, τότε θα ηγούταν της βαθμολογίας! Η σταθερότητά του είναι πολύ καλή. Όσο για τον Evgeny (Novikov), αν αναλογιστούμε την έλλειψη εμπειρίας και δοκιμών είναι φανταστικός και το απέδειξε πάλι στην Πορτογαλία. Τέλος, για να είμαστε δίκαιοι, δεν έχουμε δει τις πραγματικές δυνατότητες του Ott (Tanak) αλλά υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος.΄΄

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

WRC| Ράλυ Αργεντινής- Κατατακτήρια ειδική- Προβάδισμα Loeb

Next Article

WRC| Rally Αργεντινής- Υπερειδική- Η Ford κυριαρχεί, η Citroen πνίγεται από την στρατηγική της

Related Posts