Μπορεί τόσο ο ίδιος ο Mikko Hirvonen όσο και τα ηγετικά στελέχη της Citroen να επιμένουν ότι η όλη ιστορία που οδήγησε στον αποκλεισμό του Φιλανδού στην Πορτογαλία έχει ξεχαστεί, ακόμα όμως υπάρχουν απορίες και διαμαρτυρίες στο γαλλικό στρατόπεδο που αφορούν αυτό το γεγονός.
Αρχικά, οι αγωνοδίκες είχαν ανακαλύψει ότι ο συμπλέκτης της DS3 του Hirvonen δεν ήταν αυτός που είχε ομολογκάρει η ομάδα, κάτι που οι κανονισμοί απαγορεύουν. Στη συνέχεια υποστήριξαν, επίσης, ότι και το turbo είχε μεγαλύτερο μέγεθος από το επιτρεπόμενο. Ο Yves Matton, team manager της Citroen, δήλωνε πως ο αποκλεισμός ήταν υπερβολικός, αφού κανένα από τα δύο μέρη δεν έδινε καλύτερες επιδόσεις ή αξιοπιστία στο αυτοκίνητο, προσθέτοντας ότι το μέγεθος του turbo αυξήθηκε λόγω των ψηλών θερμοκρασιών. Μέσα στην εβδομάδα η FIA επιβεβαίωσε και το δεύτερο λόγο του αποκλεισμού, κάτι που βρίσκουν παράξενο οι Γάλλοι.
΄΄Αυτή ήταν μια πολύ παράξενη απόφαση.΄΄ είπε ο Laurent Fregosi, υπεύθυνος του μηχανολογικού τμήματος της Citroen Racing. ΄΄Τόσο εμείς όσο και η FIA γνωρίζουμε ότι κατά τη διάρκεια χρήσης μια τουρμπίνας το μέγεθος αλλάζει ανάλογα με την θερμοκρασία. Δεν θα μπορούσαμε να έχουμε φέρει κάτι διαφορετικό στον αγώνα, αφού μας το παρείχε η Garrett, επίσημος προμηθευτής τον οποίο έχει επιλέξει η FIA. Λάβαμε τα μέρη, που πριν χρησιμοποιηθούν ήταν σύμφωνα με τους κανονισμούς, αλλά αυτό άλλαξε μετά τη χρήση τους.΄΄ Ο Γάλλος μηχανικός επίσης τόνισε ότι αυτός ο κανονισμός είναι ασαφής και πρέπει να αλλάξει.
΄΄Καταλαβαίνουμε ότι αυτοί οι κανονισμοί υπάρχουν για να περιορίσουν το κόστος, όμως είναι κρίμα να μην μπορούμε να ξαναχρησιμοποιήσουμε αυτήν την τουρμπίνα, είναι ενάντια στην ιδέα του ίδιου του κανονισμού. Αυτό που πιστεύουμε εμείς είναι ότι η απόφαση μας αδικεί. Δεν επηρεάστηκε καθόλου η απόδοση του αυτοκινήτου από αυτό.΄΄
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify