Μετά από σχεδόν έναν χρόνο χωρίς global promoter, η Red Bull ήρθε σε συμφωνία με την FIA στα τέλη της προηγούμενης σεζόν για να εκπροσωπήσει τον θεσμό και να τον προωθήσει τα επόμενα χρόνια. Η είδηση αυτή, φυσικά, μόνος ως θετική θα μπορούσε να θεωρηθεί από τις ομάδες και τους ανθρώπους του χώρου, αφού η συγκεκριμένη εταιρεία είναι μια από τις πιο επιτυχημένες παγκοσμίως και τα έχει καταφέρει πολύ καλά σε αντίστοιχες περιπτώσεις.
Οι ιθύνοντες της Red Bull δεν αποφάσισαν τυχαία να ασχοληθούν με το WRC. Σύμφωνα με τον Dietrich Mateschitz, επικεφαλής της εταιρείας, το μέλλον του πρωταθλήματος είναι λαμπρό και οι δυνατότητες πολύ μεγάλες. ΄΄Είναι αλήθεια ότι πιστεύουμε πως οι πραγματικές δυνατότητες του WRC είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές που παρουσιάζουν τα ΜΜΕ τα τελευταία χρόνια. Εμείς θα προσπαθήσουμε να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες αυτές. Μόνο ο χρόνος θα κρίνει αν τα καταφέραμε.΄΄. Σύμφωνα με τον Mateschitz, η παρουσία ισχυρών προσωπικοτήτων είναι πολύ σημαντική για την εξέλιξη του θεσμού. ΄΄Οδηγοί με έντονη προσωπικότητα είναι απαραίτητοι σε κάθε μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού, που σημαίνει πως πρέπει να προβάλεις τους οδηγούς σωστά στα ΜΜΕ και να θέτεις σωστές προτεραιότητες.΄΄.
Ειδικότερα την περσινή σεζόν είδαμε μια στροφή του WRC και πάλι στα δύσκολα και μεγάλα Rally αντοχής του παρελθόντος, αφού ο Jean Todt πιστεύει πως αυτός είναι ο δρόμος προς την επαναφορά του πρωταθλήματος στα επίπεδα της χρυσής εποχής του. Αυτή η γνώμη δεν βρίσκει σύμφωνους τους εκπρόσωπους της Red Bull. ΄΄Δεν νομίζω ότι έχει νόημα να επαναλαμβάνεται το παρελθόν. Οι αγώνες σίγουρα δεν πρέπει να γίνουν ακόμα πιο επικίνδυνοι από όσο είναι.΄΄.
Η παρουσία όσο περισσότερων κατασκευαστών είναι απαραίτητη επίσης. ΄΄Εννοείται πως για την επιτυχία του WRC χρειάζεται έντονη η παρουσία των κατασκευαστών. Δεν έχει μεγάλη σημασία αν είναι εργοστασιακές ομάδες ή ιδιωτικές με εργοστασιακή υποστήριξη. Το σημαντικότερο είναι να αποδίδουν σε υψηλό επίπεδο οδηγοί και ομάδες, να υπάρχει ανταγωνιστικότητα και να γίνονται συναρπαστικοί αγώνες.΄΄.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify