Μετά από έναν κακό αγώνα από πλευράς επιδόσεων στη Γερμανία ο Mikko Hirvonen κατάφερε να σώσει την κατάσταση χάρη στην αποφυγή των λαθών, που τον ανέβασε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, πίσω από τον Loeb και τον Latvala. Παρά το γεγονός ότι ανέβηκε για άλλον έναν αγώνα στο βάθρο, όμως, ο Φιλανδός βλέπει πολλά περιθώρια βελτίωσης της απόδοσής του στην άσφαλτο, μιας και η διαφορά του από την κορυφή άγγιζε τα δυόμιση λεπτά.
΄΄Πριν την έναρξη του αγώνα δήλωσα πως θα ήμουν χαρούμενος με έναν τερματισμό στο βάθρο, οπότε είμαι ικανοποιημένος που τερμάτισα τρίτος, παρόλο που ο αγώνας αποδείχτηκε αρκετά πολύπλοκος.΄΄ είπε ο οδηγός της Citroen. ΄΄Ο αγώνας ήταν πολύ δύσκολος από την αρχή κιόλας, με τις ειδικές να μην είναι σχεδόν ποτέ καθαρές. Αυτές δεν είναι και οι αγαπημένες μου συνθήκες, αλλά έτσι είναι τα Rally.΄΄.
Ο Hirvonen κατά τη διάρκεια του αγώνα δυσκολεύτηκε να βρει την κατάλληλη ισορροπία στις μεταβαλλόμενες συνθήκες αλλά πιστεύει ότι θα επανέρθει πιο δυνατός στην άσφαλτο της Γαλλίας. ΄΄Δεν έμεινα ευχαριστημένος από τον ρυθμό μου στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, όμως το γεγονός ότι τερμάτισα στο βάθρο είναι θετικό. Για παράδειγμα σε πολλές αργές στροφές αν έκοβες ήταν πολύ πιθανό να χάσεις πρόσφυση στο χώμα, το αυτοκίνητο να υποστρέψει και να χτυπήσεις σε κάποιον τοίχο ή πέτρα. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να βελτιώσω ενόψει του Rally Γαλλίας, και θα γίνει όταν αποκτήσω περισσότερη εμπειρία από το αυτοκίνητο στην άσφαλτο. Δεν έχω ακόμα την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση.΄΄.
Οι ανοιχτές και γρήγορες ειδικές της Αλσατίας σίγουρα ταιριάζουν περισσότερο στην επιθετική οδήγηση του Hirvonen, ενώ και οι οδηγοί της Ford αναμένεται να κάνουν και πάλι αισθητή την παρουσία τους.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify