Oι εργοστασιακοί οδηγοί της Ford World Rally Team θα έχουν τα μάτια τους στραμένα στον καιρό όταν η Νέα Ζηλανδία φιλοξενήσει τον 7ο γύρο του WRC στο τέλος αυτής της εβδομάδας.
Είναι χειμώνας στο Νότιο Ημισφαίριο με τη μέση θερμοκρασία να μην ξεπερνάει τους 15 βαθμούς Κελσίου ενώ και η βροχή έχει αρκετές πιθανότητες να κάνει την εμφάνιση της.
Ο Solberg,που όπως και ο team mate του έχει κερδίσει στο παρελθόν στη Νέα Ζηλανδία,παραδέχεται ότι η επιλογή ελαστικών θα είναι το κλειδί για τη νίκη στον χωμάτινο αυτό αγώνα.Η Μichelin,που είναι η επίσημη προμηθεύτρια ελαστικών στις κορυφαίες ομάδες,έχει δηλώσει για τον αγώνα τη σκληρή γόμα και 10 έξτρα μαλακά ελαστικά για κάθε πλήρωμα που θα χρησιμοποιηθούν σαν επιλογή σε περίπτωση βροχής και λάσπης.Συνολικά κάθε πλήρωμα θα έχει διαθέσιμα 35 ελαστικά για όλον τον αγώνα.
Ο Solberg δήλωσε:“Υπάρχει καλή πιθανότητα η θερμοκρασία να είναι χαμηλή και να έχουμε βροχή.Αυτό θα το κάνει δύσκολο να ζεστάνουμε τα σκληρά ελαστικά,τα οποία θα είναι η πρωτεύουσα επιλογή γι΄αυτό το rally.Είναι το ίδιο για όλους και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι΄αυτό,αλλά απ΄την άλλη πλευρά το Fiesta RS WRC δουλεύει καλά με τη σκληρή γόμα.”
Η υπερθέρμανση των ελαστικών είναι σπάνιο πρόβλημα στη Νέα Ζηλανδία λόγω των ομαλών δρόμων του αγώνα.Ωστόσο αν ο καιρός είναι κακός,η επιφάνεια των ειδικών φθείρεται και η χρήση των μαλακών ελαστικών,που είναι περιορισμένα σε αριθμό,θα είναι απαραίτητη.
Τέτοια προβλήματα δεν θα αντιμετωπίσει ο Jari Ketomaa.Ο ιδιώτης της Ford θα χρησιμοποιήσει ελαστικά της DMACK.Η Αγγλοκινεζική εταιρία έχει δηλώσει ως βασική επιλογή τα μαλακά ελαστικά της με κωδικό DMG+2.
Το Ράλι Νέας Ζηλανδίας θα διεξαχθεί στις 21-24 Ιουνίου.Πολυνίκης του αγώνα είναι ο Φινλανδός Marcus Gronholm που μετράει 5 επιτυχίες,ενώ 4 νίκες έχει ο Carlos Sainz.Απ΄τους εν ενεργεία οδηγούς 2 νίκες μετράει ο Sebastien Loeb ενώ από μία οι Petter Solberg και Jari-Matti Latvala.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify