Με το πέρας δύο πολύ διαφορετικών μεταξύ του rally, αυτό της Φινλανδίας κι αυτό της Γερμανίας, ήρθε η ώρα για την κατάταξη των οδηγών και των ομάδων, βάσει της απόδοσής τους σε αυτούς τους δυο αγώνες.
Επιμέλεια: Τζανέτος Πουλυμενάκος, Σοφία Συριάτου
Οι οδηγοί:
1)Jari-Matti Latvala (+2)
O πρώτος οδηγός της Toyota ήταν ο πιο άτυχος και στους δύο αγώνες. Στην Φινλανδία, βρισκόταν στην πρωτοπορία και έκανε τους ταχύτερους χρόνους σε 9 ειδικές διαδρομές μέχρι τη στιγμή που το Yaris WRC αντιμετώπισε προβλήματα με τον κινητήρα το απόγευμα του Σαββάτου. Παρόμοιο σκηνικό παίχτηκε και στη Γερμανία, με την διαφορά ο ίδιος να βρίσκεται στην τέταρτη θέση και τον κινητήρα να ρετάρει από την Παρασκευή.
2)Ott Tanak (-)
Ο οδηγός της M-Sport κατάφερε να πάρει την πρώτη του νίκη στην άσφαλτο της Γερμανίας με μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο, ενώ ένα παρ’ολίγον λάθος του πήγε να του την στοιχίσει. Στη Φινλανδία, έκανε ένα λάθος, το οποίο τον έριξε εκτός δεκάδας, αλλά κατάφερε να ανακάμψει και να τερματίσει στην έβδομη θέση.
3)Juho Hanninen (+4)
Ο Φινλανδός πήρε το πρώτο βάθρο της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία στη Φινλανδία, τερματίζοντας στην τρίτη θέση, ενώ στη Γερμανία έδωσε σκληρή μάχη για την τέταρτη θέση με τον Elfyn Evans και την κέρδισε.
4)Elfyn Evans (+7)
Ο οδηγός της DMACK κατάφερε να τερματίσει στη δεύτερη θέση στη Φινλανδία, παρά το γεγονός ότι δεν μπορούσε να βρει πρόσφυση με την μαλακή γόμα της εταιρείας. Στη Γερμανία, τερμάτισε μόλις στην 6η θέση και έχασε την μάχη για την 4η και 5η θέση από τους Hanninen και Breen αντίστοιχα λόγω κακής επιλογής ελαστικών την Κυριακή.
5)Craig Breen (+7)
Ο Ιρλανδός τερμάτισε και στους δύο αγώνες στην αγαπημένη του θέση για φέτος, η οποία είναι η πέμπτη. Στη Φινλανδία, δεν είχε καλή αίσθηση με το C3 WRC, αλλά κατάφερέ να κρατηθεί στην πεντάδα. Όσον αφορά την Γερμανία, έκανε κάποια μικρά λάθη, αλλά η μάχη για την 5η θέση κρίθηκε στην Powerstage με τον Evans και τελικά τον νίκησε για 1,9 δευτερόλεπτα.
6)Sebastien Ogier (-)
Ο τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής τέθηκε εκτός αγώνα στη Φινλανδία μετά από το ατύχημα που είχε το πρωί της Παρασκευής και είχε ως αποτέλεσμα να φύγει με μηδέν βαθμούς. Στη Γερμανία, όπου έχει πάρει τρεις νίκες και έχει δείξει ότι είναι πολύ ανταγωνιστικός, έκανε ένα λάθος, το οποίο του στοίχισε 20 δευτερόλεπτα, και περιορίστηκε στην τρίτη θέση, καθώς δεν ήθελε να πιέσει παραπάνω τον Mikkelsen για την δεύτερη θέση επηρεαζόμενος από το ατύχημα του Neuville.
7)Esapekka Lappi (-2)
Ο νεοφερμένος στη μεγάλη κατηγορία κατάφερε μόλις σε 4 αγώνες να πάρει την πρώτη του νίκη στην πατρίδα του και να σημειώσει τους 9 ταχύτερους χρόνους. Στη Γερμανία, τερμάτισε εκτός δεκάδας, αφού έχασε αρκετό χρόνο λόγω σπασμένης ανάρτησης και άργησε να βρει τα πατήματά του στην άσφαλτο.
8) Thierry Neuville (-7)
Μετά την νίκη του στην Πολωνία ακολούθησαν δύο πολύ απογοητευτικά αποτελέσματα για τον Βέλγο αφού στην Φινλανδία τερμάτισε μακριά από τον ανταγωνισμό ενώ στην Γερμανία εγκατέλειψε στην πρώτη ειδική του Σαββάτου.
Ο Νορβηγός παρόλο που είχε το αναβαθμισμένο C3 WRC στην Πολωνία δεν ήταν καθόλου ανταγωνιστικός και με την έξοδο που είχε την Παρασκευή δεν κατάφερε να πάρει κάποιο καλό αποτέλεσμα. Ωστόσο, στην Γερμανία, έδειξε την δυναμική του και πήρε μία δεύτερη θέση.
10) Kris Meeke (-)
Ο Ιρλανδός δεν αγωνίστηκε στην Πολωνία, αφού την θέση του πήρε ο Andreas Mikkelsen, ενώ στην Φινλανδία δεν είχε καθόλου καλή αίσθηση από το αυτοκίνητο. Στην Γερμανία η καταστροφή του αγώνα του ήρθε μόλις στην πρώτη υπερειδική, αφού χτύπησε σε μία τσιμεντένια μπαριέρα.
11) Dani Sordo (-7)
Στην Φινλανδία ο Ισπανός, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ήταν πάρα πολύ μακριά από τον ανταγωνισμό, ενώ στην Γερμανία ήταν γρήγορος αλλά είχε έξοδο στην 4η ειδική διαδρομή.
12) Hayden Paddon (-4)
Ο Νεοζηάνδός μετά το πολύ καλό αποτέλεσμα στην Πολωνία ήταν άτυχος στην Φινλανδία αφού τα προβλήματα άρχισαν από νωρίς, είχε έξοδο στην αρχή της 4ης ειδική με αποτέλεσμα να σπάσει η πίσω δεξιά ανάρτηση του i20 και να τεθεί εκτός αγώνας. Το Σάββατο βρέθηκε μία πέτρα στην αγωνιστική γραμμή και τον έθεσε για άλλη μία φορά εκτός. Στην Γερμανία ήταν πιο ανταγωνιστικός αλλά τα κλαταρίσματα που είχε δεν του επέτρεψαν να πάρει το αποτέλεσμα που μπορούσε.
Ο Νορβηγός αγωνίστηκε μόνο στο Rally Φινλαδίας όπου είχε έξοδο του Σάββατο, κάτι που δεν του επέτρεψε να παλέψει για κάποιο καλό αποτέλεσμα. Ωστόσο, ήταν αρκετά ανταγωνιστικός.
Ο νεαρός Φινλανδός αγωνίστηκε στην μεγάλη κατηγορία σε Πολωνία και Φινλανδία και εντυπωσίασε με την ταχύτητα του, παλεύοντας για μία θέση στο βάθρο στο εντός έδρας αγώνα του.
Οι ομάδες:
1)M-Sport (+1)
Η Βρετανική ομάδα είδε τον Sebastien Ogier να εγκαταλείπει νωρίς στην Φινλανδία, με τον Ott Tanak να έχει προβλήματα, ωστόσο, στην Γερμανία έκανε το 1-3 και άνοιξε την ψαλίδα από την Hyundai στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
2)Toyota (+1)
Η ιαπωνική ομάδα έκανε το 1-3 στη Φινλανδία, αυξάνοντας περισσότερο τη διαφορά της από τη Citroen, ενώ στη Γερμανία έκανε το 4-8 με το Yaris WRC του Latvala να αντιμετωπίζει πάλι πρόβλημα στον κινητήρα, όπως και στον προηγούμενο αγώνα.
3)Citroen (+1)
Η Γάλλοι έκαναν μία κακή εμφάνιση στην Φινλανδία αλλά στην Γερμανία με τους Andreas Mikkelsen και Craig Breen έδειξαν την δυναμική του C3 στην άσφλατο.
4)Hyundai (-3)
Οι Κορεάτες περιορίστηκαν στο 6-9 στη Φινλανδία, καθώς το i20 Coupe WRC δεν είχε το κατάλληλο set-up και δεν μπορούσε να κάνει ανταγωνιστικούς χρόνους. Στη Γερμανία, μόνο ο Hayden Paddon τερμάτισε μέσα στη δεκάδα και συγκεκριμένα στην 8η θέση, με τη διαφορά από την M-Sport να αυξάνεται όλο και περισσότερο.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify