Μπορεί ο νεανικός ενθουσιασμός και η δίψα για νίκες να δίνουν πολλές φορές στους νεαρούς οδηγούς ένα πλεονέκτημα έναντι των μεγαλύτερων στους αγώνες, όμως όταν το θέμα είναι οι δοκιμές εξέλιξης οι δεύτεροι έχουν ξεκάθαρα το πάνω χέρι λόγω εμπειρίας.
Αυτό ακριβώς φαίνεται πως σκέφτονται τόσο στην VW όσο και στην Hyundai, αφού οι δύο εταιρείες εμπιστεύτηκαν μεγάλο μέρος της εξέλιξης των αυτοκινήτων τους σε δύο οδηγούς που σημάδεψαν την περασμένη δεκαετία στο WRC.
Οι Γερμανοί είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν την πρώτη σεζόν εμπλοκής τους στο θεσμό στο Monte Carlo, όμως το Polo R WRC σίγουρα δεν έχει τα επίπεδα εξέλιξης των DS3 και Fiesta. Γι’ αυτό το λόγο οι άνθρωποι της ομάδας επέλεξαν τον Marcus Gronholm, 2 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή και πολυνίκη του Rally Σουηδίας, για το ρόλο του δοκιμαστή του αυτοκινήτου ενόψει του μόνο αγώνα που διεξάγεται σε χιονισμένες ειδικές. Η εμπειρία του Φιλανδού σε τέτοιες συνθήκες σίγουρα θα είναι καθοριστική, αφού ο Marcus έχει κερδίσει εκεί με 3 διαφορετικά αγωνιστικά (Peugeot 206 και 307 WRC, Ford Focus WRC), ενώ οι Ogier-Latvala μόνο κερδισμένοι μπορούν να βγουν από τις συμβουλές του.
Την ίδια ώρα η προετοιμασία της Hyundai βρίσκεται σε πιο χαμηλά στάδια από αυτήν της VW, αφού οι Κορεάτες σχεδιάζουν την είσοδό τους στο WRC για την επόμενη χρονιά. Η εξέλιξη του i20 WRC έχει ήδη ξεκινήσει, βέβαια, ενώ και οι εγκαταστάσεις στη Γερμανία λειτουργούν πλέον κανονικά. Μάλιστα, οι άνθρωποι της Hyundai φαίνεται πως συμφώνησαν με τον Gilles Panizzi, κατά πολλούς τον καλύτερο σπεσιαλίστα της ασφάλτου πριν την άνοδο του Loeb, ώστε ο έμπειρος Γάλλος να αναλάβει την εξέλιξη του i20 σε ασφάλτινες συνθήκες. Οι ίδιες πηγές υποστηρίζουν πως η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις και με τον Petter Solberg, όμως κάτι τέτοιο δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα.
Ομάδες όπως η VW και η Hyundai, που δεν έχουν εμπειρία στο WRC ανάλογη με αυτή της Citroen ή της M-Sport, ποντάρουν σε έμπειρους βετεράνους για την βελτίωση των αυτοκινήτων τους τεχνικά και μένει να αποδειχθεί αν θα καταφέρουν να απειλήσουν τις παραδοσιακές δυνάμεις του θεσμού.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify