O Malcolm Wilson δεν συμφωνεί με την άποψη πως δεν μπορείς να κερδίσεις με παιδιά και γι΄αυτό δεν έχει δισταγμούς να θέσει τη μοίρα της M-Sport στα χέρια νεαρών οδηγών.
Μετά την απόφαση της εργοστασιακής Ford να αποσυρθεί στο τέλος της χρονιάς,η Μ-Sport σχεδιάζει να τρέξει στο πρωτάθλημα του 2013 με εξελιγμένα Ford Fiesta RS WRC και ο Wilson δεν ανησυχεί ιδιαίτερα να βρει τον αντικαταστάτη του Jari-Matti Latvala που θα μεταπηδήσει στη VW απ΄τη νέα χρονιά.
“Σίγουρα δεν θέλαμε να χάσουμε τον Jari-Matti και αν έβλεπε ένα καλό μακροπρόθεσμο σχέδιο μ΄εμάς ξέρω σίγουρα πως θα καταφέρναμε να τον διατηρήσουμε” είπε ο Wilson.“Καταλαβαίνω πλήρως την απόφαση του και του εύχομαι τα καλύτερα ωστόσο ελπίζω να μην είναι τόσο επιτυχής όταν μαχόμαστε εναντίον του”.
“Αλλά είμαστε σ΄ένα συναρπαστικό σημείο με πολλούς ενθουσιώδεις νέους να έρχονται και όλοι ξέρουν πως δεν φοβάμαι να πάρω ρίσκο.Είναι κάτι που έκανα κατά τη διάρκεια των χρόνων με τους Francois Duval,Markko Martin,Mikko Hirvonen και Jari-Matti που όλοι ξεκίνησαν τις καριέρες τους μ΄εμάς.”
Απ΄τους δυνατούς υποψήφιους,οι νυν ημιεργοστασιακοί οδηγοί της M-Sport,Engeny Novikov και Ott Tanak,είναι στα υπόψιν μαζί με τον Mads Ostberg της Adapta World Rally Team.
“Θέλω μόνο να έρχομαι στους αγώνες ξέροντας πως έχουμε την ευκαιρία για πρωτάθλημα ή την ευκαιρία να κερδίσουμε rally,που είναι κάτι που καταφέραμε να πετύχουμε κάθε χρόνο εκτός του 2005 όπου πήραμε τη στρατηγική απόφαση με τη Ford να εξελίξουμε το Focus και να έχουμε μια διαφορετική άποψη στην επιλογή οδηγών” είπε ο επικεφαλής της Ford ο οποίος συμπλήρωσε πως ψάχνει εμπορικούς συνεργάτες να βοηθήσουν οικονομικά την προσπάθεια για την επόμενη χρονιά.
Το μέλλον του Petter Solberg παραμένει αβέβαιο παρότι ο ίδιος έχει εκδηλώσει την επιθυμία να ηγηθεί των προσπαθειών της M-Sport του χρόνου.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify