Καλύτερο ξεκίνημα δε θα μπορούσε να περιμένει η Ford στο ράλυ Αργεντινής. Η βρετανική ομάδα, που θέλει οπωσδήποτε ένα καλό αποτέλεσμα για να κλείσει τη διαφορά από την Citroen, είδε τα αυτοκίνητά της να γράφουν τους 5 ταχύτερους χρόνους στην υπερειδική του rally Αργεντινής και τους κύριους αντιπάλους της να μένουν αρκετά πίσω.
Πολλοί υποστηρίζουν ότι από τότε που ο Solberg μεταπήδησε στη Ford ,έπειτα από χρόνια ‘’ξηρασίας’’ με την δική του ομάδα, απέκτησε και μια πιο ώριμη προσέγγιση για τον κάθε αγώνα. Αυτό δείχνει πως επιβεβαιώνεται προς το παρόν στην Αργεντινή, αφού μπορεί ο Νορβηγός να θυσίασε χθες τη δυνατότητα για μια νίκη στην κατατακτήρια επιλέγοντας τη σκληρή γόμα, αυτό όμως βοήθησε τα μέγιστα σήμερα, αφού με την μαλακή στο αυτοκίνητό του κατάφερε να γράψει χρόνο 10 δευτερόλεπτα ταχύτερο από αυτό του Loeb, ο οποίος χρησιμοποίησε τα σκληρά ελαστικά. ΄΄Η αίσθηση είναι καλή. Ήταν αρκετά δύσκολη ειδική για ξεκίνημα και γι’ αυτό ίσως να ήμασταν λίγο περισσότερο προσεκτικοί.΄΄ σχολίασε μετά το τέλος ο πρωταθλητής του 2003. Ο Loeb δεν ήταν ικανοποιημένος με την απόφαση της ομάδας του ως προς τα ελαστικά. ΄΄Η επιλογή των ελαστικών που κάναμε ήταν πολύ άσχημη. Το αυτοκίνητο γλιστρούσε όλη την ώρα.΄΄.
Ο Dani Sordo βρίσκεται στη δεύτερη θέση, 3.6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Petter και όπως είναι φυσικό είναι ευχαριστημένος από την πρώτη ειδική. Ο Hirvonen είχε ίδια επιλογή ελαστικών με τον team mate του και περιορίστηκε στην ενδέκατη επίδοση, 13 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή. Πολύ καλό ξεκίνημα έκαναν και τα ιδιωτικά Fiesta RS WRC, με τον Mads Ostberg τρίτο και τους Tanak-Novikov να μοιράζονται την τέταρτη θέση. Ο Thierry Neuville, που έγραψε τον έκτο καλύτερο χρόνο, ήταν ο πιο γρήγορος από τους οδηγούς των Citroen σε αυτήν την ειδική. O Sebastian Ogier, με το Fabia S2000 της VW Motorsport έφτασε μέχρι την έβδομη θέση, όντας ως συνήθως ο γρηγορότερος στην κατηγορία των S2000. O Andreas Mikkelsen, στο έταιρο Skoda, έμεινε δέκατος, σχεδόν 4 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Γάλλο και πίσω από το Mini του Araujo, ο οποίος πλασαρίστηκε ένατος. Τα προβλήματα του Nasser Al-Attiyah συνεχίστηκαν, αφού ο οδηγός από το Κατάρ είχε ένα τετ-α-κε που του κόστισε πολύτιμο χρόνο.
Η δράση συνεχίζεται σήμερα με τις ειδικές 2-6.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify