Παρά την μεγάλη διαφορά στη βαθμολογία που του δίνει το περιθώριο να κινείται σε πιο χαλαρούς ρυθμούς, ο Sebastian Loeb δεν δείχνει διατεθειμένος να κάνει κάτι τέτοιο. Ο Γάλλος, που αν κερδίσει και αυτόν τον αγώνα ισοφαρίζει το ρεκόρ των 6 συνεχόμενων νικών που είχε θέσει ο ίδιος, αναρριχήθηκε νικητής στην κατατακτήρια ειδική του Rally Μ.Βρετανίας, πράγμα που σημαίνει ότι θα επιλέξει πρώτος τη σειρά εκκίνησής του.
Ο Loeb ολοκλήρωσε την ειδική σε χρόνο 2:22.260, δηλαδή μόλις 5 εκατοστά του δευτερολέπτου ταχύτερα από τον δεύτερο Petter Solberg. ΄΄Έκανα ένα-δύο μικρά λάθη μέσα στην ειδική αλλά γενικότερα ήταν καλή επίδοση.΄΄ δήλωσε στον τερματισμό ο Γάλλος. Η τύχη βέβαια, για ακόμα μια φορά φέτος, δεν βρέθηκε στο πλευρό του Solberg. Την ώρα που ο Νορβηγός περίμενε στην εκκίνηση για να ξεκινήσει το πέρασμά του άρχισαν και οι πρώτες σταγόνες της βροχής, κάτι που αποσυντόνισε το πλήρωμα. ΄΄Είναι απίστευτο! Με το που ξεκίνησα την προσπάθειά μου η βροχή άρχισε να πέφτει και δεν μπορούσα να προβλέψω την πρόσφυση σε κάθε σημείο, με αποτέλεσμα να φρενάρω πολύ νωρίς σε μερικές στροφές. Ο χρόνος ήταν καλός αλλά αυτό δεν αλλάζει πολλά, ο μόνος στόχος μου είναι η νίκη.΄΄. Ο Mikko Hirvonen με την δεύτερη εργοστασιακή DS3 συμπλήρωσε την τριάδα, σχεδόν 8 δέκατα πίσω από τον team mate του. Αυτός που εντυπωσίασε περισσότερο όμως ήταν χωρίς αμφιβολία ο Thierry Neuville, που ανέβασε την DS3 της Citroen Junior WRT στην τέταρτη θέση, στην πρώτη του μάλιστα εμφάνιση στις ουαλικές ειδικές. Ο Jari Matti Latvala αντίθετα περιορίστηκε στην πέμπτη θέση, αφού όπως παραδέχτηκε έχασε τα φρένα σε μια κλειστή στροφή και έχασε πολύτιμα δευτερόλεπτα για να επαναφέρει το αυτοκίνητο στην πορεία του. Ο Mads Ostberg πλασάρισε για άλλη μια φορά το Fiesta RS WRC της Adapta WRT στην εξάδα, με τους Nasser Al-Attiyah, Ott Tanak, Matthew Wilson και Evgeny Novikov να κλείνουν τη δεκάδα. Ο Chris Atkinson, που στοχεύει σε ένα ακόμα δυνατό αποτέλεσμα στο δεύτερο αγώνα του με την ομάδα της Mini, έμεινε 11ος έχοντας παρόμοια προβλήματα υποστροφής με τον Latvala.
Η επιλογή της κατάλληλης θέσης στην εκκίνηση βέβαια δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση, όπως αναλύει και ο περσινός νικητής του αγώνα, ο Latvala. ΄΄Η ασφαλέστερη επιλογή είναι μια θέση περίπου στη μέση της κατάταξης. Σε αυτές τις ειδικές το ρίσκο είναι μεγαλύτερο από οπουδήποτε αλλού. Αν ήμουν στη θέση του Loeb θα επέλεγα την πέμπτη θέση, αφού το ρίσκο είναι μικρότερο. Αλλά έτσι όπως είναι η κατάσταση ίσως χρειαστεί να ρισκάρω, κι αν γίνει κάτι τέτοιο είναι πολύ πιθανό να εκκινώ πρώτος.΄΄.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify