WRC| Rally Φιλανδίας- Review 1ης ημέρας- Ιπτάμενος… Γάλλος

Το Rally Φιλανδίας είναι παραδοσιακά ένας από τους πιο δύσκολους, θεαματικούς και πολυαναμενόμενους αγώνες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και όπως πάντα συγκέντρωνε και φέτος τεράστιο ενδιαφέρον, αφού η έκβασή του θα είναι πολύ σημαντική για τη συνέχεια. Από τη μία οι οδηγοί της Ford ψάχνουν μια ευκαιρία να πλησιάσουν τους αντιπάλους τους στην κατάταξη και από την άλλη στη Citroen προσπαθούν να διατηρήσουν τα ηνία και στα δύο πρωταθλήματα.

Ο Sebastian Loeb σπάνια κάνει εντυπωσιακές δηλώσεις πριν την έναρξη ενός αγώνα και αυτό δεν άλλαξε σε αυτήν την περίπτωση. Ο Γάλλος ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να ρισκάρει μια εγκατάλειψη για να κυνηγήσει τη νίκη και αυτόματα πολλοί περίμεναν να ακολουθήσει χαλαρό ρυθμό στο ξεκίνημα. Τα πράγματα άρχισαν να παραξενεύουν όταν ο Loeb έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στην κατατακτήρια ειδική και επέλεξε την 10η σειρά εκκίνησης, με τους βασικούς του αντιπάλους να επιλέγουν τις επόμενες. Ο απρόβλεπτος καιρός άφηνε υποσχέσεις για ένα συναρπαστικό αγώνα.

Με την εκκίνηση της πρώτης ειδικής των 13 χιλιομέτρων ξεκίνησε και η ουσιαστική δράση στα δάση της Φιλανδίας. Με τους θεατές όπως κάθε χρονιά να δίνουν επιβλητικό παρών οι διεκδικητές της νίκης έδειχναν αποφασισμένοι να πιέσουν. Οι εκπλήξεις στον τερματισμό της ειδικής δεν έλειπαν. Όχι τόσο το ταχύτερο πέρασμα του Loeb, που είχε δείξει από νωρίς τις διαθέσεις του, αλλά η τρίτη επίδοση του Thierry Neuville, που παρά το γεγονός ότι έχει μηδενική εμπειρία από τις ειδικές ήταν από την αρχή ταχύτατος. Ο Petter Solberg προσπάθησε να ακολουθήσει το ρυθμό του Γάλλου, όμως έμεινε 1.5 δευτερόλεπτo πίσω, δηλώνοντας στο τέλος πως δεν μπορούσε κάτι καλύτερο. O Jari Matti Latvala περιορίστηκε στην τέταρτη επίδοση με τους Mads Ostberg και Mikko Hirvonen να ακολουθούν από κοντά. Ο Loeb την ίδια ώρα έμοιαζε απόλυτα συγκεντρωμένος. ΄΄Νιώθω άνετα με το αυτοκίνητο και μπορώ να πιέσω για τη νίκη, όμως γνωρίζω ότι υπάρχουν πολλοί τοπικοί οδηγοί που θα κάνουν το ίδιο.΄΄.

Με την 2η ειδική, μια υπερειδική των 2 χιλιομέτρων, να παίζει ελάχιστο ρόλο στο αποτέλεσμα (νικητής ήταν ο Petter Solberg με μόλις 1 δέκατο διαφορά από τον Loeb) οι οδηγοί επέστρεψαν στα δάση της Φιλανδίας για την τρίτη ειδική. Με μήκος λίγο μεγαλύτερο από 14 χιλιόμετρα ο Γάλλος οχτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και πάλι δεν άφησε περιθώρια στους ανταγωνιστές του, αφού με έναν απλησίαστο χρόνο κέρδισε την ειδική με διαφορά 3.2 δευτερολέπτων από τον δεύτερο, Mads Ostberg, τον οδηγό της Adapta WRT και νικητή του φετινού Rally Πορτογαλίας. Τόσο ο Mikko Hirvonen όσο και ο Jari Matti Latvala που πριν τον αγώνα φάνταζαν τα μεγάλα φαβορί για τη νίκη δεν μπόρεσαν να πιάσουν το ρυθμό του Loeb, που για μια ακόμα χρονιά έδειχνε να ‘’πετάει’’ στην πατρίδα των ιπτάμενων Φιλανδών. Ο Petter Solberg δεν έκλεισε τη μέρα όπως θα ήθελε, αφού όντας 7.7 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον νικητή της ειδικής είδε τη διαφορά από την κορυφή να αυξάνεται.

Παρότι η πρώτη μέρα του Rally Φιλανδίας συμπεριελάμβανε μόλις 3 ειδικές η κατάσταση στην κορυφή έδειχνε αρκετά ξεκάθαρη. Ο Loeb, αν και πριν τον αγώνα δήλωνε απρόθυμος να πάρει ρίσκα, έδινε και πάλι το ρυθμό στους υπόλοιπους, με τους Hirvonen-Latvala να είναι οι κοντινότεροί του αντίπαλοι στα 7 δευτερόλεπτα. Εντυπωσιακές ήταν όμως οι επιδόσεις τόσο του Mads Ostberg, που τελείωσε τη μέρα τέταρτος, όσο και του Thierry Neuville, που στην πρώτη του εμφάνιση στο συγκεκριμένο Rally πλασαρίστηκε στην πέμπτη θέση. Χωρίς αμφιβολία όμως η μεγαλύτερη απογοήτευση της ημέρας ήταν ο Petter Solberg, που παρά το γεγονός ότι κέρδισε μία ειδική δεν κατάφερε να βρεθεί πάνω από την έκτη θέση. Το θετικό ξεκίνημα του Chris Atkinson, αντικαταστάτη του Nasser Al-Attiyah για αυτόν τον αγώνα, επιβραβεύτηκε με την έβδομη θέση, με τους οδηγούς της M-Sport, Evgeny Novikov και Ott Tanak να ακολουθούν. Την δεκάδα έκλεισε ο Jari Ketomaa με ένα ακόμα Ford Fiesta RS WRC.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Video| Το πρώτο trailer του νέου WRC 3!

Next Article

Hungarian Grand Prix: Η αξιολόγηση των οδηγών

Related Posts