WRC| Solberg ΄΄Δεν θα πάρω άσκοπα ρίσκα στην Αργεντινή΄΄

Τον τελευταίο καιρό έχουμε συνηθίσει τον Petter Solberg πριν από κάθε ράλυ να δηλώνει πως δεν θα πιέσει στο όριο και θα κινηθεί επιφυλακτικά. Επειδή όμως οι συνήθειες δύσκολα αλλάζουν και ο Νορβηγός είναι η επιτομή του ενθουσιώδη οδηγού που πιέζει και χαρίζει θέαμα στους θεατές, κάτι τέτοιο δεν έχουμε δει μέχρι τώρα. Ευτυχώς δηλαδή…

Ο Solberg επιμένει πάντως πως ειδικά σε αυτό το ράλυ η υπομονή και η αποφυγή των λαθών θα κρίνουν τον νικητή. Το φετινό ράλυ Αργεντινής συγκεντρώνει τα περισσότερα χιλιόμετρα ειδικών που έχουμε δει τα τελευταία 10 χρόνια, τα περισσότερα από αυτά σε δύσκολες και επικίνδυνες διαδρομές.

΄΄Πάντα απολάμβανα αυτόν τον αγώνα, όμως φέτος είναι μεγαλύτερος κατά120 χιλιόμετρααπό πέρσι και αυτό ίσως αλλάξει την προσέγγιση των οδηγών. Δεν είναι σπριντ αλλά αγώνας αντοχής. Δεν υπάρχει νόημα να ενθουσιαστείς και να επιτεθείς από νωρίς, επομένως μπορώ να ξεκινήσω ήρεμα και να πιέσω όταν χρειαστεί.΄΄ εξήγησε ο 37-χρονος.

΄΄Θα είναι δύσκολο ράλυ. Οι ειδικές την τελευταία μέρα είναι σε πολύ μεγάλο υψόμετρο και μπορεί να συναντήσουμε δύσκολες συνθήκες. Θα υπάρχει ομίχλη, μπορεί μέχρι και πάγος. Όμως λατρεύω τον αγώνα κυρίως λόγω της ατμόσφαιρας που δημιουργείται. Οι ειδικές γεμίζουν από κόσμο και βλέπεις χιλιάδες θεατές ακόμα και σε διαστήματα μεταξύ των ειδικών. Ο κόσμος εδώ είναι πολύ εκδηλωτικός.΄΄

Την παρθενική του νίκη στην Αργεντινή θα κυνηγήσει ο Petter, που θα συμμετάσχει στο ράλυ ως εργοστασιακός μετά από χρόνια.

Ιδιαίτερα στην Αργεντινή η Ford βασίζει πολλά στον Solberg, αφού ουσιαστικά θα είναι ο μόνος από τους ‘’μπλε’’ που θα μπορεί να διεκδικήσει την πρωτιά. Ο Sordo είναι σίγουρο ότι δεν θα πιέσει στο όριο, έχοντας ως στόχο την συλλογή βαθμών με ένα αυτοκίνητο που δεν ξέρει. Μια νίκη φυσικά θα ήταν ιδανική για τον Νορβηγό, που έχει εντυπωσιάσει και βρίσκεται μόλις 4 βαθμούς μακριά από την κορυφή της κατάταξης.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

F1|RBR: Δείγματα βελτίωσης

Next Article

WTCC|Το καλύτερο αποτέλεσμα της Ford μέχρι τώρα!

Related Posts