Νικητής στο GP της Αυστρίας αναδείχθηκε ο Max Verstappen. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Kimi Raikkonen και ο Sebastian Vettel. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Grosjean, Magnussen, Ocon, Perez, Alonso, Leclerc, Ericsson.
Στην εκκίνηση, οι Hamilton και Raikkonen, με τον Hamilton να στρίβει πρώτος κι ο Raikkonen δεύτερος, με τον Φινλανδό και τον Vettel να βγαίνουν εκτός πίστας στην πρώτη στροφή, με τον Γερμανό να χάνει θέσεις, πέφτοντας 8ος. Στη στροφή 3 ο Bottas ανέκτησε μια θέση, περνώντας τον Raikkonen, ο Vandoorne είχε επαφή με τον Gasly στην πίδια στροφή. Ο Βέλγος επέστρεψε στα pits για νέα ανεροτομή, με τον Vettel να ανεβαίνει 7ος, έχοντας περάσει τον Magnussen, Ο Verstappen κατάφερε να περάσει τον Φινλανδό της Ferrari, ανεβαίνοντας 3ος, με τον Vettel να ανεβαίνει άλλη μια θέση, περνώντας εντυπωσιακά τον Grosjean. Ο Hamilton έδειχνε εξαιρετικό ρυθμό, γράφοντας ταχύτερους γύρους, ενώ ο Ricciardo βρισκόταν εντός της ζώνης DRS του Raikkonen. Στο replay, βλέπαμε ότι στον πρώτο γύρο, ο Verstappen είχε μια μικρή επαφή με τον Raikkonen, αποσταθεροποιώντας το πίσω μέρος της SF71-H και κερδίζοντας την 3η θέση.
Στον 13ο γύρο η Renault του Hulkenberg ξεκίνησε να βγάζει καπνούς καπνούς από την εξάτμιση, με τον κινητήρα να πετά φλόγες και τον Γερμανό να εγκαταλείπει στην έξοδο της στροφής 1. Μόλις δυο γύρους μετά, η Mercedes του Bottas κινούταν πολύ αργά στην ευθεία ανάμεσα στις στροφές 3 και 4, με τον μηχανικό του να τον ενημερώνει πως έχασαν την υδραυλική πίεση, με τον Φινλανδό να εγκαταλείπει στη στροφή 4. Ο αγώνας ετέθη υπό το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, με τις δυο Red Bull και τις δυο Ferrari να μπαίνουν στα pits, βάζοντας όλοι τα μαλακά ελαστικά της Pirelli, χωρίς κάποια αλλαγή στην κατάταξη, εκτός από τον Vettel που βγήκε πίσω από τον Magnussen στην 6η θέση, τον οποίο όμως ξεφορτώθηκε άμεσα, με την επανέναρξη του αγώνα. Έκπληξη ήταν ότι ο πρωτοπόρος Hamilton δεν μπήκε στα pits, με τον μηχανικό του Verstappen να τον ενημερώνει πως πλέον βρίσκονται εντός του pit window του Βρετανού. Ο Ricciardo φαινόταν να βολεύεται με τα νέα ελαστικά, πλησιάζοντας πολύ τον Raikkonen, με τον Φινλανδό να χάνει λίγο χρόνο στη στροφή 3 και τον Αυστραλό να εκμεταλλεύεται άμεσα την κατάσταση και να ανεβαίνει στην 3η θέση. Στον 25 γύρο, η διαφορά ανάμεσα στον Hamilton και τον 5ο Vettel ήταν περίπου 22 δευτερόλεπτα, με τον Βρετανό να μπαίνει στο τέλος του γύρου στα Pits, να βάζει τη μαλακή γόμα και να βγαίνει 4ος, ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τον Vettel, με τον οδηγό της Mercedes να δείχνει έκπληκτος από τη θέση του στην κατάταξη. Πιο πίσω, στη μάχη για την 14η θέση οι Stroll και Leclerc είχαν μια εντυπωσιακή μέχη, με τον Μονεγάσκο να πιέζει τον Καναδό για να περάσει και να τα καταφέρνει στη στροφή 3, μετά από ένα γύρο εξαιρετικής μονομαχίας.
Ο Ricciardo βρισκόταν υπό πίεση από τον Raikkonen, με τον Φινλανδό να έχει κολλημένο πίσω του τον Hamilton, με τον Βρετανό να παραπονιέται στον ασύρματο πως αισθάνεται πως χάνει ισχύ, αν και είχε μόλις γράψει τον ταχύτερο πρώτο τομέα της πίστας. Πιο πίσω, ο Magnussen περνούσε τον Sainz για την 8η θέση, ενώ ο Raikkonen ανέφερε πως ο Ricciardo μπροστά του είχε παραμόρφωση στο πίσω αριστερό ελαστικό του, με τον μηχανικό του να τον ωθεί να περάσει. Ο Sainz έχασε άλλη μια θέση, με τον Perez να περνά τον Ισπανό, έχοντας επίσης παραμόρφωση στα πίσω ελαστικά του, με τη Renault να αντιδρά και να τον βάζει στα pits και καθυστερώντας αρκετά. Ο Vettel είχε πλησιάσει το τραινάκι πίσω από τον Ricciardo, ενώ ο Raikkonen βρισκόταν κολλημένος πίσω από τον Ricciardo. Στον 38ο γύρο ο Raikkonen αξιοποιώντας την ανώτερη πρόσφυση και την ταχύτητα της Ferrari, με τον Αυστραλό να δηλώνει στον ασύρματο πως τα ελαστικά του ήταν πλέον τελειωμένα. Η Red Bull τον έβαλε στα pits για νέα supersoft, βγαίνοντας 5ος. Την ίδια ώρα, ο Hamilton είχε άσχημη έξοδο από τη στροφή 1, με τον Vettel να εκμεταλλεύεται την κατάσταση και να κάνει μια απαιτητική κίνηση στη στροφή 3 και να περνά τον Βρετανό και να ανεβαίνει 3ος. Ο οδηγός της Mercedes ανέφερε στον ασύρματο πως δεν είναι δυνατόν να περάσει και τώρα είχε επίσης παραμόρφωση στα ελαστικά του. Ο James Vowles, υπεύθυνος στρατηγικής της Mercedes, απάντησε στον οδηγό του, ως εκείνος ήταν που έχασε τον αγώνα για την ομάδα και ζήτησε από τον Hamilton να προσπαθήσει για το καλύτερο. Ο Vettel προσπαθώντας να ντουμπλάρει τον Vandoorne έχασε αρκετό χρόνο, με τον Hamilton να πλησιάζει ξανά και να πιέζει τον Γερμανό. Αν και η Mercedes στα χέρια του Hamilton επιδείκνυε εξαιρετικό ρυθμό, ο Βρετανός παραπονούταν πως τα ελαστικά του χειροτέρευαν συνεχώς. Την ίδια ώρα, ο Verstappen στην κορυφή ενημερωνόταν από τον μηχανικό του πως όλοι προσπαθούσαν να φέρουν τα ελαστικά τους ως το τέλος, με τον Ολλανδό να αποκρίνεται πως είναι αρκετά ικανοποιημένος με τα ελαστικά του.
Ο Hamilton ανέφερε στον μηχανικό του πως τα ελαστικά του δεν θα άντεχαν μέχρι το τέλος. Στον 53ο γύρο ο Βρετανός μπήκε στα pits, βάζοντας τη supersoft και βγήκε 5ος, πίσω από τον Ricciardo. Ωστόσο, καθώς ο Αυστραλός ηγούταν του Hamilton, εμφανίστηκε λίγος καπνός από το πίσω μέρος της Red Bull, με τον Ricciardo να αναφέρει πως έχασε τις ταχύτητές του και να εγκαταλείπει στη στροφή 1. Μόλις ένα γύρο μετά, ο Hartley έχασε επίσης τις ταχύτητές του, με τον οδηγό της Toro Rosso να εγκαταλείπει στην ευθεία μεταξύ των στοφών 1 και 3. Ο μηχανικός του Raikkonen, με 10 γύρους να απομένουν, τον ωθούσε να πιέσει, καθώς δεν είχαν πλέον κανένα πρόβλημα με τα ελαστικά τους. Στον 64ο γύρο, ο Hamilton ανέφερε στον μηχανικό του απώλεια ισχύος, με τη δεύτερη Mercedes να εγκαταλείπει τον αγώνα, για πρώτη φορά μετά την Ισπανία του 2016.
Ο Alonso είχε περάσει τους Leclerc και Gasly και ήταν πλέον 8ος, με τους Leclerc και Ericsson να περνάνε και βρίσκονται στις δυο τελευταίες θέσεις της δεκάδας. Ο Verstappen είχε πλέον ορατή παραμόρφωση στο πίσω αριστερό ελαστικό του, με τις δυο Ferrari να κινούνται σαφέστατα ταχύτερα. Ωστόσο δεν υπήρχε αρκετός χρόνος κι ο Verstappen πήρε τη νίκη για τη Red Bull στον εντός έδρας αγώνα της.
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΔΙΑΦΟΡΑ |
1 | M. Verstappen | – |
2 | K. Raikkonen | +1.504 |
3 | S. Vettel | +3.181 |
4 | R. Grosjean | +1L |
5 | K. Magnussen | +1L |
6 | E. Ocon | +1L |
7 | S. Perez | +1L |
8 | F. Alonso | +1L |
9 | C. Leclerc | +1L |
10 | M. Ericsson | +1L |
11 | P. Gasly | +1L |
12 | C. Sainz | +1L |
13 | L. Stroll | +2L |
14 | S. Sirotkin | +2L |
15 | S. Vandoorne | RET |
16 | L. Hamilton | RET |
17 | B. Hartley | RET |
18 | D. Ricciardo | RET |
19 | V. Bottas | RET |
20 | N. Hulkenberg | RET |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify