Νέοι κανονισμοί σχετικά με τις ποινές για τις PU

SPIELBERG, AUSTRIA – JULY 09: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Red Bull Racing Red Bull-TAG Heuer RB13 TAG Heuer at the start during the Formula One Grand Prix of Austria at Red Bull Ring on July 9, 2017 in Spielberg, Austria. (Photo by Mark Thompson/Getty Images)

Σημαντικές αλλαγές αποφασίστηκαν σχετικά με το πώς θα μετράνε οι ποινές αναφορικά με την αντικατάσταση μερών της μονάδος ισχύος, ενώ θεσμοθετήθηκαν μία σειρά κανονισμών που αφορούν τις εκκινήσεις, τα demo runs, αλλά και την ασφάλεια της πίστας του Interlagos.

Ένα από τα μεγάλα ζητήματα της φετινής σεζόν ήταν οι ποινές για τις αλλαγές στις κινητήριες μονάδες, καθώς ουκ ολίγες φορές έχουν δοθεί ακόμα και 30 θέσεις ποινής σε έναν οδηγό.

Αυτό οδηγεί σε μία σειρά αντιδράσεων, κυρίως λόγω του υπέρογκου αριθμού των θέσεων ποινής, και αυτό θέλησε (με έναν κάπως «απαλό» τρόπο) να λύσει η Ομοσπονδία.

Έτσι, στην τελευταία -για το 2017- συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, αποφασίστηκε πως, όταν κάποιος οδηγός παίρνει πάνω από 15 θέσεις ποινή, θα εκκινεί από την τελευταία θέση. Αν υπάρχουν παραπάνω από ένας οδηγοί με αυτήν την ποινή, τότε θα μετρά πότε έγιναν οι αλλαγές.

Εξίσου σημαντική ήταν και η οριστικοποίηση της απαγόρευσης της χρήσης λαδιού ως καύσιμο, το οποίο θα έχει πλέον πολύ σαφή χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, το ΠΣΜΑ αποφάσισε την θεσμοθέτηση κανονισμών σχετικά με την εκκίνηση ή την επανεκκίνηση ενός αγώνα πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας (χωρίς να προχωρά σε λεπτομέρειες), αποφασίστηκαν αλλαγές στα προγράμματα κάθε αγώνα για μεγαλύτερη ευελιξία.

Έπειτα, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στις δοκιμές με παλιότερα μονοθέσια (οι οποίες θα πρέπει να γίνονται σε πίστες που έχουν την υψηλότερη στην τάξη άδεια από τη FIA), καθώς και στα demo runs, που μπορούν να γίνονται με ειδικά ελαστικά από την Pirelli και δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν τα 50 χλμ.

Στα τεχνικά ζητήματα, οι θέσεις των καμερών και των καθρεφτών άλλαξαν εξαιτίας της προσθήκης του Halo, ενώ οριοθετήθηκε το κατώτερο βάρος και ο μικρότερος όγκος των μπαταριών.

Τέλος, το Συμβούλιο και η FIA στάθηκαν στα ζητήματα ασφαλείας που παρουσιάστηκαν φέτος στο Interlagos, μετά και το περιστατικό με τους ανθρώπους της Mercedes, τους οποίους και λήστεψαν υπό την απειλή όπλων.

Αυτό που τονίστηκε είναι πως η Ομοσπονδία είναι στη διάθεση των αρχών και των διοργανωτών του αγώνα για την ενδυνάμωση των μέτρων ασφαλείας, αν και δόθηκε σαφής εντολή για ενίσχυση της ασφάλειας με την παρουσία αστυνομικών δυνάμεων.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Hamilton - Δεν μπορεί η F2 να είναι καλύτερη της F1

Next Article

Το τελικό πρόγραμμα της Formula 1 για το 2018

Related Posts