Επιστολή προς Ο.Μ.Α.Ε. από το Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε.

Επιστολή προς την αρμόδια αρχή του μηχανοκίνητου αθλητισμού Ο.Μ.Α.Ε. απέστειλε το Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε.  και κοινοποιήθηκε σε όλα τα Μ.Μ.Ε..

Εμείς την παραθέτουμε αυτούσια ως οφείλουμε και τα συμπεράσματα δικά σας….
Κύριοι,
η νέα αγωνιστική χρονιά δεν άρχισε και με τους καλύτερους οιωνούς. Μετράμε πλέον μόλις ένα μήνα και το φαινόμενο ακύρωσης αγώνων, λόγω έλλειψης συμμετοχών είναι μια σκληρή πραγματικότητα. Ακόμα, όμως και όταν οι αγώνες διεξάγονται ο αριθμός των συμμετοχών τους είναι δραματικά μειωμένος.

Θα συμφωνήσουμε , λοιπόν , πως αυτές οι εξελίξεις είναι απόρροια των δύσκολων καιρών που περνάμε.
Συνοπτικά λοιπόν η κατάσταση έχει ως εξής :
Οι λέσχες καλούνται να διοργανώσουν φέτος αγώνες , που κοστίζουν το ίδιο όπως και προ κρίσης, ΑΛΛΆ με λιγότερες συμμετοχές και σαφώς λιγότερους χορηγούς, πράγμα που σημαίνει πρακτικά ίδια έξοδα αλλά λιγότερα έσοδα.
Οι αγωνιζόμενοι καλούνται να λάβουν μέρος σε αγώνες με λίγες έως και καθόλου παροχές ενώ φυσικά ο αριθμός των αγώνων δεν έχει μειωθεί δραστικά.

Γνωρίζοντας , λοιπόν, όλα αυτά και κατανοώντας φαινομενικά η Ο.Μ.Α.Ε. την κατάσταση , η απόφασή σας για την μείωση του παράβολου συμμετοχής στις κατηγορίες κάτω από 1600κ.ε. φάνηκε ως ένα πρώτο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.
Γιατί όμως πίσω αυτό να κρύβεται μία παγίδα; ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 50Ε ΣΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΑΠΟ 1600 κ.εκ. ΚΑΙ ΑΝΩ.
Ήδη το νέο καθεστώς των καυσίμων εξανάγκασε τους ίδιους αγωνιζόμενους να επωμιστούν τα έξοδα των αλλαγών στα αυτοκίνητα τους και καλούνται τώρα πάλι με δική σας απόφαση να πληρώσουν και 50Ε επιπρόσθετα για την συμμετοχή τους.

Έτσι περιμένετε να κρατήσετε το επίπεδο και το θέαμα των αγώνων σε υψηλό επίπεδο;
Έτσι ελπίζεται να προσελκύσετε συμμετοχές σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς;

Σε όλα τα ανωτέρω αναφερθήκαμε μόνο στις επιβαρύνσεις που υπόκεινται οι αγωνιζόμενοι και οι λέσχες εν καιρό κρίσης.
Και φυσικά προκύπτει το ερώτημα : “ H αρχή του σπορ τι κάνει για όλα αυτά;”

ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ κύριοι ,αλλά επιπροσθέτως πέφτετε και σε αντιφάσεις.!
Ναι μεν καταργείτε τις αγωνιστικές-«ακριβές» βενζίνες αλλά παράλληλα αυξάνεται το παράβολο!
Κατ’άλλα η τιμή της Licance παραμένει σταθερή , οι αγώνες έχουν σχεδόν τον ίδιο αριθμό και φυσικά οι λέσχες πρέπει να ανταποκριθούν στα ίδια κοστολόγια.
Πως λοιπόν περιμένετε να ανθίσει αυτό το σπορ;

Εν κατακλείδι ο σύνδεσμός μας καλεί τους συναθλητές μας να μην συμμετέχουν στους αγώνες rally το 2012 μέχρι να αποφασίσετε για το ποιοι πρέπει να ωφελούνται από τις ελληνικές διοργανώσεις.
Εσείς ή ΟΙ ΛΕΣΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥΣ;
Γιατί χωρίς αυτούς δεν έχετε λόγο ύπαρξης.

Γιαννης Τζιώνας

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Ανακοίνωση για 18ο rally ΦΙΛΙΠΠΟΣ 2012

Next Article

Και επίσημα στο IRC η Renault!

Related Posts