Κύριοι
Επανερχόμαστε καθόσον στις δύο προηγούμενες επιστολές μας δεν λάβαμε καμία απάντηση ή έστω τοποθέτηση σας στα διαλαμβανόμενα σε αυτές.
Εν τω μεταξύ με την ανακοίνωση του προγράμματος αγώνων για το 2012 και τη κατάρτιση των κατηγοριών των αυτοκινήτων που θα προσμετρούνται στους θεσμούς των πρωταθλημάτων δημιουργούνται εύλογες απορίες και ενστάσεις οι οποίες αναφέρθηκαν και συζητήθηκαν στη ΓΣ/ ΣΟΑΑΒΕ όπου και αποφασίστηκε μεταξύ άλλων να δημοσιοποιηθούν.
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ
Πρώτα όσον αφορά τους αγώνες, συμφωνούμε, όπως και από χρόνια πριν ήταν θέση του ΣΟΑΑΒΕ, στη προσπάθεια μείωσης του αριθμού τους. Διαπιστώνουμε όμως με λύπη μας ότι η μείωση έγινε για τις περιφερειακές πόλεις σε αντίθεση με την Αθήνα όπου, κατά την άποψη μας, καταφέρετε σκόπιμα να δημιουργήσετε μία ακτίνα μέχρι 200 ΚΜ με αγώνες γύρω σας. Παράλληλα
πριμοδοτήσατε τους αγώνες γύρω από την Αθήνα και δημιουργήσατε το πρωτόγνωρο έπαθλο
Αττικής με τρείς μόλις αγώνες κοροϊδεύοντας έτσι όχι μόνο τους εαυτούς σας, που είναι και δικαίωμα σας, αλλά και τους υπολοίπους εκτός Αττικής αγωνιζομένους.
Παρ’ όλα αυτά πρέπει να καταθέσουμε και την άποψή μας ότι όσον αφορά το Πρωτάθλημα
Ασφάλτου και μόνον, ότι μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους η κατανομή του.
Η καθιέρωση κοινού καυσίμου από όλους μας βρίσκει από την αρχή αντίθετους διότι δε μπορεί αφενός να εξασφαλιστεί ο έλεγχος νομιμότητας και αφετέρου δεν εξασφαλίζεται η ποιότητα παρεχομένου καυσίμου από κάποια πρατήρια. Το πρόσχημα εφαρμογής αυτού του μέτρου για επίτευξη χαμηλότερου κόστους όμως εξανεμίζεται από άλλες ταυτόχρονες επιλογές σας.
Παράδειγμα πόσο έγκυρη και μελετημένη μπορεί να θεωρηθεί η απόφασή σας να ενταχθούν τα κιτ-καρ και τα R2 στην Α6 λίγο πριν από την έναρξη της περιόδου μη δίνοντας τη δυνατότητα του προγραμματισμού στους ενδιαφερομένους, Αυτή σας η κίνηση ουσιαστικά καταστρέφει μια δυνατή σε συμμετοχές κατηγορία όπου οι αγωνιζόμενοι για να είναι πλέον ανταγωνιστικοί θα πρέπει να επενδύσουν πάρα πολλά χρήματα. Με τη παρούσα κατάσταση κύριοι της επιτροπής και κύριε Πρόεδρε της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ δείχνετε από τώρα και πριν καν αρχίσουν οι αγώνες τους κυπελλούχους της κλάσης. Προλαβαίνοντας τη θέση σας ότι αυτό ισχύει στους θεσμούς του εξωτερικού μάλλον θα πρέπει να σας προσγειώσουμε στην ελληνική πραγματικότητα και στον εθνικό κανονισμό που τον επικαλείστε κατά το δοκούν.
Άλλο ένα πλήγμα που καταφέρατε κατά μερίδας αγωνιζομένων είναι το να μη προσμετρούνται
πλέον τα ΕΕ στη F2. Και μία αδικία που κρατάει χρόνια είναι η εξαίρεση των 2000 κιτ-καρ από
τη F2. Αυτά τα αυτοκίνητα προσφέρουν θέαμα και κύρος στο θεσμό, απαιτούν πολλά χρήματα για
το στήσιμό τους και τη συντήρησή τους και η απώλειά τους από τους αγώνες κάθε άλλο παρά
προς όφελος κανενός δεν είναι. Κανενός, εκτός ίσως από κάποιους διεκδικητές της κατηγορίας ,
που όπως αναφέρεται και σε προηγούμενη παράγραφο, δυστυχώς φωτογραφίζονται και χωρίς
ιδιαίτερο κόπο σκέψης. Μη ξεχνάμε ότι η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια αλλά πρέπει και να φαίνεται.
Επί του θέματος επισυνάπτεται και επιστολή του συναδέλφου αγωνιζομένου
κ. Ι. Κωνσταντινίδη η οποία προσυπογράφεται τόσο από το ΔΣ/ΣΟΑΑΒΕ όσο και από αγωνιζομένους. Θα επανέλθουμε με νεώτερη επιστολή για θέματα που αφορούν τη λειτουργία και το ρόλο της Ομοσπονδίας.
Το ΔΣ/ΣΟΑΑΒΕ
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify