Ο πρόεδρος της Pirelli Motrosport, Paul Hembery, υποστηρίζει πως τα μονοθέσια μπορούν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους κατά 5 δευτερόλεπτα, παρόλο που τα σχέδια για μεγαλύτερη κάθετη δύναμη εγκαταλείφθηκαν.
Όπως ανακοινώθηκε νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, τα πλάνα για τις σημαντικές αλλαγές στην αεροδυναμική συμπεριφορά των μονοθεσίων διαλύθηκαν, καθώς οι πλευρές των Mercedes και της Pirelli εξέφρασαν ανησυχίες σχετικά με το φορτίο που θα ασκούσε αυτή η μεγαλύτερη κάθετη δύναμη στα ελαστικά.
Ο Hembery δήλωσε πως η Pirelli μπορεί να παράγει ελαστικά τα οποία θα μπορούσαν να διαχειριστούν τα μεγάλα φορτία, όμως κάτι τέτοιο θα άλλαζε σημαντικά την συμπεριφορά των ελαστικών και ίσως προκαλούσε κακό και στο ίδιο το άθλημα.
“Μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα ελαστικό το οποίο θα μπορούσε να αντισταθεί στο φορτίο, όμως ένα τέτοιο ελαστικό δεν θα ήταν σαν τα σημερινά,” υποστήριξε ο Hembery στο διεθνές show του Autosport.
“Οπότε αμά θέλουν 50,60 τοις εκατό μεγαλύτερο φορτίο, δεν θα έχουμε τα ίδια ελαστικά που είχαμε τις τελευταίες σεζόν.Υπάρχουν όρια για τα φορτία που πρέπει να ασκούνται στα ελαστικά, ούτως ώστε να κρατηθεί η κανονική ροή των αγώνων που έχουμε στην F1 σήμερα.”
Ωστόσο, ο Βρετανός είναι πεπεισμένος πως ο συνδυασμός φαρδύτερων ελαστικών και μονοθεσίων, θα αναπλήρωνε την έλλειψη αεροδυναμικής με έναν πιο φυσικό τρόπο.
“Θα υπάρξει μία λογική εξέλιξη των μονοθεσίων από το 2015 στο 2017.Αν προσθέσουμε τα φαρδύτερα ελαστικά και μονοθέσια, θα έχουμε τουλάχιστον 4 με 5 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα μονοθέσια.”
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify