Νέο πλάνο για την Red Bull

Τα σχέδια της Red Bull, αλλά και της Renault, έχουν πλέον θετικό πρόσημο για το 2016 μετά από πολύ καιρό.

Μέχρι πριν λίγες μέρες, η εξαγορά της Lotus από την γαλλική εταιρία έμοιαζε να εγκαταλείπεται, ενώ η Red Bull είναι κοντά στην αποχώρησή της από το σπορ, καθώς ακόμα δεν έχει βρει προμηθευτή κινητήρων για την ερχόμενη χρονιά.

Ωστόσο, όπως ακουγόταν έντονα στα paddock του Μεξικού, η αυστριακή ομάδα είναι έτοιμη να τρέξει με κινητήρες Renault που δεν θα έχουν την επωνυμία της, και θα τρέχουν ανεξάρτητα από τους Γάλλους.

Φαίνεται πως οι δύο μεριές έχουν έρθει σε συμφωνία, όπου η ομάδα θα μπορέσει να ολοκληρώσει την μονάδα ισχύος με δικό της σύστημα ανάκτησης ενέργειας (ERS), με την υποστήριξη του Mario Illien και της αυστριακής εταιρίας AVL.

Το ενδεχόμενο αυτό μοιάζει ακόμα πιο πιθανό με τα τελευταία νέα να θέλουν την ομάδα του Milton-Keynes να τρέχει με την αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος της Renault – που θα μπορούσε να είναι η βάση για την χωρίς επωνυμία PU του 2016 – το επόμενο τριήμερο στη Βραζιλία.

Ο Helmut Marko δήλωσε στο Speedweek: «Πιθανότατα θα έχουμε την νέα έκδοση του κινητήρα τουλάχιστον σε ένα μονοθέσιο.»

Παράλληλα, τα σχέδια της Renault που την θέλουν να έρχεται σε πλήρη ρήξη με την RBR και να εισέρχεται στο σπορ ως εργοστασιακή ομάδα είναι και πάλι στο προσκήνιο.

Η καθυστέρηση της εξαγοράς της Lotus είχε πυροδοτήσει φήμες που ήθελαν την συμφωνία να καταρρέει, αλλά τώρα δημοσιεύματα αναφέρουν πως ήδη προσωπικό της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας εργάζεται στο Enstone.

Επίσης, πιστεύεται πως ο μέχρι πρότινος τεχνικός σύμβουλος της Manor, Bob Bell, είναι ο επικρατέστερος για τη θέση του αγωνιστικού διευθυντή της Renault.

Το περιοδικό Auto Hebdo αναφέρει πως ο πρόεδρος της εταιρίας, Carlos Ghosn, θα προχωρήσει στο deal αυτήν την εβδομάδα, ενώ θα προηγηθεί ανακοίνωση.

Τέλος, γράφεται χαρακτηριστικά πως είναι πιθανό η ομάδα να συνεχίσει με την επωνυμία της Lotus για το 2016 και να λειτουργήσει ως μία μεταβατική χρονιά με τους Pastor Maldonado και Jolyon Palmer στο τιμόνι.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Η Honda ενάντια στα πλάνα της FIA για πελατειακό κινητήρα

Next Article

H Haas θα έπαιρνε τον Magnussen, αν αρνούνταν ο Grosjean

Related Posts