To Mini John Cooper Works WRC θα έχει πολλές τροποποιήσεις για το ράλυ Πορτογαλίας στο τέλος του μήνα.
Η Prodrive που εξελίσσει το αυτοκίνητο,θα πραγματοποιήσει παραπάνω από 100 αλλαγές οι οποίες ήδη ομολογκάρονται,με σκοπό να βελτιώσει τις επιδόσεις του.
Πέρα απ΄τον νέο εμπρός προφυλακτήρα,ο οποίος επανασχεδιάστηκε για να βελτιώσει την ψύξη του κινητήρα και την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου,δεν υπάρχουν άλλες ορατές διαφορές.
Αντιθέτως οι περισσότερες αλλαγές κρύβονται κάτω απ΄το καπό με τον 1.6lt υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα να αυξάνει κατά 3% την ιπποδύναμη του ως αποτέλεσμα της επανασχεδιασμένης εισαγωγής και των συστημάτων ψύξης όπως και χάρη σ΄ένα αναβαθμισμένο πρόγραμμα διαχείρισης του κινητήρα.
Επίσης έχει βελτιωθεί η ανάρτηση σε συνεργασία με την Ohlins,ώστε να προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα και πρόσφυση στο χώμα και έχει σχεδιαστεί μια ειδική ανθεκτική έκδοση για σκληροτράχηλους αγώνες όπως το ράλυ Ακρόπολις.
Επίσης η μάζα του αυτοκινήτου μειώθηκε κατά 10kg χάρη στη χρήση μπαταρίας ιόντων λιθίου και στην ανθρακονημάτινη πίσω αεροτομή.
Ο επικεφαλής της Prodrive WRC Team,Dave Wilcock δήλωσε έπειτα από ένα τετραήμερο τεστ των Sordo και Meeke στη νότια Ισπανία:“Και οι δυο οδηγοί δήλωσαν ευχαριστημένοι απ΄τις αναβαθμίσεις και κατάλαβαν αμέσως την βελτίωση της απόδοσης τόσο στην μηχανική όσο και στην αεροδυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε σκληρές ειδικές.Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα εμπρός για την Mini WRC αλλά η εξέλιξη δεν σταματάει εδώ με την ομάδα μηχανικών μας να ψάχνει νέο σετ αναβαθμίσεων για αργότερα μέσα στη σεζόν”.
Oι Sordo και Sandell θα οδηγήσουν για την Prodrive στο ράλυ Πορτογαλίας ενώ το πρόγραμμα του Meeke για φέτος είναι ακόμα αβέβαιο.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify