ΤΕΧΝΙΚΆ |ΟΣΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ


 

Το 1ο grand prix του 2012 είναι πλέον παρελθόν με νικητή τον Βutton με την Μclaren. Φυσικά σαφή συμπεράσματα όσων αφορά τις δυναμικότητες των ομάδων από το 1ο αγώνα δεν μπορούν να βγουν , καθώς η πίστα της Μελβούρνης αποτελείται περισσότερο από αργές και μεσαίας ταχύτητας στροφές χωρίς μεγάλες ευθείες και για αυτό το λόγο δεν αποτελεί την ιδανικότερη πίστα για αυτό το σκοπό.  Όμως βγάλαμε ένα γενικό συμπέρασμα της δυναμικότητας των ομάδων. Φέτος βλέπουμε την Mclaren πολύ δυνατή και την Mercedes AMG να έχει βελτιωθεί αισθητά σε σχέση με πέρυσι όπως και η Lotus. Η Rbr παραμένει αρκετά δυνατή ιδιαίτερα την Κυριακή αλλά δεν κυριαρχεί πλέον όπως πέρυσι. Αρνητική έκπληξη αποτελεί το κόκκινο μονοθέσιο καθώς δεν έχει την απόδοση που περίμεναν οι τεχνικοί του Maranello. Πιο συγκεκριμένα , σύμφωνα με αυτά που είδαμε στο 1ο αγωνιστικό τριήμερο του 2012 η F2012 είναι πλέον μεσαίας δυναμικότητας μονοθέσιο. Στην Αυστραλία όμως παρατηρήθηκαν κάποια σημαντικά πράγματα που δεν είχαμε την δυνατότητα να δούμε κατά την διάρκεια του αγώνα.

 

MclarenMercedes

Στο προηγούμενο άρθρο είχαμε πει για την νέα αεροτομή της Μclaren. Φαίνεται ότι η εμπρός αεροτομή της βρετανικής ομάδας κρύβει περισσότερα μυστικά. Στην παρακάτω φωτογραφία φαίνεται ότι τα πλευρικά τοιχώματα της εμπρός αεροτομής , παίρνουν κλίση προς τα πίσω.

Το φαινόμενο αυτό παρατηρείται κυρίως σε μεγάλες ταχύτητες. Μια αρκετά ενδιαφέρουσα λύση από τους μηχανικούς του Woking.

Ιδιαίτερη σημασία όμως πρέπει να δώσουμε επίσης και στο σύστημα pit stop που είχε η Μclaren. Το κάθε φως αυτού του συστήματος είναι συνδεδεμένο με το αερόκλειδο  που κρατάει ο κάθε μηχανικός που είναι υπεύθυνος για την αλλαγή ελαστικών. Μόλις ολοκληρωθεί η αλλαγή των ελαστικών και πρασινίσουν τα φώτα για κάθε μηχανικό ανάβει πράσινο και το τελικό φως και ο οδηγός είναι έτοιμος να ξεκινήσει. Πραγματικά πολύ έξυπνο σύστημα.

Scuderia-Ferrari

 

H ομάδα του Maranello έφερε στο 1ο αγώνα της χρονιάς ένα μεγάλο αεροδυναμικό πακέτο για να μεγιστοποιήσει όσο μπορούσε την απόδοση της F2012. Είχαμε τονίσει ότι είχε φέρει ένα μεγάλο αριθμό εσωτερικών εξαρτημάτων από τα οποία , τα περισσότερα δεν ήταν αντιληπτά από το ανθρώπινο μάτι. Στην παρακάτω φωτογραφία βλέπουμε μια εσωτερική οπή μέσα στο ψυγείο της F2012 με σκοπό την καλύτερη ψύξη του μονοθεσίου.

Η Ferrari είναι η μοναδική ομάδα στο grid που χρησιμοποιεί pull-rod ανάρτηση εμπρός μια λύση που είχε εμφανιστεί πριν11 χρόνια. Η Minardi το 2001 πάλι με τον Alonso πίσω από το τιμόνι είχε χρησιμοποιήσει τελευταία φορά την συγκεκριμένη λύση. Τα αεροδυναμικά οφέλη είναι λίγο μεγαλύτερα από την push-rod ανάρτηση αλλά υστερεί σε μηχανική πρόσφυση.

Τέλος μεγάλη εντύπωση έκαναν οι χρόνοι στα pit stop της ιταλικής ομάδας καθώς είχε τα 4 ταχύτερα pit stop και καμία άλλη ομάδα δεν κατάφερε να ξεπεράσει αυτούς τους χρόνους. Να και κάτι θετικό για την ομάδα του Maranello. Το σύστημα της Ferrari είναι πιο απλοϊκό ως προς την λειτουργία του από εκείνο της Mclaren αλλά κατάφερε να δώσει καλύτερους χρόνους από εκείνο της βρετανικής ομάδας.

WilliamsRenault

Η ομάδα της Williams η οποία εμφανίστηκε αρκετά δυνατή στην Αυστραλία είχε φέρει μια νέα εμπρός αεροτομή η οποία ήταν αρκετά πολύπλοκη με ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες.

 

MercedesAMG

Η Μercedes-AMG είναι η μοναδική ομάδα αυτή τη στιγμή που χρησιμοποιεί FW F-DUCT και αυτό τις δίνει πλεονέκτημα στις μεγάλες ευθείες. Στο γύρο υπολογίζεται ότι δίνει περίπου 2 δέκατα του δευτερολέπτου. Ας δούμε όμως πως ακριβώς δουλεύει αυτό το καινοτόμο concept της γερμανικής ομάδας. Στην κάτω επιφάνεια της εμπρός αεροτομής υπάρχουν διατρήσεις οι οποίες διοχετεύουν τον αέρα στο κάτω μέρος του μονοθέσιου μεμεγαλύτερη ταχύτητα.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Και επίσημα στο IRC η Renault!

Next Article

IRC CANARIAS|Μεγάλη νίκη για Kopencky,προβλήματα για Mikkelsen

Related Posts