Pirelli: “Δύσκολα θα δούμε λάστιχα χαμηλού προφίλ”

Δύσκολα θα δούμε λάστιχα χαμηλού προφίλ στο προσεχές μέλλον της F1, σύμφωνα με το αφεντικό της Pirelli, Paul Hembery, παρά το γεγονός ότι αυτή η μετάβαση συζητιέται εδώ και καιρό στα paddock, ενώ στο Μονακό είδαμε και μια επίδειξη ελαστικών με ζάντες 18 ιντσών σε μονοθέσιο του GP2.

Σύμφωνα με τον Hembery, μπορεί άλλες διοργανώσεις να υιοθετήσουν τέτοιου είδους ελαστικά, αλλά κάτι τέτοιο δεν αναμένεται να γίνει στην Formula 1, όπου περιμένει να παραμείνουν τα υψηλά τοιχώματα και οι ζάντες 13 ιντσών. Πιο συγκεκριμένα το αφεντικό της Pirelli δήλωσε:

“Έχω την αίσθηση πως θα καταλήξουμε με ένα πιο φαρδύ ελαστικό, αλλά σε ζάντα 13 ιντσών, αυτός πιστεύω είναι ο δρόμος που θα ακολουθήσουμε. Είμαι πολύ χαρούμενος με την απόφαση να προχωρήσουμε στην κατασκευή ελαστικών πλάτους 420 χιλιοστών, νιώθουμε ότι θα δώσει μια μεγάλη οπτική απόκριση. Σήμερα φτιάχνουμε ελαστικά για αγωνιστικά αυτοκίνητα που είναι πιο πλατιά από αυτά της F1, οπότε το κάνει λίγο πιο σημαντικό από αυτή την πλευρά.”

Ο επικεφαλής της Pirelli μάλιστα ήταν διευκρινιστικός, όταν ρωτήθηκε ποια κατεύθυνση θα προτιμούσε να πάριε η Pirelli στο θέμα: “Αν οι ζάντες θα είναι 13, 18 ή 19 ίντσες, δεν είναι δική μας απόφαση. Υπάρχουν 2 επικρατούσες απόψεις. Ή προχωράμε με τις 18 ή 19 ίντσες, που είναι πιο κοντά στα κανονικά αυτοκίνητα, ή αν μείνουμε στις 13 ίντσες, ενώ όλα τα υπόλοιπα πρωταθλήματα έχουν μεγαλύτερες, κάτι που θα ξεχωρίζει την F1 από όλους τους άλλους. Νομίζω το τμήμα μάρκετινγκ της Pirelli θα ήθελε να κρατήσει τις ζάντες των 13 ιντσών, κάτι που βοηθάει στη διαφήμιση, αλλά στο τέλος θα κάνουμε αυτό που θέλουν οι ιθύνοντες του σπορ.

Ολοκληρώνοντας ο  Hembery συμπλήρωσε τους λόγους που δεν περιμένει να πραγματοποιηθεί η αλλαγή αυτή σε λάστιχα χαμηλού προφίλ: “Οι ζάντες είναι περίπου 4,5 κιλά πιο βαριές ανά στροφή, απ’ ότι ήταν την προηγούμενη φορά στο μονοθέσιο του GP2, οπότε το επιπλέον βάρος εκτός της ανάρτησης είναι πολύ μεγάλο. Είναι μεγάλος ο τροχός. Υπάρχει επίσης αυξημένο κόστος αλλά και η άποψη  ότι τα μονοθέσια της F1, έχουν το δικό τους look, που δεν μπορεί να αλλάξει τόσο έντονα. Τα ελαστικά έχουν καταλήξει σε μια εικόνα, όλα αυτά τα χρόνια και δεν πιστεύω ότι υπάρχει μια τέλεια λύση σε όλο αυτό το θέμα. Η Pirelli ρεαλιστικά δεν θα πουλούσε περισσότερα ελαστικά αν η Formula είχε πιο πλατιά ελαστικά, πάντως.”, κατέληξε χιουμοριστικά το αφεντικό της Pirelli.

Μένει να δούμε ποια θα είναι η απόφαση που θα παρθεί για το μέλλον των ελαστικών στην Formula 1.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Οι Ferrari και Honda χρησιμοποίησαν tokens!

Next Article

L.Hamilton:Θέλω τη νίκη στον Καναδά

Related Posts