2017 vs 2018: Οι ταχύτεροι γύροι των ομάδων στις χειμερινές δοκιμές

Circuit de Catalunya, Barcelona, Spain. Wednesday 7 March 2018. Fernando Alonso, McLaren MCL33 Renault. World Copyright: Glenn Dunbar/LAT Images ref: Digital Image _31I1846

Οι χειμερινές δοκιμές ολοκληρώθηκαν και το TotalRacing.gr συγκρίνει τους ταχύτερους χρόνους κάθε ομάδας από τα περυσινά και τα φετινά τεστ, και τα αποτελέσματα είναι ενδιαφέροντα.

Πολλές αλλαγές έχουν γίνει στην Formula 1 σε σχέση με πέρυσι, με βασικότερη όλων την προσθήκη δύο νέων γομών στα «άκρα» της γκάμας της Pirelli. Η hypersoft και η superhard γόμα εισάγονται για τη φετινή χρονιά, αν και μόνο η πρώτη χρησιμοποιήθηκε από τις ομάδες κατά το οχταήμερο των δοκιμών.

Αυτό το νέο ελαστικό συνεισέφερε αρκετά στο να πέσουν οι χρόνοι σε σχέση με το 2017, αν και μαζί με τις νέες γόμες, οι ομάδες πλέον έχουν και μία σαφώς καλύτερη εικόνα για την αεροδυναμική των μονοθέσιών τους, ενώ και η ιπποδύναμή τους έχει αυξηθεί συγκριτικά με την περυσινή σεζόν.

Στο παρακάτω πίνακα μπορεί να δει κανείς τους καλύτερους χρόνους από κάθε ομάδα κατά τα περυσινά και τα φετινά τεστ, καθώς και τη διαφορά που έχουν:

Θέση Ομάδα 2017 2018 Διαφορά 
1 Ferrari 1:18.634 (SS) 1:17.182 (HS) -1.452
2 McLaren 1:21.348 (US) 1:17.784 (HS) -3.564
3 Red Bull 1:19.438 (SS) 1:18.047 (HS) -1.391
4 Renault 1:19.837 (US) 1:18.092 (HS) -1.745
5 Haas 1:20.504 (US) 1:18.360 (SS) -2.144
6 Toro Rosso 1:20.416 (SS) 1:18.363 (HS) -2.053
7 Mercedes 1:19.310 (SS) 1:18.400 (US) -0.910
8 Force India 1:20.116 (US) 1:18.967 (HS) -1.149
9 Sauber 1:21.670 (US) 1:19.118 (HS) -2.552
10 Williams 1:19.420 (US) 1:19.189 (S) -0.231

Μέσος όρος: 1:20.069 (2017) vs 1:18.350 (2018) – Διαφορά 1.719 δλ.

Αυτό που παρατηρείται αμέσως είναι πως τη μεγαλύτερη πρόοδο φαίνεται να την έχει κάνει η McLaren, με τη σύγκριση ανάμεσα στους δύο χρόνους να βγάζει μία διαφορά της τάξης των 3,5 δλ.

Ωστόσο, πρέπει να επισημανθεί πως αρκετές ομάδες τόσο το 2017, όσο και φέτος επέλεξαν να μην τρέξουν με τις πλέον μαλακές γόμες (ultrasoft πέρυσι, hypersoft φέτος), κάνοντας τη σύγκριση πιο δύσκολη και σαφώς λιγότερη άμεση.

Πάντως, αυτό που καθίσταται σαφές είναι ότι η πρόβλεψη της Pirelli για σχεδόν 2 δευτερόλεπτα ταχύτερα μονοθέσια φέτος δεν είναι ουτοπική, αλλά ρεαλιστική.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Raikkonen - Εάν θέλαμε, θα πηγαίναμε ταχύτερα

Next Article

Leclerc - Έχω μάθει πολλά, η F1 είναι κάτι νέο για μένα

Related Posts