Η Ferrari έκανε το 1-2 στις κατατακτήριες του 24 Hours of Le Mans, έχοντας βρεθεί αρκετά πίσω στο FP1. Ακολούθησαν οι Toyota, Porsche και Cadillac, ενώ εκτός Hyperpole έμεινε η Peugeot. Αρκετές οι διακοπές λόγω συμβάντων και κόκκινων σημαιών.
Η Ferrari ήταν και πάλι η ταχύτερη ομάδα στον ένα γύρο, σημειώνοντας τους δύο καλύτερους χρόνους με το #50 και το #51 αντίστοιχα. Οι ιταλοί δεν είχαν δείξει ρυθμό στο Free Practice 1, όμως προς το τέλος των κατατακτήριων έδειξαν το θετικό τους πρόσωπο και θα πάνε στην Hyperpole με κάποιο προβάδισμα.
Τόσο το FP1, όσο και οι κατατακτήριες διακόπηκαν αρκετές φορές λόγω συμβάντων, ευτυχώς χωρίς τραυματισμούς ή άλλα προβλήματα, πέρα από τις καθυστερήσεις για τις επισκευές των μπαριέρων. Άτυχη ήταν η Alpine, στον τελευταίο αγώνα της στο Le Mans στην LMP2 κατηγορία, αφού το ένα αγωνιστικό συγκρούστηκε με μια Aston Martin που είχε έξοδο στο FP1, ενώ στα πέντε πρώτα λεπτά του qualifying, το άλλο αγωνιστικό των γάλλων είχε επαφή στο τελευταίο chicane και κόλλησε στην αμμοπαγίδα.
Η Toyota φάνηκε να επηρεάζεται από τα μέτρα του BoP, σύμφωνα με τα οποία έλαβαν ένα έρμα, αυξάνοντας το βάρος των GR010 Hybrid. Παρ’ όλα αυτά και τα δύο αγωνιστικά βρέθηκαν κοντά στα 499P της Ferrari, στην τρίτη και τέταρτη θέση, απέχοντας μέχρι και δύο δέκατα. Η Porsche ταλαιπωρήθηκε, αλλά κατάφερε να προκρίνει δύο αγωνιστικά της στην Hyperpole, τα οποία βρέθηκαν κοντά στα Toyota, αλλά και μεταξύ τους, ενώ το τρίτο κατέγραψε τον ένατο καλύτερο χρόνο.
Πιο πίσω, η Cadillac κατέλαβε τις τελευταίες δύο θέσεις της Hyperpole, με το κάθε αγωνιστικό της ένα δέκατο πιο πίσω από την Porsche, ενώ η Peugeot έμεινε εκτός, έχοντας περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας στα pits λόγω προβλήματος. Η γαλλική ομάδα είχε δείξει καλό ρυθμό τόσο στο testing, όσο και στο FP1, όμως υστέρησε περίπου 2 δευτερόλεπτα από την Ferrari και έμεινε στην 10η και 11η θέση των χρονομετρήσεων αντίστοιχα.
Η Action Express Racing, η πελατειακή ομάδα της Cadillac και οι Glickenhaus και Floyd Vanwall ολοκλήρωσαν την κατάταξη στα Hypercars.
Στα LMP2, οι συνήθεις ύποπτοι ήταν ταχύτεροι σχεδόν από την αρχή, με τις JOTA, Team WRT και Prema να σχηματίζουν την ταχύτερη τριάδα, με την μεταξύ τους διαφορά να είναι μικρότερη των 5 εκατοστών του δευτερολέπτου!
Στα GTE Am, η Ferrari είχε την τιμητική της, με την Richard Mille AF Corse και την «εργοστασιακή» AF Corse να σημειώνουν τους δύο καλύτερους χρόνους και την Corvette να συμπληρώνει την τριάδα.
Η δράση του 24 Hours of Le Mans συνεχίζεται στις 23:00 με το FP2.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify