Η Porsche Penske έδειξε να έχει τον καλύτερο ρυθμό στο FP2, την πρώτη νυχτερινή διαδικασία του 24 Hours of Le Mans, κάνοντας το 1-3. Δεύτερη η Ferrari, εστίασε αλλού η Toyota.
Έχοντας προκριθεί με δύο από τα τρια αγωνιστικά της στην αυριανή προσπάθεια για την Hyperpole, η Porsche Penske έδειξε ταχύτερη αφότου ο ήλιος έδυσε, με το #6 να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο και το #5 να ακολουθεί στην τρίτη θέση, στο +0.429. Τα δύο 963 διχοτόμησε το #51 της Ferrari, που συνέχισε να αποτελεί ένα από τα γρηγορότερα Hypercars γύρω από το Circuit de la Sarthe.
Η Cadillac είδε το #2 στην τέταρτη θέση, μπροστά από το #7 της Toyota. Οι Ιάπωνες εστίασαν σε μακρύτερα runs και έτσι η καλύτερη επίδοσή τους στο… σκοτάδι ήταν στο +0.746 από την κορυφή των χρονομετρήσεων. Η Action Express φάνηκε να βρήκε χρόνο, καταγράφοντας την έκτη καλύτερη προσπάθεια, υπογραμμίζοντας την δυναμική της Cadillac στο γαλλικό σιρκουί.
Το #50 της Ferrari βρέθηκε στην έβδομη θέση, όντας το πρώτο αγωνιστικό της κατάταξης που υστέρησε πάνω από ένα δευτερόλεπτο, με την JOTA να την ακολουθεί από κοντά. Η Glickenhaus και η έταιρη Cadillac βρέθηκαν μπροστά από το #8 της Toyota, ενώ το #75 της Porsche έκλεισε το ανταγωνιστικό μέρος της κατάταξης για τα Hypercars. Peugeot, Glickenhaus και Floyd Vanwall ολοκλήρωσαν την κατάταξη για την κατηγορία.
Στην κατηγορία LMP2, οι διαφορές άνοιξαν, δεδομένης της δυσκολίας της οδήγησης την νύχτα και την διακύμανση όσον αφορά την εμπειρία των συμμετεχόντων οδηγών. Η Prema ήταν η ταχύτερη, με την United ένα δευτερόλεπτο πίσω και την Jota άλλα 5 εκατοστά πιο πίσω.
Τέλος, στην κατηγορία των GTE Am, ήταν σειρά των Porsche 911 να χαμογελάσουν, με τις Iron Lynx και Project 1 – AO να έχουν τις δύο κορυφαίες χρονομετρήσεις. Η AF Corse ολοκλήρωσε την διαδικασία στην τρίτη θέση.
Η επόμενη διαδικασία του 24 Hours of Le Mans είναι φυσικά το Free Practice 3, το οποίο ξεκινά στις 16:00.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify