Η πρώτη ημέρα του 6 Hours of Monza έδειξε δύο εικόνες, με την Ferrari να είναι η γρηγορότερη στο FP1, αλλά την Toyota να κάνει το 1-3 στην δεύτερη διαδικασία.
Στο FP1, η Ferrari είχε το γρηγορότερο αγωνιστικό, με το #51 να σταματά το χρονόμετρο στο 1:37.533 στα χέρια του Pier Guidi. Την έκπληξη έκανε η Porsche της Jota, με το # 38 και τον Ye Yifei, που βρέθηκε μόλις 3 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω, μετά από 90 λεπτά δράσης. Τον τρίτο καλύτερο χρόνο κατέγραψε η μια εκ των εργοστασιακών 963, του Michael Christensen, σχεδόν τρία δέκατα πιο πίσω.
Η Toyota δεν έδειξε ιδιαίτερα δυνατή, με το #7 στην τέταρτη θέση και το #8 στην έκτη. Ανάμεσά τους βρέθηκε η Glickenhaus, η οποία μετά την περσινή pole position στην Monza θα ήθελε να ξαναπάρει ένα καλό αποτέλεσμα στην ιταλική πίστα. Το #50 της Ferrari σημείωσε μόλις τον έβδομο καλύτερο χρόνο, μπροστά από το #6 της Porsche Penske.
Η Cadillac απείχε 0.583 από την κορυφή της κατάταξης στην όγδοη, λίγο πιο πίσω από εκεί που βρίσκεται συνήθως φέτος, ενώ την ακολούθησαν τα δύο Peugeot στην ένατη και δέκατη θέση αντίστοιχα, με την διαφορά να έχει εκτοξευθεί στο 1 δευτερόλεπτο. Η Floyd Vanwall κρατήθηκε μπροστά από την δεύτερη ιδιωτική Porsche του grid, αυτή της Proton Competition, στο ντεμπούτο της στο WEC.
Στα LMP2, η WRT έκανε το 1-2 με τους Robert Kubica και Ferdinand Habsburg, με την μεταξύ τους διαφορά στα 0.205 του δευτερολέπτου. Τον τρίτο καλύτερο χρόνο της κατηγορίας σημείωσε ο Albert Costa για την Inter Europol Competition, η οποία συνεχίζει με φόρα από την νίκη της στο Le Mans.
H Ferrari χαμογέλασε και στα GTE Am, με τον Davide Rigon να αποτελεί το πρώτο benchmark του τριημέρου, στο 1:47.939, ενώ τον ακολούθησαν οι Alessio Picariello για την Iron Lynx και Ben Barker για την GR Racing.
Στο FP2 τα πράγματα άλλαξαν, με την Toyota πρώτη με το #7 και τον Kamui Kobayashi, δύο δέκατα γρηγορότερα από τον χρόνο του Pier Guidi από το FP1. O Antonio Fuoco διχοτόμησε τα δύο Toyota, καταφέρνοντας να βρεθεί σχεδόν άλλα δύο δέκατα πίσω από τον Ιάπωνα, ενώ το #8 με τον Brendo Hartley είχε την τρίτη καλύτερη επίδοση, στο 1:36.686.
H Cadillac ανέβηκε στην συνηθισμένη τέταρτη θέση, με τον Alex Lynn, ένα δέκατο πίσω από τον Νεοζηλανδό. Ο Frederick Makowiecki προς το τέλος της διαδικασίας κατάφερε να ανεβεί πέμπτος με την Porsche Penske, με την αμερικανογερμανική συμμαχία να μην έχει την ίδια εστίαση με την πρώτη διαδικασία. Η 963 της Proton Competition είχε ακόμα μια καλή διαδικασία, βρισκόμενη στην έκτη θέση και μόλις δύο δέκατα πίσω.
Το #51 της Ferrari βρέθηκε μόλις έβδομο, παρά το ότι ο Pier Guidi βελτίωσε τον χρόνο του σε σχέση με το FP1, αλλά δεν ήταν αρκετός για να βρεθεί παραπάνω. Πίσω από την 499P βρέθηκαν τα δύο Peugeot στην όγδοη και δέκατη θέση, απέχοντας λιγότερο από την κορυφή σε σχέση με το FP1, ενώ την ένατη καλύτερη προσπάθεια είχε η Porsche 963 της Jota.
Η Glickenhaus και το #6 της Porsche συμπλήρωσαν την κατάταξη για τα Hypercars, ενώ η Floyd Vanwall βρέθηκε πίσω και από αγωνιστικά της LMP2, λόγω προβλήματος.
Στην εν λόγω κατηγορία, η WRT παρέμεινε πρώτη με τον Robert Kubica, ενώ και η Inter Europol Competition έκλεισε την ημέρα θετικά στην δεύτερη θέση με τον Albert Costa, σημειώνοντας τον δεύτερο καλύτερο χρόνο. Ο Ferdinard Habsburg έκανε για ακόμα μια φορά το 1-3 για την WRT, αφού είχε την τρίτη καλύτερη επίδοση.
Στα GTE Am, Iron Lynx και GR Racing ξαναβρέθηκαν στην πρώτη τριάδα, ενώ στην τρίτη θέση της κατάταξης βρέθηκε η Project 1 – AO.
Η δράση του 6 Hours of Monza συνεχίζεται με το Free Practice 3, αύριο, Σάββατο, στις 11:45.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify