Η Peugeot ήταν η ταχύτερη στην τρίτη διαδικασία του 6 Hours of Monza, με το #93 και τον Mikkel Jensen, ενώ ο Loic Duval έκανε το 1-3 για τους Γάλλους. Τον δεύτερο καλύτερο χρόνο είχε το #50 της Ferrari, με τον Miguel Molina.
Τα 9X8 της γαλλικής κατασκευάστριας έδειξαν να μπορούν όχι μόνο να κρατηθούν κοντά στις ταχύτερες ομάδες, αλλά να επικρατήσουν όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Με την ζέστη να κρατά καλά στην πίστα της Monza, η κίνηση ήταν αυξημένη σε σχέση με χθες, κάτι που επηρέασε πολλούς γρήγορους γύρους και τους πέταξε στα σκουπίδια. Έτσι, η Peugeot έκανε το 1-3 και θα κοιτάξει να επαναλάβει την εμφάνιση αυτή στις κατακτήριες, αργότερα σήμερα.
Η Ferrari συνέχισε την καλή εικόνα της, με το #50 δεύτερο και το #51 τέταρτο με τον Pier Guidi, δείχνοντας ότι θα αποτελέσει για ακόμα ένα τριήμερο διεκδικήτρια της νίκης. Η Cadillac με το μοναδικό της αγωνιστικό είχε τον πέμτο χρόνο με τον Richard Westbrook, ενώ και πάλι το ταχύτερο Porsche 963 ήταν αυτό της Jota στην έκτη θέση των χρονομετρήσεων, με τον William Stevens. Τα περίεργα για τα 963 συνεχίστηκαν, αφού το 963 και της Proton Competition βρέθηκε ψηλότερα από τα εργοστασιακά αγωνιστικά στην έβδομη θέση με τον Gianmaria Bruni και παρά το ότι αμέσως μετά την έναρξη της διαδικασίας σταμάτησε στην άκρη της πίστας λόγω κάποιου προβλήματος.
Μέχρι την όγδοη θέση κατάφερε να ανεβεί ο Mike Conway, με την Toyota να δείχνει ένα διαφορετικό πρόσωπο για ακόμα μια φορά, απέχοντας σχεδόν μισό δευτερόλεπτο από την Proton και ενάμισι από την κορυφή. Το έταιρο GR010 Hybrid, με τον Ryo Hirakawa, είχε μόλις την 11η καλύτερη επίδοση.
Στην ένατη και δέκατη θέση αντίστοιχα βρέθηκαν οι Frédéric Makowiecki και Romain Dumas για την Porsche Penske και την Glickenhaus αντίστοιχα, ενώ η Floyd Vanwall στην δωδέκατη κατάφερε να αφήσει την τελευταία Porsche Penske πίσω της.
Στην LMP2, το σκηνικό άλλαξε, με την Jota, την Vector Sport και την Alpine να αποτελούν την γρηγορότερη τριάδα, ενώ η Inter Europol Competition που πρωταγωνίστησε χθες, σημείωσε χρόνο κατά 0.7 χειρότερο από την κορυφή, κάτι που ήταν αρκετό μόνο για την όγδοη θέση.
Τέλος, στην GTE Am η Project 1 – AO συνέχισε να ανεβαίνει και κατέγραψε τον καλύτερο χρόνο με τον Guilherme Moura De Oliveira, ενώ η Dempsey – Proton Racing κατάφερε να μπει και αυτή στην τριάδα για πρώτη φορά μέχρι στιγμής στο τριήμερο, χάρη στην προσπάθεια του Julien Andlauer, στο +0.236. Ο Alessio Picariello ολοκλήρωσε την κορυφή για την Iron Lynx, απέχοντας 0.335 από την κορυφή.
Επόμενη διαδικασία για το 6 Hours of Monza είναι οι κατατακτήριες, που θα ξεκινήσουν όπως πάντα με την GTE Am κατηγορία, στις 15:40.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify