Ο Michael Schumacher ήταν τελικά ο ταχύτερος στο FP2 ανεβαίνοντας 2 θέσης απο την επίδοση του στο FP1 παίρνοντας την πρωτιά που είχε στα χέρια του ο Nico Hulkenberg μερικά δευτερόλεπτα πριν το πέσιμο της καρό σημαίας.
Ο Γερμανός 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε τον ταχύτερο του γύρο πριν την λήξη της διαδικασίας όπου η συνθήκες στην πίστα άρχισαν να βελτιώνονται ύστερα από την βροχή που είχαμε στην έναρξη της περιόδου.
Εξαιτίας της βροχής στην πρώτη 1 ώρα της διαδικασίας δεν είδαμε πολλά καθώς όλοι έτρεχαν με τα βρόχινα ή τα ενδιάμεσα ελαστικά. O Jenson Button ήταν αυτός που έκανε τους περισσότερους γύρους σε ενδιάμεσες συνθήκες . Ενώ παράλληλα με τον Button ο Michael Schumacher έκανε αρκετά καλές επιδόσεις.
Μετά το πέρας της πρώτης ώρας οι περισσότεροι οδηγοί έβαλαν τα slick ελαστικά και σιγά σιγά οι χρόνοι άρχισαν να χαμηλώνουν.
Πολλές ομάδες αποφάσισαν να μην βγάλουν τα μονοθέσια τους στην πίστα για πολύ ώρα όπως οι μεγάλες , με τις McLaren,Lotus και Red Bull να προστατεύουν τα μονοθέσια τους από κάποια πιθανή επαφή με τις μπαριέρες ενώ οι άλλοι την ίδια ώρα προσπαθούσαν να βελτιώσουν τους χρόνους τους.
Ο Kamui Kobayashi είχε μια εντυπωσιακή «σβούρα» καθώς προς το τέλος που όλοι πίεζαν ο Ιάπωνας στην τελευταία στροφή πάτησε στο γρασίδι και έχασε τον έλεγχο της C31. Κατά την διάρκεια του FP2 είχαμε αρκετά ακόμα μονοθέσια που είχαν και αυτά τις δικές τους «βόλτες » εκτός πίστας.
Αυτά που μας έμειναν από αυτό το δεύτερο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών στην Αυστραλία είναι η πολύ καλή επίδοση των δύο μονοθέσιων της Caterham με τους Heikki Kovalainen και Vitaly Petrov να παίρνουν την 8η και 13η θέση αντίστοιχα, δείχνοντας πως η Αγγλο-Μαλαισιανή ομάδα πλησιάζει όλο και περισσότερο τις μεσαίες ομάδες.
Καλά σημάδια έδειξε ο Timo Glock με το μονοθέσιο της Marussia που με την επίδοση του 1:32.632 κατάφερε να κινηθεί πολύ κοντά στις μεσαίες ομάδες και τελικά ο Γερμανός πήρε την 12η θέση.
Στην HRT τα πράγματα δεν κινήθηκαν και πολύ καλά με τους δύο της οδηγούς να μην κάνουν πολλά με τον Pedro de la Rosa να ολοκληρώνει τον πρώτο του γύρο με την F112 που ωστόσο ήταν ένα installation lap.
# | Driver | Team | Time | Gap | Laps |
---|---|---|---|---|---|
01. | M. Schumacher | Mercedes | 1:29.183 | 16 | |
02. | N. Hulkenberg | Force India | 1:29.292 | +0.109 | 19 |
03. | S. Perez | Sauber | 1:30.199 | +1.016 | 23 |
04. | F. Alonso | Ferrari | 1:30.341 | +1.158 | 13 |
05. | K. Kobayashi | Sauber | 1:30.709 | +1.526 | 14 |
06. | P. di Resta | Force India | 1:31.466 | +2.283 | 13 |
07. | F. Massa | Ferrari | 1:31.505 | +2.322 | 14 |
08. | H. Kovalainen | Caterham | 1:31.932 | +2.749 | 16 |
09. | N. Rosberg | Mercedes | 1:32.184 | +3.001 | 17 |
10. | S. Vettel | Red Bull | 1:32.194 | +3.011 | 19 |
11. | M. Webber | Red Bull | 1:32.296 | +3.113 | 20 |
12. | T. Glock | Marussia | 1:32.632 | +3.449 | 17 |
13. | V. Petrov | Caterham | 1:32.767 | +3.584 | 15 |
14. | R. Grosjean | Lotus | 1:32.822 | +3.639 | 11 |
15. | J. Button | McLaren | 1:33.039 | +3.856 | 18 |
16. | L. Hamilton | McLaren | 1:33.252 | +4.069 | 11 |
17. | P. Maldonado | Williams | 1:34.108 | +4.925 | 21 |
18. | K. Raikkonen | Lotus | 1:34.275 | +5.092 | 7 |
19. | B. Senna | Williams | 1:34.312 | +5.129 | 17 |
20. | J. Vergne | Toro Rosso | 1:34.485 | +5.302 | 29 |
21. | D. Ricciardo | Toro Rosso | 1:34.604 | +5.421 | 31 |
22. | C. Pic | Marussia | 1:34.770 | +5.587 | 13 |
23. | N. Karthikeyan | HRT | 1:42.627 | +13.444 | 16 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify