Την πεποίθηση πως η Ferrari θα μπορούσε να δράσει με περισσότερη υπομονή κατά τη διάρκεια του αγώνα στο Μόντε Κάρλο εξέφρασε ο Carlos Sainz, όπου ο Ισπανός έπεσε από την τέταρτη στην έβδομη θέση.
Ο Sainz ήταν ένας από τους πρωταγωνιστές του μεγάλου αγώνα για το Grand Prix του Μονακό, καθώς είχε μία μεγάλη μονομαχία με τον Esteban Ocon στο ξεκίνημα του αγώνα και μέχρι την έναρξη της βροχής, με τους δύο να έχουν επαφή στο σικέιν και να μονομαχούν και μετά τα pitstops.
Εκεί ο Sainz πιστεύει πως η ομάδα του μπορούσε να δράσει με πιο σωστό τρόπο, καθώς παρότι ο Ocon είχε κάνει ένα αργό pitstop, οι άνθρωποι της Ferrari τον έβαλαν για τη δική του αλλαγή έναν γύρο αργότερα, θέλοντας να καλύψουν και τον Lewis Hamilton που κινούνταν πολύ γρήγορα μετά τη δική του αλλαγή. Έχοντας την πιο σκληρή γόμα ελαστικών, ο Sainz εξέφρασε πως έπρεπε να έχει περισσότερη υπομονή, ειδικά ξέροντας και την πιθανότητα βροχής που τελικά πραγματώθηκε.
Πιο συγκεκριμένα ο Sainz ανέφερε σχετικά: «Είχαμε έναν αγώνα με πολλά συμβάντα πίσω από τον Ocon κι όντας κολλημένος πίσω από το κιβώτιό του. Διαχειριζόμουν τα ελαστικά μου, είχε ένα αργό pitstop ενώ εγώ έκανα τον ταχύτερο γύρο μου στον επόμενο και αποφασίσαμε να κάνουμε το overcut.
«Βλέποντας όλα τα δεδομένα και τον ρυθμό που είχα, νομίζω πως θα μπορούσαμε να είμαστε πιο υπομονετικοί με τη στρατηγική μας, αλλά έτσι πήγαν τα πράγματα. Στο Μονακό, ειδικά με τέτοιες συνθήκες, η κατάσταση είναι σαν λοταρία και σήμερα ήταν έτσι για όλους, αλλά νομίζω ότι εγώ ήμουν ο μεγάλος χαμένος.»
Στη συνέχεια ο Sainz έδωσε μία πιο εμπεριστατωμένη εικόνα των δύο αλλαγών στα ελαστικά του, λέγοντας ότι έπρεπε να υπήρχε περισσότερη συνεννόηση, ενώ τόνισε πως έπρεπε να είναι πιο συγκρατημένος στα ξεσπάσματα που είχε στην ενδοεπικοινωνία: «Το πρώτο pitstop είναι συζητήσιμο, πρέπει να το αναλύσω με την ομάδα γιατί νομίζω ότι παρότι ο χρόνος είναι καλός, είχα κι άλλο ρυθμό στον καθαρό αέρα.
«Αλλά το γεγονός ότι έκανα τόση διαχείριση για να μπω αμέσως στα pits, με εκνεύρισε αρκετά. Δεν θα έπρεπε να το εμφανίσω στην ενδοεπικοινωνία, εξαιτίας αυτού του εκνευρισμού. Στο δεύτερο stop όπως είπα, ήταν λοταρία. Εκεί δεν υπάρχει σωστό και λάθος, πρέπει να είσαι τυχερός να μπεις στον σωστό γύρο, ούτε έναν γύρο πριν ή ένα γύρο μετά.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify