H Mouton μιλάει για το μέλλον του WRC

H Mouton έχει πλέον ρόλο συμβούλου στο WRC. Για πολλά χρόνια όμως ήταν εργοστασιακός οδηγός σε ομάδες όπως η Audi, η Fiat και η Lancia.
O Todt με τον Ove Andersson στο Μόντε το 1973. Ο Σουηδός ήταν από τους καλύτερους οδηγούς με τους οποίους συνεργάστηκε ο Todt.

Σύμφωνα με την Michele Mouton, σύμβουλο του WRC και μόνη γυναίκα που έχει κερδίσει αγώνα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, η FIA κάθε άλλο παρά αδιάφορη είναι για την κατάσταση που επικρατεί στο χώρο. Ο Jean Todt (πρόεδρος της FIA) έχει μεγάλη εμπειρία στους αγώνες ράλυ, αφού όχι μόνο έχει συντελέσει συνοδηγό σε μεγάλες μορφές (Ove Andersson, Hannu Mikkola, Jean Pierre Nicolas, Guy Frequelin) αλλά έχει κερδίσει τίτλους ως αγωνιστικός διευθυντής στην Peugeot Sport, πριν μεταβεί στην F1 και τα Sportscars. Ο Γάλλος μάλιστα έδωσε το παρόν στον εναρκτήριο αγώνα του Μόντε Κάρλο τον Ιανουάριο.

H Mouton σε πρόσφατες δηλώσεις της είπε πως η προσπάθεια του Todt για την επιστροφή του WRC στην κορυφή είναι κάτι αποδεκτό από όλους. ΄΄ Ο πρόεδρος πραγματικά θέλει να προχωρήσει το σπορ μπροστά και μας βοηθάει πολύ σε αυτό. Δε μας λέει ‘’Εντάξει, βρείτε λύσεις για το πρωτάθλημά σας’’. Είμαι κάτι παραπάνω από αισιόδοξη, θέλει να μαθαίνει τα πάντα για το τι συμβαίνει, μέχρι και τις πιο μικρές καθημερινές λεπτομέρειες.΄΄

Στη συνέχεια η Γαλλίδα πρώην οδηγός της Audi πρόσθεσε ότι το WRC έχει ξεπεράσει πλέον την κρίση. ΄΄ Πάντα είμαι θετικός άνθρωπος και σκέφτομαι θετικά. Αλλά τώρα ειλικρινά πιστεύω ότι τα χειρότερα τα έχουμε αφήσει πίσω. Είμαστε πολύ πιο ανακουφισμένοι και ήρεμοι σε σχέση με το Μόντε Κάρλο και τη Σουηδία.΄΄

H Mouton έχει πλέον ρόλο συμβούλου στο WRC. Για πολλά χρόνια όμως ήταν εργοστασιακός οδηγός σε ομάδες όπως η Audi, η Fiat και η Lancia.

Τελευταία υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για το πόσο μεγάλο σε μήκος και χρόνο θα έπρεπε να είναι ένα ράλυ. Ο Sebastian Loeb είπε ξεκάθαρα ότι προτιμά μικρότερους αγώνες, ενώ σε άλλους αρέσει η ιδέα της επιστροφής στις ρίζες. H Mouton ξεκαθάρισε ότι όσες αλλαγές γίνονται είναι για το καλό του πρωταθλήματος. ΄΄ Καταλαβαίνω τους προβληματισμούς που υπάρχουν στο service park, έχω μιλήσει με όλους, από οδηγούς και ομάδες μέχρι ιδιώτες που τρέχουν για ευχαρίστηση. Η δουλειά της FIA είναι να προστατέψει το σπορ. Αυτό σημαίνει ότι θέλουμε να κρατάμε τους οδηγούς και τις ομάδες κοντά μας. Τους χρειαζόμαστε, δεν υπάρχει νόημα να γίνεται ένας αγώνας με 20 αυτοκίνητα στην εκκίνηση. Επί δύο χρόνια ακούγονταν μόνο άσχημα σχόλια για την North One Sport ( πρώην εταιρεία προώθησης του θεσμού) αλλά τα πράγματα αλλάζουν όταν χάνεις κάτι. Κάτω από τις συνθήκες που δούλευαν δεν μπορούμε να τους δώσουμε όλη την ευθύνη (για την χρεοκοπία προφανώς μιλάει). Αυτό που πρέπει να κάνουμε τώρα είναι να ξεκινήσουμε σε μια νέα βάση με στόχο να πάμε μπροστά. Αυτός είναι και ο λόγος που θέλω να έχω μια καθαρή άποψη για το τι συμβαίνει.΄΄

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Κατά των αγώνων αντοχής ο Loeb

Next Article

Νέα συνοδηγός για τον Sandell

Related Posts