Το τέλος των νυχτερινών ειδικών;

Οι οδηγοί είχαν πολλά προβλήματα με τη σκόνη στη νυχτερινή ειδική πέρσι στο Ακρόπολις.
Οι οδηγοί είχαν πολλά προβλήματα με τη σκόνη στη νυχτερινή ειδική πέρσι στο Ακρόπολις.

Ο οδηγός της Ford, Jari Matti Latvala, εξέφρασε το φόβο του ότι αν και οι νυχτερινές ειδικές στην Πορτογαλία αποτύχουν όπως απέτυχε η νυχτερινή στο περσινό Ακρόπολις πιθανότατα η ιδέα αυτή θα εγκαταλειφθεί. Σύμφωνα με τον Φιλανδό δεν υπάρχει νόημα να καταστρέφεται ένας αγώνας από κάτι τέτοιο. ΄΄Αν υπάρχει σκόνη τότε θα είναι σίγουρο ότι δεν υπάρχει λόγος να διοργανώνονται νυχτερινές ειδικές σε τέτοιου είδους αγώνες. Οι συνθήκες πρέπει να είναι οι ίδιες για όλους, αν αυτό δεν ισχύει τότε ποιο το νόημα; Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στο ράλυ δεν τρέχουν μόνο οι εργοστασιακοί οδηγοί αλλά και ιδιώτες που ξοδεύουν πολλά χρήματα για να συμμετάσχουν. Αν η σκόνη τους καταστρέφει τον αγώνα δεν είναι σε καμία περίπτωση καλό γι αυτούς. Μπορούν να διοργανωθούν νυχτερινές ειδικές σε ασφάλτινα ράλυ ή σε κάποια όπως της Σουηδίας και της Μ.Βρετανίας, όμως σε αγώνες ξερούς, σαν αυτούς σε Μεσογειακές χώρες, αν δεν γίνονται σωστά καλύτερα να μην γίνονται.΄΄

Η ομάδα σκεφτόταν και τη λύση να εκκινεί ο Latvala πίσω και ο Solberg μπροστά ώστε να έχουν όλες τις πιθανότητες καλυμμένες, όμως ο Jari Matti είπε ότι εμπιστεύονται τους διοργανωτές και τη δουλειά που κάνουν.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Η συνετή οδήγηση είναι το κλειδί για την Πορτογαλία σύμφωνα με τον Ostberg

Next Article

O Matton για Hirvonen-Neuville

Related Posts