Τα ευχάριστα νέα είναι πολλά. Πρώτα από όλα θα υπάρχει ζωντανή αναμετάδοση του αγώνα από κάλυψη του Eurosport. Αυτό ανέβασε ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον και προσέλκυσε πολλές συμμετοχές.
Σε επίπεδο κορυφαίων οδηγών ο αγώνας προσφέρει μεγάλα ονόματα. Την κυριαρχία της Skoda στο θεσμό θα υπερασπιστούν οι Mikkelsen, Hanninen και Kopecky. H τσεχικο-γερμανική ομάδα έχει επικρατήσει ολοκληρωτικά τα τελευταία χρόνια και ξεκινάει και στην Κορσική ως το φαβορί για τη νίκη. Ο Mikkelsen είναι ο γρηγορότερος οδηγός αυτή τη στιγμή στο IRC, όμως ο Hanninen απέδειξε την αξία του και στην Ιρλανδία, όπου με την εμπειρία του κατάφερε να κινηθεί γρηγορότερα από όλους και να αποφύγει τα λάθη για να φτάσει στη νίκη. Σίγουρα και ο Jan Kopecky θα είναι ανταγωνιστικός και θα προσπαθήσει να εκμεταλλευθεί κάποια στραβοπάτημα για να ανέβει στην κατάταξη. Εκτός από τους οδηγούς της Skoda όμως σε αυτόν τον αγώνα θα έχουμε και έναν ακόμα διεκδικητή της νίκης. Η Prodrive αποφάσισε να στείλει ένα Mini SPC (Super Production Car) με τον Dani Sordo στο τιμόνι. Το αυτοκίνητο έχει διαφορές στον κινητήρα και τα αεροδυναμικά βοηθήματα σε σχέση με το WRC και η απόδοσή του είναι παραπλήσια με αυτή ενός S2000. Οι στενές, γεμάτες στροφές, ασφάλτινες ειδικές της Κορσικής είναι ιδανικό πεδίο για τον Ισπανό.
Ο Sordo διακρίνεται για την ταχύτητά του στην άσφαλτο (στους 3 τελευταίους ασφάλτινους αγώνες με τη Mini έχει 3 βάθρα) και στις δύο συμμετοχές του στο γύρο της Κορσικής έχει δύο 3ες θέσεις. ΄΄Ο αγώνας αυτός είναι ένας από τους πιο κλασικούς και ιστορικούς, είναι κρίμα που δεν είναι μέρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος πλέον. Μου αρέσει επειδή είναι πολύ τεχνικό και πρέπει να είσαι ακριβής όταν τοποθετείς το αυτοκίνητο στις στροφές. Ενώ υπάρχουν αλλαγές στον κινητήρα και την αεροδυναμική σε σχέση με την WRC έκδοση, το πλαίσιο είναι ίδιο, οπότε πιστεύω ότι το αυτοκίνητο θα βολευτεί καλά στις ειδικές.΄΄. Από τις δηλώσεις του Dani φαίνεται ότι πραγματικά πηγαίνουν για να νικήσουν την Skoda. Σύμφωνα με τον Dave Willcock όμως η νίκη δεν είναι αυτοσκοπός. ΄΄Αυτός ο αγώνας θα δώσει στον Dani πολύτιμο χρόνο πίσω από το τιμόνι. Παρόλο που οι προδιαγραφές του κινητήρα και των βοηθημάτων δεν είναι ίδιες σε όλους τους υπόλοιπους τομείς το αυτοκίνητο θα είναι το ίδιο οδηγικά. Επίσης, θα μας βοηθήσει πολύ να συγκρίνουμε τις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου SPC με αυτές ενός S2000, αφού στα δεύτερα οι κανονισμοί είναι λίγο πιο ελεύθεροι.΄΄
Όπως πολλά ράλυ πρόσφατα, έτσι και η Κορσική στρέφεται προς το ένδοξο παρελθόν της. Οι διοργανωτές επέλεξαν κάποιες κλασικές ειδικές για τον φετινό αγώνα, σε αντίθεση με τα προηγούμενα χρόνια που ο αγώνας ουσιαστικά γινόταν γύρω από το Ajaccio. Οι φετινές ειδικές έχουν να χρησιμοποιηθούν από την δεκαετία του ΄90, θα είναι 14 στον αριθμό και θα καλύπτουν πάνω από 319 χιλιόμετρα με 4 service σε 3 ημέρες. Ο νικητής του περσινού αγώνα με την Peugeot , Thierry Neuville, δεν θα πάρει μέρος φέτος.
Γιώργος Σαλτίδης
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify