WRC| Ράλυ Αργεντινής- Preview- Οι προβλέψεις μιλούν για… απρόβλεπτο αγώνα

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλυ έφτασε αισίως πλέον στον πέμπτο αγώνα της χρονιάς, το ράλυ Αργεντινής. Η Αργεντινή είναι μια χώρα που εκτός των άλλων φημίζεται για την παράδοσή της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, έχοντας βγάλει μερικούς μεγάλους οδηγούς, και ο αγώνας της πάντα ήταν από τους πιο ξεχωριστούς του θεσμού, με τις απαιτητικές ειδικές, τον ασταθή καιρό και τους ενθουσιώδεις θεατές να φτιάχνουν μια μοναδική ατμόσφαιρα.

Ιδιαίτερα η φετινή έκδοση του ράλυ Αργεντινής έχει πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. Το συνολικό μήκος των ειδικών ξεπερνάει τα 500 χιλιόμετρα, τα περισσότερα που έχουμε δει σε αγώνα του WRC τα τελευταία δέκα χρόνια. Όλα αυτά με την κατάσταση του δρόμου να αλλάζει συνεχώς, με εναλλαγές τόσο ανάμεσα σε στενά και ανοιχτά κομμάτια όσο και στην πρόσφυση. Επιπλέον πρόκληση για τα πληρώματα οι μεγάλες ειδικές, με αποκορύφωμα το πέρασμα από την Motadero/Ambul των 65 χιλιομέτρων. Φυσικά, τους οδηγούς θα επηρεάσει και το υψόμετρο, που σε κάποιες περιπτώσεις γίνεται ιδιαίτερα υψηλό.

Ο καιρός, όπως και στο ράλυ Πορτογαλίας, αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο. Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για μεγάλη πιθανότητα βροχής, ακόμα και για χιόνι στα μεγαλύτερα υψόμετρα. Αυτό έδειξε να προβληματίζει κάπως τους οδηγούς και τις ομάδες που δεν έχουν μια καθαρή εικόνα για το τι στρατηγική να ακολουθήσουν. Γι’αυτόν το λόγο και ο Sebastian Loeb είπε στη συνέντευξη τύπου ότι η επιλογή της θέσης στην εκκίνηση, όπως και στην Πορτογαλία, θα είναι ένα μεγάλο ρίσκο.

Οι ομάδες, όπως πάντα, θέλουν να πάρουν το μάξιμουμ και από την Αργεντινή. Η Citroen, μετά την ακύρωση του νικητή Mikko Hirvonen από τα αποτελέσματα του προηγούμενου αγώνα, θέλει όσο τίποτα άλλο μια 8η συνεχόμενη επικράτηση και ξεκινάει ως φαβορί. Από τη μία ο Sebastian Loeb θέλει να επιστρέψει μετά την εγκατάλειψη στην Πορτογαλία, ενώ από την άλλη ο Hirvonen, που για λίγο βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης, θέλει να μπει ξανά στη μάχη του τίτλου. Τους δύο εργοστασιακούς οδηγούς θα πλαισιώνουν για άλλη μια φορά ο Thierry Neuville και ο Nasser Al-Attiyah, με τον Βέλγο να στοχεύει σε συγκομιδή εμπειρίας και τερματισμό και τον οδηγό από το Κατάρ σε μια εμφάνιση ανάλογη με την προηγούμενή του. Την ίδια ώρα στο στρατόπεδο της Ford τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Παρά την ταχύτητα που έχει δείξει το Fiesta η ομάδα δεν έχει καταφέρει να προσπεράσει τους Γάλλους σε κανένα από τα δύο πρωταθλήματα. Μεγάλο πλήγμα στις προσπάθειές τους και ο πρόσφατος τραυματισμός του Jari Matti Latvala, γεγονός που χειροτερεύει ακόμα περισσότερο τη θέση του Φιλανδού στην κατάταξη.  Η αντικατάσταση του Latvala απασχόλησε αρκετά τα sites, όμως τελικά η λύση του Dani Sordo κρίθηκε ως η καλύτερη και με τη συγκατάθεση της Prodrive ο Ισπανός θα βρεθεί στο bucket του Fiesta RS WRC, έχοντας ως στόχο μια καλή εμφάνιση και συλλογή πολύτιμων βαθμών. Ο Petter Solberg ακόμα κυνηγάει την πρώτη του νίκη με την Ford και, όπως είπε, πηγαίνει στην Αργεντινή με αυτοπεποίθηση για να περάσει στην κορυφή της βαθμολογίας. Ο Νορβηγός έχει την ευκαιρία να διεκδικήσει το πρωτάθλημα μετά από πολλά χρόνια και η Αργεντινή είναι ένας από τους αγαπημένους του αγώνες. Η M-Sport WRT θα συμμετέχει σε ένα ακόμα ράλυ με δύο αυτοκίνητα για τους Ott Tanak-Evgeny Novikov, οι οποίο έχουν εντυπωσιάσει στο ξεκίνημα της σεζόν και θέλουν να αποκομίσουν εμπειρίες και βαθμούς. Μετά τη νίκη στην Πορτογαλία (έστω και με ασυνήθιστο τρόπο) ο Mads Ostberg είναι πεινασμένος για περισσότερες επιτυχίες, έχοντας πλέον αποδείξει ότι μπορεί να κοντράρει ακόμα και τις εργοστασιακές συμμετοχές. Υπολογίσιμη δύναμη για έναν τερματισμό στη δεκάδα είναι και ο Daniel Oliveira, με το Fiesta της Brazil WRT. Η ομάδα της Mini θα πάρει μέρος με τα δύο JCW WRC των Araujo-Nobre και την συμμετοχή του πρώην πιλότου της F1, Eliseo Salazar. H Prodrive απουσιάζει, αφού όπως ανακοίνωσε ο επόμενος αγώνας της θα είναι το ράλυ της Νέας Ζηλανδίας.

Η μεγάλη ποικιλία ειδικών ενθουσιάζει τους περισσότερους οδηγούς.

Με τα παιχνίδια του καιρού να ανακατεύουν την τράπουλα και τους νεαρούς ιδιώτες να είναι καλύτεροι από ποτέ οι προβλέψεις είναι πολύ δύσκολες. Ο Sebastian Loeb, λόγω ονόματος και παράδοσης στο συγκεκριμένο αγώνα, είναι το φαβορί, όμως ο Hirvonen έχει βρει αυτοπεποίθηση με την DS3 και απειλεί τον πολυπρωταθλητή. Φυσικά στη μάχη για την πρωτιά περιμένουμε να μπει δυναμικά και ο Petter Solberg, ο οποίος όμως θα έχει το βάρος της απουσίας του Latvala στους ώμους του και ίσως αποφασίσει να μην ρισκάρει το ίδιο. Αν και σύμφωνα με τα λεγόμενα του Wilson είναι νωρίς για να ξεγράψουμε και τον Sordo…

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

F1| Δεν έχει Mugello για την HRT.

Next Article

WRC| O Loriaux μιλάει για την εξέλιξη του Fiesta RS WRC

Related Posts