WRC| Hirvonen ΄΄Στην κατάσταση που βρισκόμαστε μία είναι η επιλογή: flatout΄΄

Ο Mikko Hirvonen ήταν ένα από τα πρόσωπα των ημερών στο WRC μετά τη νίκη και τελικά την ακύρωσή του στην Πορτογαλία. Ο Φιλανδός παραμένει ψύχραιμος και δεν στέκεται στο λάθος της ομάδας του, αλλά κοιτάζει μπροστά, αφού μέχρι το τέλος απομένουν πολλοί αγώνες.

΄΄Σε καμία περίπτωση δεν οδηγούσα στο όριο στην Πορτογαλία. Αρχικά με ανησύχησε το γεγονός ότι δεν πέρασα πολλή ώρα με το αυτοκίνητο σε ρυθμούς κανονικού αγώνα. Οι δοκιμές που κάναμε πριν από λίγες μέρες βοήθησαν πολύ, όμως πρέπει να πιέσουμε από την αρχή στην Αργεντινή αν θέλουμε να βρούμε ρυθμό. Την απογοήτευση της Πορτογαλίας την έχω αφήσει πίσω και το μόνο που σκέφτομαι είναι ο επόμενος αγώνας.΄΄. Ο Hirvonen, μετά τις αναγνωρίσεις, επισήμανε τη σημασία των σωστών σημειώσεων σε αυτό το ράλυ. ΄΄Οι αναγνωρίσεις κύλισαν ομαλά. Δε είχαμε προβλήματα. Προφανώς η διαδρομή ήταν μεγαλύτερη από ότι συνήθως όμως δεν μας επηρέασε αυτό. Η ομίχλη περιορίζει την ορατότητα και πολλές φορές δεν μπορείς να κρίνεις τον δρόμο σωστά, κάτι πολύ δύσκολο να διαχειριστείς με ένα αυτοκίνητο ράλυ. Γνώμη μου είναι πως πάντα πρέπει να προσαρμόζεις το ρυθμό σου ανάλογα με τις συνθήκες, όμως σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει μόνο μία λύση: να πάμε flat out από την αρχή ως το τέλος. Δεν έχουμε περιθώριο για χαμένα δευτερόλεπτα και περιορισμούς. Ακόμα και αν το ράλυ είναι πιο μεγάλο δε σημαίνει ότι θα αλλάξει αυτό, απλά θα πρέπει να οδηγήσουμε στο όριο για περισσότερη ώρα! ΄΄

Στη συνέντευξη τύπου οι δημοσιογράφοι είχαν τη δυνατότητα να κάνουν κάποιες ενδιαφέρουσες ερωτήσεις στον οδηγό της Citroen.

Ερ: Αυτό το ράλυ είναι το μεγαλύτερο της χρονιάς. Τι σου κάνει εντύπωση;

Mikko: Δεν νομίζω ότι θα έχουμε προβλήματα με αυτό. Κάποια σημεία είναι δύσκολα λόγω της ομίχλης, αυτό είναι όλο.

Ερ: Σε φοβίζει η ειδική των 65 χιλιομέτρων;

Mikko: Δεν την θεωρώ τη μεγαλύτερη πρόκληση του ράλυ. Σίγουρα έχει μεγάλο μήκος και είναι δύσκολη σε σημεία, όμως περιμένω άλλες ειδικές να μας δυσκολέψουν περισσότερο. Η ειδική που ανέφερες είναι αρκετά γρήγορη στο μεγαλύτερο μέρος της και στην πραγματικότητα πιστεύω ότι το απλό κομμάτι πριν την ειδική θα ήταν ακόμα καλύτερο αν είχε χρησιμοποιηθεί, είναι πολύ όμορφο. Η γνώμη μου είναι ότι το μόνο ιδιαίτερο στοιχείο αυτής της ειδικής είναι το μήκος της.

Ερ: Ποιες ειδικές θεωρείς πραγματική πρόκληση στη Αργεντινή;

Mikko: Νομίζω ότι οι ειδικές 3 και 9 θα έχουν πολύ ενδιαφέρον. Η ειδική 3 ήταν από τις μεγαλύτερες του περσινού αγώνα και μας είχε δυσκολέψει πολύ. Η ειδική 9 όμως είναι μια υπέροχη ειδική, από τις καλύτερες που έχω ολοκληρώσει στην Αργεντινή. Υπάρχουν πολλά άλματα και χασίματα, ενώ στα τελευταία 6 χιλιόμετρα οι ταχύτητες είναι εξωφρενικές. Δυστυχώς σε αυτό το σημείο, στο τέλος, υπήρχε πολλή ομίχλη που θα επηρεάσει και το θέαμα.

Ερ: Σε τι κατάσταση βρίσκονται οι ειδικές; Τι περιμένεις από το δεύτερο σκέλος του αγώνα;

Mikko: Από ότι φαίνεται οι δρόμοι είναι σε χειρότερη κατάσταση από πέρσι, όμως αυτό λέμε κάθε χρόνο. Το τερέν είναι μαλακό, οπότε στα δεύτερα περάσματα θα ανέβει το επίπεδο δυσκολίας.

Ερ: Την προηγούμενη εβδομάδα είδαμε θερμοκρασίες ως και 30 βαθμών Κελσίου, όμως τώρα αυτές έχουν πέσει αρκετά. Πιστεύεις ότι θα δουλέψει καλά η σκληρή γόμα των Michelin;

Mikko: Είμαι σίγουρος γι αυτό. Το χώμα είναι μαλακό και η γόμα θα μπορέσει να βρει πρόσφυση ότι κι αν γίνει. Επίσης έχουμε στη διάθεσή μας και 10 μαλακές γόμες, σε περίπτωση που χρειαστούν. Η στρατηγική μας για τα ελαστικά θα εξαρτηθεί απόλυτα από τον καιρό. Ακούγεται ότι ίσως βρέξει, κάτι που έγινε στις αναγνωρίσεις. Σε αυτές τις συνθήκες η μαλακή γόμα έχει πλεονέκτημα.

Ερ: Υπάρχουν προβλέψεις ακόμη και για χιόνι ή πάγο στις κορυφές το Σάββατο. Βλέπεις κάτι τέτοιο πιθανό;

Mikko: Θα ήταν μια μεγάλη έκπληξη. Οι θερμοκρασίες είναι αρκετά υψηλές, οπότε δύσκολα θα δούμε χιόνι.

Ερ: Πώς αισθάνεσαι πριν αυτό το ράλυ, μετά την απογοήτευση της ακύρωσης στην Πορτογαλία;

Mikko: Η αίσθηση είναι και πάλι πολύ καλή, και με το αυτοκίνητο. Όλα είναι εντάξει πλέον. Προφανώς απογοητευτήκαμε από ότι έγινε στην Πορτογαλία όμως το έχουμε αφήσει ήδη πίσω και προχωράμε.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

WRC| Εκτός διεκδίκησης του τίτλου ο Latvala σύμφωνα με τον Loeb

Next Article

F1|Δοκιμές συστήματος προστασίας του πιλοτηρίου από την FIA!

Related Posts