O Sebastian Loeb ήταν ο πρωταγωνιστής της –απαλλαγμένης από εκπλήξεις- κατατακτήριας ειδικής του ράλυ Αργεντινής. Ο Γάλλος πολυπρωταθλητής έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στη μήκους 4.59 χιλιομέτρων διαδρομή, μόλις 7 δέκατα ταχύτερος από τον team mate του, Mikko Hirvonen, ο οποίος έμεινε δεύτερος.
Με τις συνθήκες αρκετά βροχερές και το οδόστρωμα να γλιστράει πολύ, η ομάδα της Citroen προτίμησε να τοποθετήσει τη μαλακή γόμα της Michelin στις DS3 ώστε να βελτιστοποιήσει την απόδοσή τους. Ο Loeb είχε ένα καλό και χωρίς προβλήματα πέρασμα, όπως δήλωσε, ενώ ο Hirvonen ξεκίνησε δυναμικά την ειδική και απειλούσε για την πρωτιά όμως ένα μικρό λάθος του στέρησε αυτή τη δυνατότητα. Την ίδια ώρα στην Ford ακολούθησαν μια περισσότερο προσανατολισμένη στον αγώνα στρατηγική, βάζοντας τη σκληρή γόμα στο αυτοκίνητο του Petter Solberg, ώστε ο Νορβηγός να έχει περισσότερες επιλογές στη συνέχεια. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Petter να μην φτάσει το ρυθμό των Γάλλων και να περιοριστεί στην τέταρτη θέση, πίσω και από το άλλο εργοστασιακό Fiesta RS WRC του Dani Sordo. Ο Ισπανός μπορούμε να πούμε ότι ήταν η ευχάριστη έκπληξη της ημέρας, αφού δεν έδειξε να έχει κανένα πρόβλημα στην προσαρμογή του με το βρετανικό αγωνιστικό. Τα προβλήματα με την ανάρτηση που αντιμετώπισε στις ελεύθερες δοκιμές λύθηκαν σε συνεργασία με τους μηχανικούς και ο αντικαταστάτης του Latvala δεν μπορούσε να κρύψει την ικανοποίησή του. Βέβαια, πρέπει να σημειώσουμε ότι η επίδοση του Sordo σημειώθηκε με την μαλακή γόμα, πράγμα που του έδινε ένα πλεονέκτημα έναντι του (προσωρινού) team mate του. Εντυπωσιακός και ο Thierry Neuville, που κατάφερε να βρεθεί πέμπτος και best of the rest μετά τις εργοστασιακές συμμετοχές. Προβλήματα είχαν οι Nasser Al-Attiyah και Martin Prokop, με τον πρώτο να χτυπάει την DS3 του σε ένα δέντρο και τον δεύτερο να δυσκολεύεται με την ορατότητα του παρμπρίζ του.
Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία όμως είναι η επιλογή της σειράς εκκίνησης. Ο Loeb εκμεταλλεύτηκε το αποτέλεσμα της κατατακτήριας και επέλεξε να ανοίγει τις ειδικές, αφού οι προβλέψεις κάνουν λόγο για ακόμα περισσότερη βροχή τις επόμενες μέρες. Ο Hirvonen, όπως αναμενόταν, θα ξεκινάει ακριβώς από πίσω του, στη δεύτερη θέση. Οι οδηγοί της Ford αντάλλαξαν θέσεις και ο Solberg θα εκκινεί τρίτος με τον Sordo τέταρτο. Είναι εμφανές ότι η πρόθεση των Βρετανών είναι να βοηθήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τον Petter στην προσπάθειά του να γίνει ξανά πρωταθλητής μετά από 9 χρόνια. Όπως σε κάθε αγώνα φέτος το ‘’μέλλον’’ του WRC έφτασε πολύ κοντά στις κορυφαίες επιδόσεις και οι Neuville, Ostberg, Tanak και Novikov θα είναι οι επόμενοι στο ξεκίνημα των ειδικών. Ο Al-Attiyah και ο Prokop κλείνουν τη δεκάδα.
Η πραγματική δράση ξεκινάει αύριο, με τα πληρώματα να έχουν μπροστά τους το πρώτο, δύσκολο loop ειδικών και τον Loeb να θέλει από νωρίς να επιβληθεί, έχοντας και το πλεονέκτημα της σειράς εκκίνησης.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify