Rally Acropolis|Συνέντευξη Τύπου πριν από τον αγώνα

FEDERATION INTERNATIONALE DE L’AUTOMOBILE
2012 FIA WORLD RALLY CHAMPIONSHIP
ACROPOLIS RALLY
Συνέντευξη Τύπου πριν από τον αγώνα
Πέμπτη 24 Μαΐου
Οδηγοί:
Jari-Matti Latvala, Ford World Rally Team
Evgeny Novikov, M-Sport Ford World Rally Team
Mikko Hirvonen, Citroën Total World Rally Team
Nasser Al-Attiyah, Qatar World Rally Team

Ε:
Jari Matti, καλωσόρισες και πάλι! Λόγω τραυματισμού, δεν έλαβες μέρος στο Ράλλυ Αργεντινής. Πώς ήταν η αποθεραπεία σου και πώς αισθάνεσαι που βρίσκεσαι πίσω στο WRC;
J-ML:
Ευχαριστώ πολύ. Ειλικρινά, αισθάνομαι θαυμάσια που βρίσκομαι πίσω. Παρακολούθησα πολύ στενά την εξέλιξη του Ράλλυ Αργεντινής, για να δω πώς τα πάει τόσο η ομάδα μου όσο και οι υπόλοιποι οδηγοί. Σίγουρα, είναι πολύ ενδιαφέρον να ακολουθείς έναν αγώνα με αυτόν τον τρόπο, αλλά ως οδηγός ήμουν αρκετά απογοητευμένος. Όταν ξεκίνησα τις αναγνωρίσεις εδώ, ένιωθα λες και επέστρεψα ύστερα από ένα χρόνο απουσίας.

Ε:
Είναι πιθανό να κατακτήσεις τη νίκη εδώ ή αισθάνεσαι ότι θα έχεις πρόβλημα, λόγω του τραυματισμού σου στον ώμο;
J-ML:
Δεν έχω κανένα πρόβλημα κίνησης και διαθέτω το 90% της δύναμης μου στον ώμο. Απλώς, δεν μπορώ να σηκώσω βάρος και αποφεύγω ό,τι μου προκαλεί άγχος. Έχω στο χέρι μου 10 εκ. τιτάνιο και έξι βίδες! Νομίζω ότι θα αντέξει. Μπορεί να πονάω στα άλματα, αλλά και όταν πιέζω, όμως δεν νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα.
MH:
Τυχερός είσαι! Είναι πολύ μαλακό το χώμα εδώ…
J-ML:
Δοκιμάσαμε και οδηγήσαμε σε πολύ δύσκολες και σκληρές συνθήκες. Αν αισθανθώ πόνο, φεύγει το ίδιο γρήγορα όσο εμφανίζεται. Δεν θα επηρεάσει την οδήγησή μου.
MH:
Εγώ δεν έκανα σκι το χειμώνα, και για αυτό είμαι εντάξει!

Ε:
Τώρα, ποια είναι η άποψή σου και οι σκέψεις σου για τον τίτλο των Οδηγών; Πιστεύεις ότι ακόμα υπάρχει ελπίδα να τον διεκδικήσεις;
J-ML:
Σίγουρα, τα πράγματα δεν δείχνουν καλά. Αλλά όσο υπάρχει η πιθανότητα, δεν παύεις να παλεύεις. Όταν πλέον θα έχω χάσει κάθε ελπίδα, τότε θα χρειαστεί να υποστηρίξω τον Petter (Solberg), όπως έκανα εξάλλου και πέρυσι με τον Mikko. Αυτό σημαίνει ομαδική δουλειά και αυτό θα κάνω. Απλώς, όσο έχω κάποιες ελπίδες ακόμη θα τις διεκδικήσω.

Ε:
Πότε θα πάρεις αυτήν την απόφαση; Ίσως ύστερα από αυτόν τον αγώνα;
J-ML:
Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε. Αυτός δεν είναι ο αγώνας που θα πας στο όριο από την αρχή. Πρέπει να προστατέψεις το αυτοκίνητο και τα ελαστικά σου. Αν η ταχύτητα δεν είναι αρκετή, πολλά μπορούν να γίνουν. Πρέπει να μπούμε στο αυτοκίνητο και μετά να δούμε πώς θα προχωρήσουμε. Αν καταφέρω να τερματίσω στο πόντιουμ, θα είναι ένα καλό αποτέλεσμα για μένα.

Ε:
Evgeny, στην Πορτογαλία κατάφερες να ανέβεις για πρώτη φορά στο βάθρο. Θεωρείς ότι θα σε δούμε και σε άλλον αγώνα μέσα στη χρονιά στο βάθρο;
EN:
Το ελπίζω να μας δείτε και πάλι στο βάθρο! Ίσως και εδώ. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε.

Ε:
Νομίζεις ότι έχεις αλλάξει την προσέγγισή σου στους αγώνες και το οδηγικό σου στιλ είναι λιγότερο επιθετικό;
EN:
Είναι δύσκολο να πω. Το στιλ μου είναι ακόμη το ίδιο, αλλά έχω μεγαλύτερη εμπειρία, ενώ έχω βελτιώσει και τις σημειώσεις μου. Είναι γρήγορες, αλλά και πιο ασφαλείς.

Ε:
Έχεις αυτοπεποίθηση για αυτόν τον αγώνα;
EN:
Αισθάνομαι μεγάλη αυτοπεποίθηση μετά την Qualifying Stage. Το αυτοκίνητο νιώθω ότι είναι καλύτερο από ό,τι στο παρελθόν. Πιο πριν αισθανόμουν ότι ήμουν αργός, όμως τώρα θεωρώ ότι βρήκαμε την ταχύτητα που είχαμε στη Σουηδία και στο Μόντε Κάρλο.

Ε:
Ποια θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για σένα σε αυτόν τον αγώνα;
EN:
Δεν θυμάμαι ποιο είναι το όνομα της ειδικής, αλλά είναι αυτή που κατηφορίζει έντονα στα μέσα της. Είναι πολύ γρήγορη, στενή και σκληρή. Νομίζω ότι είναι το Σάββατο. Αυτή η ειδική πιστεύω ότι θα είναι η πιο δύσκολη από όλες.

Ε:
Mikko, αυτήν τη στιγμή βρίσκεσαι στην 3η θέση της βαθμολογίας, μόλις 3 βαθμούς πίσω από τον Petter Solberg. Ποιες είναι οι σκέψεις σου για τη χρονιά έως τώρα;
MH:
Δείχνουμε να είμαστε καλά! Ο ρυθμός και οι επιδόσεις μου βελτιώνονται συνέχεια. Και αυτό πρέπει να προσπαθήσω να το δείξω και στους αγώνες.

Ε:
Ακόμη μαθαίνεις το αυτοκίνητο;
MH:
Ίσως μερικά πράγματα. Έχω αλλάξει πάλι κάποια σημεία στο αυτοκίνητο. Ακόμα και στην Αργεντινή υπήρχαν κομμάτια ειδικών όπου δεν ήμασταν γρήγοροι. Στο τέλος της ημέρας δεν παύει να είναι ένα αυτοκίνητο με τιμόνι με πετάλια. Θα το οδηγήσω…

Ε:
Πες μου για την Qualifying Stage το πρωί. Σχεδόν έκανες ένα τετ-α-κε. Τα πράγματα δεν πήγαν ακριβώς όπως τα σχεδίασες;
MH:
Αυτό ακριβώς ήταν το σχέδιο μου…

Ε:
Και η σειρά εκκίνησής σου;
MH:
Νομίζω ξεκινάω δέκατος. Ή ένατος; Δέκατος ή ένατος!

Ε:
Οι αναγνωρίσεις πώς ήταν;
MH:
Την Παρασκευή και το Σάββατο οι συνθήκες είναι καλύτερες σε σχέση με πέρυσι. Αλλά το Σάββατο είναι ακόμα πιο σκληρό. Σε αυτόν τον αγώνα ακόμη υπάρχει το πνεύμα του Ακρόπολις, και αυτό είναι φανερό το Σάββατο, οπότε πρέπει να είσαι λίγο πιο προσεκτικός.

Ε:
Όταν η διαφορά ανάμεσα σε σένα και στον Sebastien Loeb ήταν πολύ μικρή στην Αργεντινή, είδαμε να υπάρχουν οδηγίες της ομάδας. Αυτό πώς σκοπεύεις να το αποφύγεις εδώ;
MH:
Θα κάνω ό,τι έκανα και στην Αργεντινή. Ήμουν χαρούμενος που έδειξα πόσο γρήγορα μπορώ να πάω και να είμαι σε εκείνη τη θέση σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Το ίδιο θέλω να κάνω και εδώ.

Ε:
Νasser, αυτή είναι η πρώτη χρονιά συνεργασίας ανάμεσα σε Qatar και Citroen. Όπως είναι και η πρώτη που σε βλέπουμε σε αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC. Πώς πάει η προσαρμογή σου και πώς χαρακτηρίζεις τη χρονιά έως τώρα;
NA-A:
Είμαι πολύ χαρούμενος που έκανα αυτό το μεγάλο βήμα, ενώ η ομάδα είναι απλώς φανταστική. Μαθαίνω πάρα πολλά με την ομάδα. Για μένα δεν είναι εύκολο. Η ταχύτητα του αυτοκινήτου σε σχέση με ένα Gr. N ή ένα S2000 είναι τελείως διαφορετική. Αλλά σε κάθε αγώνα είμαστε και καλύτεροι και προσπαθούμε να βρούμε το ρυθμό μας. Όλα εξελίσσονται πολύ καλά.

Ε:
Πώς σου φαίνεται η Παρασκευή, όπου δεν υπάρχει κανονικό σέρβις, αλλά μόνο remote;
NA-A:
Αυτός είναι ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Κατά τη γνώμη μου, η ταχύτητα δεν σημαίνει τίποτα στο Ακρόπολις. Πρέπει να προσέχεις πάρα πολλά πράγματα. Είναι ένας πολύ μεγάλος αγώνας, με μεγάλες απλές διαδρομές και, αν συμβεί κάτι, απλώς τελειώνουν όλα. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και πάντα στο δρόμο! Σε κάποια σημεία θα πιέσουμε και σε κάποια άλλα θα είμαστε πιο φυλαγμένοι.

Ε:
Αν βρέξει, οι καιρικές συνθήκες θα αλλάξουν κάτι;
NA-A:
Για την Ελλάδα δεν είναι και τόσο μεγάλη αλλαγή. Είναι ένας δύσκολος αγώνας με πολλές πέτρες. Δεν υπάρχουν πολλές επιλογές για τα ελαστικά. Έχουμε μόνο 10 με μαλακή γόμα και τα υπόλοιπα με σκληρή. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, γιατί έχει πολύ δρόμο ο αγώνας. Αν επιλέξεις τη μαλακή γόμα, είμαι σίγουρος ότι δεν θα επιστρέψεις στο σέρβις.

Ε:
Τι ελπίζεις να καταφέρεις μέσα στο 2012;
NA-A:
Να μάθω.
MH:
Ένα χρυσό μετάλλιο θέλει!
NA-A:
Ναι, ένα Ολυμπιακό μετάλλιο! Έχει δίκιο! Από την πλευρά των ράλλυ, όμως, θα ήθελα να κάνω μια καλή χρονιά. Και για τους Ολυμπιακούς Αγώνες απομένουν ακόμα μόλις δύο μήνες, αλλά έχω κάνει αρκετές προπονήσεις και έχω καλό προαίσθημα.
MH:
Ο Jari-Matti θα λάβει μέρος στους χειμερινούς Ολυμπιακούς του χρόνου!
JM-L:
Νομίζω ότι χρειάζομαι περισσότερη προπόνηση. Ίσως να πάρω τον Mikko για προπονητή μου…

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ

Marcus Stier
Sport Auto, Γερμανία

Ε:
Jari-Matti, το τιτάνιο έχει απαγορευτεί από τα WRCars. Είσαι σύμφωνος με τους κανονισμούς;
MH:
Ακριβώς!
J-ML:
Τιτάνιο χρησιμοποιούσαμε στην προηγούμενη γενιά των αυτοκινήτων του WRC. Και εφόσον υπάρχουν νεότεροι οδηγοί από εμένα που αγωνίζονται, τότε εγώ είμαι σύμφωνος με τις παλιές προδιαγραφές, άρα μπορώ και να το χρησιμοποιήσω!

Reiner Kuhn
Motorsport Aktuell, Ελβετία

Ε:
Μία ερώτηση για τον Jari-Matti και τον Mikko. Jari, έχεις ειδική φόρμα, HANS και άφλεκτα εσώρουχα για τον ώμο σου; Και, Mikko, έχεις οδηγήσει με τον αμερικανικό τύπο HANS. Είναι καλύτερος;
J-ML:
Έχω το στάνταρντ HANS και απλώς είναι διαφοροποιημένα τα σημεία στήριξης, πάντα με τη συμβολή της FIA. Αυτό έγινε για να ασκείται λιγότερη πίεση στην κλείδα μου.
MH:
Χρησιμοποιώ τον νέο, αμερικανικό τύπο HANS. Δεν είμαι σίγουρος ότι έχει μεγάλη διαφορά. Ίσως να είναι λίγο πιο δύσκολο να το φορέσεις, αλλά ασκεί λιγότερη πίεση στο στήθος. Αισθάνομαι ότι μπορώ να σφίξω ακόμα περισσότερο τις ζώνες ασφαλείας και ότι έχω πιο πολλή άνεση να κινήσω τα χέρια και να κάνω χαζομάρες στο αυτοκίνητο.

FIA PRODUCTION CAR WORLD RALLY CHAMPIONSHIP
Οδηγοί:
Ricardo Triviño
Benito Guerra

Ε:
Πήγαν όλα καλά σήμερα το πρωί;
RT:
Είμαι πολύ χαρούμενος. Στην Αργεντινή είχα πολλά προβλήματα. Είναι ο δεύτερος αγώνας μου στο PWRC και τώρα το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό. Είναι αξιόπιστο, όμως είναι ένας πολύ μεγάλος αγώνας. Είμαι ικανοποιημένος με τους χρόνους στο shakedown σήμερα το πρωί.

Ε:
Κάνατε δοκιμές πριν από τον αγώνα;
RT:
Προετοιμάστηκα στο Πρωτάθλημα NACAM στο Μεξικό. Έτρεξα σε δύο αγώνες και ήμουν στη 2η θέση. Νιώθω πολύ καλά με αυτό.

Ε:
Σε τι αποτέλεσμα ελπίζεις αυτήν την εβδομάδα;
RT:
Θα ήθελα μία θέση στο πόντιουμ. Αν δεν υπάρξει πρόβλημα με το αυτοκίνητο, το πόντιουμ είναι δυνατό.

Ε:
Benito, είναι μια δύσκολη δοκιμασία. Αισθάνεσαι σιγουριά;
BG:
Ναι, αισθάνομαι σίγουρος. Είμαι πολύ χαρούμενος από το ξεκίνημα της σαιζόν. Έχουμε δύο νίκες και όλα πάνε καλά. Η Ralliart Ιταλίας μου έδωσε ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και τους εμπιστεύομαι. Είχαμε κάποια προβλήματα στο shakedown, καθώς άναψε η προειδοποιητική ένδειξη για το λάδι. Αυτό με κάνει να ανησυχώ. Επέστρεψα πίσω και τώρα ελπίζω πως η ομάδα θα μπορέσει να βρει ποιο είναι το πρόβλημα. Πρέπει να παλέψουμε και εδώ ώστε να φθάσουμε τις τρεις νίκες.

Ε:
Τι ακριβώς συνέβη στο shakedown;
BG:
Περίπου 1 χιλιόμετρο μετά την εκκίνηση άναψε η ειδοποίηση για το λάδι. Σταμάτησα το αυτοκίνητο και μίλησα με τον μηχανικό μου. Αυτός μου είπε να σταματήσω και να έρθει η ομάδα να μας βρουν στο σημείο όπου ήμασταν. Κάναμε μόνο ένα πέρασμα στο shakedown και δεν έχουμε κάνει δοκιμές μετά την Αργεντινή. Ανησυχώ λίγο για τον κινητήρα, αλλά είμαι σίγουρος πως η ομάδα θα κάνει πολύ καλή δουλειά και πως θα μπορέσουμε να είμαστε στη μάχη.

Ε:
Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση σε αυτόν τον αγώνα;
BG:
Οι προκλήσεις είναι δύο. Κατ’ αρχάς, υπάρχουν δύο remote services στη σειρά αύριο. Οι ειδικές είναι πολύ καλές, αλλά αρκετά μακριά από εδώ. Δεν μπορείς να πας όσο γρήγορα θα ήθελες, καθώς δεν κουβαλάμε πολλά ανταλλακτικά μέσα στο αυτοκίνητο. Η δεύτερη πρόκληση είναι να προστατεύσεις το αυτοκίνητο. Είναι ο πιο σκληρός αγώνας που έχω δει. Δεν έχω συναντήσει τόσο πολλές πέτρες σε μία ειδική. Χρειάζεται, λοιπόν, να προσέχουμε το αυτοκίνητο μέχρι τον τερματισμό, όπως κάναμε και στην Αργεντινή.

Ε:
Ποιος είναι ο μεγαλύτερος αντίπαλός σας εδώ;
BG:
Υπάρχει πολύ δυνατός ανταγωνισμός. Ο Nicholas Fuchs και ο Marcos Ligato είναι οι πιο δύσκολοι να κερδίσεις. Αλλά και οι Έλληνες οδηγοί είναι πολύ σκληροί αντίπαλοι, με πολλή γνώση σε αυτές τις ειδικές. Θα πρέπει να πιέζουμε, αλλά και να προστατεύουμε το αυτοκίνητο στα σκληρά κομμάτια.

Ε:
Benito, καλή επιτυχία σε σένα και στην ομάδα σου στην επίλυση του προβλήματος με το αυτοκίνητο.
BG:
Ξέρω πως μπορούν να το κάνουν και τους έχω εμπιστοσύνη. Θα μου εξασφαλίσουν ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για την εκκίνηση σήμερα το απόγευμα στην Αθήνα. Πρέπει να είμαι ήρεμος. Πρέπει να τους εμπιστευθώ. Εάν καταφέρουμε την τρίτη μας νίκη και πετύχουμε το hat trick, θα είναι ιδανικό για το ξεκίνημα της χρονιάς. Πρέπει να πολεμήσουμε και ξέρουμε πώς να το κάνουμε. Η στρατηγική είναι πιο ξεκάθαρη μετά τις αναγνωρίσεις. Ελπίζω να αποφύγουμε τα λάθη και να φθάσουμε χωρίς προβλήματα στον τερματισμό. Θα είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για την πατρίδα μου, το Μεξικό.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ

Martin Holmes
Martin Holmes Rallying, UK

Ε:
Benito, μερικοί από τους αντιπάλους σας άλλαξαν αυτοκίνητο και πήγαν από Subaru σε Mitsubishi. Τι πιστεύεις γι’ αυτήν την επιλογή;
BG:
Δεν ξέρω τι μπορεί να σκέφτονται. Ξέρω μόνο πως το Mitsubishi είναι το καλύτερο αυτοκίνητο για εμένα και το οδηγικό μου στιλ. Ήταν τέλειο στην Αργεντινή και στο Μεξικό. Το Mitsubishi είναι πολύ αξιόπιστο σε σκληρές ειδικές όπως αυτές στην Ελλάδα και στην Αργεντινή. Εύχομαι να αποδειχθεί αποτελεσματικό και γι’ αυτούς. Τους εύχομαι καλή τύχη, αλλά ελπίζω να καταφέρω να τους κερδίσω και να κατακτήσω την τρίτη μου νίκη στο PWRC.

FIA WRC ACADEMY

Οδηγοί:
Jose Suarez
Chris Duplessis

E:
Jose, αυτή είναι η δεύτερη χρονιά σου στο WRC Academy. Πιστεύεις πως έχεις πλεονέκτημα σε σχέση με τους team-mates σου;
JS:
Ο προηγούμενος χρόνος ήταν πολύ σημαντικός για μένα και τη νοοτροπία μου. Ήμουν νεότερος και κάποιες φορές πολύ ενθουσιώδης. Τώρα γνωρίζω πότε πρέπει να πατήσω γκάζι και πότε φρένο. Στην άσφαλτο περιμένω, στο χώμα θέλω τερματισμό στην 5άδα.

Ε:
Ποιος είναι ο στόχος σου για τη χρονιά;
JS:
Να προσπαθήσω να μάθω. Χρειάζομαι εμπειρία. Θα περιμένω μέχρι να επιτεθώ στην άσφαλτο.

Ε:
Ποια ήταν η προετοιμασία σου για την πρόκληση του Ράλλυ Ακρόπολις;
JS:
Συμμετείχα σε ένα ράλλυ στη βόρεια Γαλλία και προπονήθηκα σε συνθήκες με υψηλές θερμοκρασίες, αλλά σήμερα η ζέστη είναι μεγαλύτερη και νιώθω περίεργα.

Ε:
Πώς σου φάνηκαν οι ειδικές διαδρομές στις αναγνωρίσεις;
JS:
Οι σημερινές δεν είναι άσχημες, σε αντίθεση με αυτές του Σαββάτου. Πρέπει να προσέξουμε και να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας. Ο τερματισμός θα είναι πολύ, πολύ δύσκολος.

Ε:
Ο Dani Sordo είναι ο μέντοράς σου. Τι συμβουλές σου έδωσε;
JS:
Μιλήσαμε χτες και μου είπε να είμαι προσεκτικός και ψύχραιμος, να προσέχω τις πέτρες. Δεν υπάρχει τίποτα δυσκολότερο από αυτό το ράλλυ.

Ε:
Chris, το Ράλλυ Ακρόπολις είναι μια σκληρή δοκιμασία για κάθε οδηγό. Είσαι έτοιμος; Τι είδους προετοιμασία έχεις κάνει;
CD: Είναι ο τρίτος μου αγώνας στο WRC και καθένας είναι καλύτερος από τον προηγούμενο. Το Ακρόπολις είναι ένα διάσημο ράλλυ και είμαι ενθουσιασμένος. Δεν έκανα πολλά πράγματα για να συνηθίσω τη ζέστη. Στις Η.Π.Α. ο καιρός είναι αρκετά κρύος, μόλις πριν από λίγο καιρό έλιωσαν τα χιόνια. Η μεγαλύτερη πρόκληση θα είναι οι σημειώσεις. Δούλεψα σκληρά πάνω σ’ αυτές από την Πορτογαλία και θα δούμε τι πρόκειται να συμβεί.

Ε:
Πες μας για τον προηγούμενο γύρο στην Πορτογαλία.
CD:
Όλα ξεκίνησαν βάσει σχεδίου, αλλά μετά είχαμε ένα ζήτημα. Στην Ελλάδα θέλουμε να πετύχουμε έναν «καθαρό» αγώνα, χωρίς κλαταρίσματα και ποινές. Αυτό ευχόμαστε!

Ε:
Αυτή είναι η πρώτη σου χρονιά με το Academy. Τι πιστεύεις για την προετοιμασία;
CD:
Είχαμε κάποιες πραγματικά καλές συζητήσεις – ένα από τα καλύτερα στοιχεία είναι ό,τι συμβαίνει «πίσω από τις κάμερες». Μου άρεσε πραγματικά η εκπαίδευση στο μηχανικό τομέα. Σε αυτόν τον αγώνα μπορεί να χρειαστεί να επισκευάσεις το αυτοκίνητο στην άκρη του δρόμου και, παρόλο που γνωρίζω αρκετά για αυτοκίνητα, έμαθα πολύ περισσότερα.

Ε:
Ποια είναι η προσέγγισή σου στον αγώνα;
CD:
Πρέπει οπωσδήποτε να τερματίσω. Θα ήθελα μία από τις πρώτες θέσεις, αλλά υπάρχουν ακόμα μερικοί γύροι στο Πρωτάθλημα. Υπάρχουν ακόμα πέντε αγώνες και μπορούμε να πετάξουμε έναν. Αυτό, βέβαια, το έκανα ήδη, πράγμα όχι πολύ καλό. Θα δούμε…

Ε:
Ποια είναι η σκληρότερη ειδική;
CD:
Η πρώτη, όπου ακόμα θα «ζεσταινόμαστε». Μπορεί να έχει ήδη νυχτώσει όταν θα μπούμε στην ειδική και, επιπλέον, έχει βρέξει σήμερα. Θα είναι δύσκολα.

Ε:
Πόσο σημαντικό είναι για σένα να συμμετέχεις στο FIA WRC Academy;
CD:
Είναι μια σπουδαία ευκαιρία για μένα, αλλά και για έναν οδηγό να εκπροσωπεί τις Η.Π.Α. Ελπίζω να ξεκινήσουμε τους τερματισμούς και ίσως να συμμετέχουμε κάποια στιγμή έναν αγώνα του WRC στις Η.Π.Α.

Ε:
Πού θα μπορούσε να γίνει αυτός;
CD:
Ενδεχομένως στο Σιάτλ. Στο Dirtfish Rallyschool!

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Rally Acropolis|Δελτίο Τύπου - WRC Academy

Next Article

Rally Acropolis|Έπαθλο «Γιώργος Μοσχούς»

Related Posts