Η απώλεια του global promoter μετά την απόσυρση της North One Sport έχει κοστίσει αρκετά στη φήμη και την εικόνα του πρωταθλήματος, με αποτέλεσμα το WRC να έχει μείνει χωρίς τηλεοπτική κάλυψη και προώθηση.
Κατά τη διάρκεια του Rally Ακρόπολις η Nokia ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας της με το WRC, αποσύροντας έτσι τις χορηγίες της, κάτι που έχει φέρει το πρωτάθλημα σε δύσκολη θέση. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της εταιρείας ο κύριος λόγος της αποχώρησης ήταν η κατάσταση που επικρατεί, αφού το WRC δεν έχει την προβολή που περίμεναν.
Ο Jarmo Mahonen, πρόεδρος της επιτροπής του WRC, παραδέχτηκε ότι η αποχώρηση της Nokia είναι κάτι πολύ άσχημο για τον θεσμό. ΄΄Αυτό είναι ένα δυνατό πλήγμα για το πρωτάθλημα. Δεν βλέπαμε μόνο το οικονομικό όφελος αλλά και τη σχέση συνεργασίας που υπήρχε. Θα βοηθούσε σε πολλά θέματα.΄΄. Ένας από τους σημαντικότερους λόγους της συνεργασίας μεταξύ WRC και Nokia ήταν η τηλεοπτική κάλυψη, αφού η εμπειρία και η τεχνογνωσία των Σουηδών σε τέτοιες τεχνολογίες θα μπορούσε να αποδειχθεί πολύ σημαντική, με αντάλλαγμα την παγκόσμια προβολή. Η γνωστή εταιρεία είχε συμφωνήσει με την επιτροπή να παρέχει ετήσιες χορηγίες περίπου 2.5 εκατομμυρίων λιρών, σύμφωνα με το Autosport, και τα πλάνα της συμπεριλάμβαναν μακροχρόνια παρουσία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Ο Φιλανδός αποκάλυψε ότι ο νέος global promoter του WRC θα ανακοινωθεί στις 15 Ιουνίου στο Παγκόσμιο Συνέδριο για θέματα μηχανοκίνητου αθλητισμού, χωρίς ο ίδιος να αποκλείει την πιθανότητα να αναλάβει αυτόν τον ρόλο η FIA.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify