Μετά την απώλεια του τίτλου στον τελευταίο αγώνα το 2011 ο Mikko Hirvonen ένιωσε πως ήρθε η ώρα να κάνει το επόμενο βήμα στην καριέρα του. Μετά από χρόνια φορώντας την φόρμα με το μπλε οβάλ ο Φιλανδός, μέχρι τότε νούμερο 1 οδηγός της Ford, αποφάσισε να αφήσει την ομάδα του Malcolm Wilson για χάρη της Citroen του Sebastian Loeb. Από τότε έχει περάσει το μεγαλύτερο μέρος της σεζόν και ο Mikko δηλώνει δικαιωμένος για την επιλογή του, ενώ αναλύει την κατάσταση γαλλική ομάδα.
΄΄Σίγουρα το γεγονός ότι ακόμα κυνηγάω την πρώτη μου νίκη με την ομάδα δεν είναι και το καλύτερο, όμως συνολικά η χρονιά μέχρι τώρα ήταν πάρα πολύ καλή. Μαζεύουμε σταθερά πολλούς βαθμούς, ανεβαίνουμε στο βάθρο και ο ρυθμός μου είναι τις περισσότερες φορές πολύ καλός. Η σταθερότητα μέσα στην ομάδα κάνει τα πράγματα ευκολότερα.΄΄.
΄΄Οι σχέσεις μου με τον Sebastian ήταν πάντα εξαιρετικές. Ήμουν πολύ ενθουσιασμένος που θα μπορούσα μετά από τόσα χρόνια να δουλέψω μαζί του. Αυτό που δεν περίμενα είναι το πόσο πολύ μοιάζει το οδηγικό μου στυλ με το δικό του. Ουσιαστικά, η μόνη διαφοροποίηση είναι το φρενάρισμα, όμως αυτό που κάνει τον Loeb τόσο αποτελεσματικό είναι η σταθερότητά του. Σίγουρα, είναι ένας απίστευτα γρήγορος οδηγός, όμως αυτό που κάνει τη διαφορά είναι ότι πολύ σπάνια κάνει ακόμα και το παραμικρό λάθος κι έτσι δεν χάνει ποτέ πολύ χρόνο σε μια ειδική. Το να τον κερδίσεις είναι δύσκολο, αλλά όχι αδύνατο. Όπως είπα μετά το Rally Φιλανδίας, ο μόνος τρόπος να κερδίσεις τον Loeb τα τελευταία οκτώ χρόνια είναι να κάνεις τον τέλειο αγώνα και πολλές φορές ούτε αυτό φτάνει.΄΄.
΄΄Η αλλαγή από την μετακίνηση στην Citroen ήταν εμφανής από την αρχή. Παρόλα αυτά είμαι χαρούμενος που τελικά άρπαξα την ευκαιρία και έγινα μέλος μιας από τις πιο επιτυχημένες ομάδες στην ιστορία. Πιστεύω πως έμαθα πολλά. Ακόμα κι αν ήταν πολύ δύσκολο για μένα να αφήσω όλους στην Ford, ένιωσα ότι αυτή η αλλαγή θα μου έκανε καλό. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την τωρινή κατάσταση.΄΄.
΄΄Πραγματικά, πιστεύω ότι μπορώ να διεκδικήσω τον τίτλο το 2013. Πλέον έχω σχεδόν ένα χρόνο στην Citroen και έχω μάθει πολλά. Ξέρω που πρέπει να επικεντρωθώ και νιώθω πολύ πιο ώριμος και έμπειρος ως οδηγός. Απλά θα πρέπει να έχω την ίδια στρατηγική σε κάθε αγώνα για να κερδίσω τον Loeb: στο όριο από την αρχή ως το τέλος. Σίγουρα, θέλω να συνεχίσω να είμαι σταθερός όπως φέτος και να βαθμολογούμαι σε όλους τους αγώνες, όμως αυτό από μόνο του δεν αρκεί. Χρειάζονται νίκες για να διεκδικήσεις το πρωτάθλημα.΄΄.
΄΄Η VW φαίνεται να μπαίνει δυναμικά στο πρωτάθλημα. Έχουν πολύ ψηλό budget, είναι καλά προετοιμασμένοι, έκαναν πολλά χιλιόμετρα δοκιμών και έχουν έναν από τους καλύτερους οδηγούς αυτή τη στιγμή (Ogier). Στα χαρτιά μοιάζουν πολύ δυνατοί. Θα πρέπει όμως να δούμε πώς θα δουλέψουν σαν σύνολο και γι αυτό η αρχή της χρονιάς θα έχει πολύ ενδιαφέρον.΄΄.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify