Η αυτοπεποίθηση που είχαν οι οδηγοί της Ford πριν την έναρξη του Rally Μ.Βρετανίας φαίνεται πως ήταν δικαιολογημένη, αφού η βρετανική ομάδα συνέχισε να κυριαρχεί και στη δεύτερη μέρα του αγώνα. Οι συνθήκες δεν άλλαξαν και πολύ από αυτές που συνάντησαν τα πληρώματα την προηγούμενη μέρα, με την λάσπη να κάνει την εμφάνισή της στις ειδικές.
Και πάλι τα Fiesta έδειξαν να βολεύονται καλύτερα στις ειδικές. Ο Mads Ostberg ήθελε ένα καλό ξεκίνημα για να διασφαλίσει την τέταρτη θέση από τον Hirvonen και πίεσε από την πρώτη κιόλας ειδική, γράφοντας τον ταχύτερο χρόνο. Ο Latvala βέβαια συνέχισε να αυξάνει το προβάδισμά του, αφού όντας μόλις 4 δέκατα πιο αργός από τον Ostberg ήταν ταχύτερος των υπολοίπων. Ο Loeb μείωσε ελάχιστα τη διαφορά του από τον Solberg στην προσπάθειά του να ανέβει στη δεύτερη θέση, ενώ με τις δηλώσεις του ουσιαστικά παραδεχόταν ότι ο Latvala ήταν άπιαστος. Αυτός που συνέχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα ήταν ο Mikko Hirvonen, ο οποίος, όπως δήλωσε, δεν μπορούσε να βρει ρυθμό στα κομμάτια όπου η λάσπη μείωνε την πρόσφυση. Στην Ford περίμεναν πως ο Loeb θα αντεπιτεθεί, και δεν έκαναν λάθος. Στην όγδοη ειδική των μόλις 8 χιλιομέτρων ο Γάλλος ροκάνισε κατά 1 δευτερόλεπτο τη διαφορά του από τη δεύτερη θέση, μειώνοντάς την στα 7.9΄΄. Ο Latvala συνέχισε στον ίδιο σχεδόν ρυθμό με τον Loeb, με το προβάδισμά του να είναι ασφαλές. Ο Hirvonen, την ίδια ώρα, όχι μόνο απομακρυνόταν από τον τέταρτο Ostberg όλο και περισσότερο, αλλά ένιωθε και την πίεση του Ott Tanak στους ώμους του. Η δέκατη ειδική, όμως, ανήκε ολοκληρωτικά στον Latvala. Ο Φιλανδός έγραψε για άλλη μια φορά το ταχύτερο πέρασμα, όντας μάλιστα 3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον δεύτερο, Loeb, στην πορεία του σταθερά προς τη νίκη. Ο Γάλλος, βέβαια, έκλεισε κι άλλο την ψαλίδα από τον Solberg, παρά τα προβλήματα με την φθορά των ελαστικών που αντιμετώπισε μέσα στην ειδική. Ανάλογα προβλήματα, αν όχι εντονότερα, αντιμετώπισε και ο Ostberg, ο οποίος δήλωνε ευχαριστημένος που απλά ολοκλήρωσε την ειδική χωρίς παρατράγουδα.
Η δέκατη ειδική, με μήκος 20 χιλιόμετρα, αναμενόταν να παίξει καθοριστικό ρόλο στην έκβαση της ημέρας. Ο Solberg, με ένα εκπληκτικό πέρασμα, έβαλε το όνομά του στην κορυφή των χρόνων, με τους Tanak, Novikov και Latvala να τον ακολουθούν. Ο Loeb περιορίστηκε στον πέμπτο χρόνο, χάνοντας ουσιαστικά τον χρόνο που κέρδισε στην προηγούμενη ειδική από τον Νορβηγό. Ο Latvala παραδέχτηκε στον τερματισμό πως δεν πίεσε καθώς ήθελε να προστατέψει τα ελαστικά του για τις επόμενες ειδικές, την ώρα που ο Chris Atkinson δυσκολευόταν να ελέγξει το Mini με τη σκληρή γόμα αφού όπως είπε ΄΄Το αυτοκίνητο γλιστρούσε συνέχεια!΄΄. Στην επόμενη ειδική ο Latvala πέρασε και πάλι στην επίθεση, θέλοντας να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο προβάδισμα για την τελευταία μέρα. Ο Φιλανδός κέρδισε την ειδική, όμως ο Novikov εντυπωσίασε και πάλι, αφού ο χρόνος του απείχε μόλις 1 δέκατο από αυτόν του οδηγού της Ford. Ο Solberg μπορεί να ήταν μόλις έβδομος, όμως ο χρόνος του αρκούσε για να είναι και πάλι ταχύτερος του Loeb για 2 δέκατα, με την διαφορά των δύο να μένει σταθερά κάτω από τα 7 δευτερόλεπτα. Ο Hirvonen έδειξε να βρίσκει κάπως το ρυθμό του, αφού ήταν πιο γρήγορος από τους διεκδικητές της δεύτερης θέσης, όμως ούτε τώρα κατάφερε να κινηθεί γρηγορότερα από τον Mads Ostberg. Η δωδέκατη ήταν και η τελευταία ΄΄κανονική΄΄ ειδική της δεύτερης μέρας. Ο Solberg και πάλι πίεσε στο όριο και κατάφερε να κερδίσει την ειδική, αυξάνοντας τη διαφορά του από τον Seb στα 7.3 δευτερόλεπτα. Ο Latvala εξακολουθούσε να ελέγχει απόλυτα τον αγώνα, γράφοντας τον δεύτερο καλύτερο χρόνο. Ο Novikov δήλωσε στο τέλος της ειδικής πως ένα λάθος του κόστισε χρόνο, ενώ ο team mate του στην M-Sport, Ott Tanak, διαμαρτυρόταν για τα φθαρμένα ελαστικά του. Η μέρα έκλεισε με την 13η ειδική, μια υπερειδική με μήκος 3 χιλιόμετρα. Ο Latvala επικράτησε και εκεί, ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο τον πήχη για όσους θα κυνηγήσουν τη νίκη την τρίτη μέρα. Ο Φιλανδός ήταν 2 δευτερόλεπτα γρηγορότερος του Loeb, ο οποίος όμως με τη σειρά του κέρδισε πολύτιμα δευτερόλεπτα από τον Solberg.
Ιδιαίτερη αξία έχουν τα σχόλια των Malcolm Wilson και Jari Matti Latvala για τον Colin McRae, αφού σαν σήμερα πριν από 5 χρόνια ο σπουδαίος πρωταθλητής του 1995 έχασε τη ζωή του σε δυστύχημα με ελικόπτερο που οδηγούσε ο ίδιος. ΄΄Είναι απίστευτο ότι συνέβη 5 χρόνια πριν, θυμάμαι αυτή τη μέρα σαν να ήταν χτες. Όταν επισκέπτεσαι μέρη όπως το Cardiff καταλαβαίνεις πόσο επηρέασε τον χώρο των αγώνων. Παραμένει μια τεράστια απώλεια για το άθλημα. Στην περίοδο που ο Colin οδηγούσε για εμάς είχαμε αρκετά σκαμπανεβάσματα. Μια από τις δυσκολότερες στιγμές ήταν η απώλεια του τίτλου σε αυτές τις ειδικές το 2001, όμως οι χαρούμενες αναμνήσεις είναι σίγουρα πάρα πολλές επίσης.΄΄ δήλωσε ο επικεφαλής της M-Sport, ο οποίος συνεργάστηκε με τον McRae από το 1999 ως το 2002. Ο Latvala, από την άλλη, θυμάται από την δική του ματιά τον Σκοτσέζο θρύλο. ΄΄Θυμάμαι πως πρώτη φορά άκουσα τον όνομά του στη Φιλανδία το 1992. Όλοι έλεγαν πως πιέζει στο όριο και βγαίνει εκτός δρόμους και σκεφτόμουν πως είναι πολύ θαρραλέος οδηγός. Στη συνέχεια όμως άρχισαν οι επιτυχίες, αλλά παρέμενε ο οδηγός που έπαιρνε ρίσκα για να κερδίσει. Για μένα ήταν φανταστικό συναίσθημα όταν ήρθα εδώ το 2002 και αγωνίστηκα απέναντι σε οδηγούς σαν τον McRae και τον Gronholm. Όποτε πηγαίνω στις εγκαταστάσεις της ομάδας και ακούω ιστορίες για τα κατορθώματα του Colin με αυτήν νιώθω πραγματικά περήφανος να φοράω αυτή τη φόρμα. Δούλευε με τους ίδιους μηχανικούς που δουλεύω κι εγώ τώρα και αυτό είναι πολύ ξεχωριστό για εμένα.΄΄.
Η κατάταξη μετά το τέλος της δεύτερης μέρας
Pos Driver Team/Car Time/Gap
1. Jari-Matti Latvala Ford 2h18m05.3s
2. Petter Solberg Ford + 24.5s
3. Sebastien Loeb Citroen + 30.9s
4. Mads Ostberg Adapta Ford + 49.9s
5. Mikko Hirvonen Citroen + 1m22.4s
6. Ott Tanak M-Sport Ford + 1m34.4s
7. Evgeny Novikov M-Sport Ford + 1m50.9s
8. Thierry Neuville Citroen Junior + 3m25.9s
9. Matthew Wilson M-Sport Ford + 4m39.8s
10. Martin Prokop Czech Ford + 5m29.2s
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify