WRC- Rally Μ.Βρετανίας- Review 3ης μέρας| Δεύτερη νίκη της χρονιάς για τον Jari Matti Latvala

Την πρώτη του νίκη μετά το Rally Σουηδίας, τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς, εξασφάλισε ο Jari Matti Latvala μετά το τέλος και της τελευταίας ημέρας του Rally Μ.Βρετανίας. Ο Φιλανδός, που ήταν ο νικητής του αγώνα και πέρσι, τερμάτισε 27.8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο Sebastian Loeb, ο οποίος δεν κατάφερε τελικά να ισοφαρίσει το ρεκόρ των 6 συνεχόμενων νικών που είχε θέσει ο ίδιος παλιότερα. Αναμφίβολα, βέβαια, την παράσταση στην τελευταία μέρα έκλεψε η φοβερή μάχη του Petter Solberg και του Loeb για τη δεύτερη θέση, την οποία τελικά κέρδισε ο Γάλλος για λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο.

Ο Loeb ήταν αυτός που ξεκίνησε πιο δυναμικά από όλους, κερδίζοντας τις δύο πρώτες ειδικές και κατάφερε να περάσει στη δεύτερη θέση, την ώρα που ο Solberg ακολουθούσε σε απόσταση αναπνοής. Ένας άλλος οδηγός που ήταν χαρούμενος με την απόδοσή του ήταν σίγουρα ο Mikko Hirvonen. Ο οδηγός της Citroen δεν είχε καταφέρει τις δύο πρώτες μέρες να βρει ρυθμό πίσω από το τιμόνι της DS3, όμως ένιωθε εμφανώς πιο άνετα μετά από τις αλλαγές στο στήσιμο του αυτοκινήτου του στο τέλος του δεύτερου σκέλους. Ο Latvala, παρά τη μεγάλη διαφορά που είχε ήδη χτίσει, δεν σταμάτησε να πιέζει ούτε τρεις ειδικές πριν το τέλος, και το απέδειξε κερδίζοντας την 16η ειδική. Παράλληλα ο Loeb κέρδιζε λίγο χρόνο από τον Solberg στην προσπάθειά του να υπερασπιστεί την δεύτερη θέση. Η 17η ειδική, όμως, ανήκε ολοκληρωτικά στον Solberg. Ο Νορβηγός, που είχε θέσει από την αρχή της μέρας ως στόχο τη διαφύλαξη του 1-2 της Ford, όχι μόνο έγραψε τον ταχύτερο χρόνο αλλά κέρδισε και 3.2 δευτερόλεπτα από τον Loeb, κάτι που τον έφερε και πάλι στο δεύτερο σκαλί του βάθρου για μόλις 3 δέκατα. Με τον Latvala να μην απειλείται από κανέναν η μάχη για τη δεύτερη θέση ουσιαστικά κρατούσε τους θεατές σε αγωνία.
Στην 18η ειδική ο πρωταθλητής έδειξε γιατί θεωρείται τόσο σπουδαίος οδηγός. Παρά την αποφασιστικότητα του Solberg να βγει νικητής από τη μάχη, ο Γάλλος ξαναπέρασε δεύτερος, αφού ο χρόνος του στα συνολικά 9 χιλιόμετρα της διαδρομής ήταν 4 δέκατα πιο γρήγορος από αυτόν του Νορβηγού. Ο Hirvonen ακολουθούσε λίγο πιο πίσω στους χρόνους, όμως ο Ostberg είχε ανοίξει μια ικανοποιητική διαφορά τις προηγούμενες μέρες και δεν απειλούταν από την αντεπίθεση του Φιλανδού. Η τελική κατάταξη θα κρινόταν στην Power Stage. Ο Latvala ήθελε απλώς να ολοκληρώσει την ειδική για να σφραγίσει τη νίκη και όλοι περίμεναν την έκβαση της μάχης για τη δεύτερη θέση. Τελικά, αυτός που εξασφάλισε το δεύτερο σκαλί στο βάθρο ήταν ο Loeb, ο οποίος κατάφερε να υπερασπιστεί το προβάδισμα που απέκτησε στην προηγούμενη ειδική από τον Solberg, παίρνοντας παράλληλα και τους 2 βαθμούς για τον δεύτερο χρόνο που έγραψε. Αυτός που αναδείχθηκε στην τελευταία αυτή ειδική και διασκέδασε τις εντυπώσεις μετά την μέτρια συνολικά εμφάνισή του ήταν ο Hirvonen. Ο Φιλανδός ήταν ταχύτερος των υπολοίπων, αφού όπως φάνηκε είχε διατηρήσει τα ελαστικά του σε καλύτερη κατάσταση από ότι οι αντίπαλοί του.

Ο Latvala ήταν ενθουσιασμένος με τη νίκη του, ειδικά μετά από μια τόσο δύσκολη για αυτόν περίοδο. ΄΄Το συναίσθημα είναι φανταστικό. Ο συγκεκριμένος αγώνας είναι ένας από τους αγαπημένους μου και είναι υπέροχο να παίρνεις τη νίκη μετά από τόσο δυνατή μάχη. Για να είμαι ειλικρινής, αυτή η νίκη ανήκει στην ομάδα. Δουλέψανε πολύ σκληρά ενόψει του αγώνα και το αυτοκίνητο αποδείχτηκε πολύ βελτιωμένο. Ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος με το στήσιμο και η γενική απόδοση ήταν τέλεια. Είχα κάποιες επιφυλάξεις για το ρυθμό μας μετά τη Φιλανδία, όμως τώρα όλα αυτά εξανεμίστηκαν.΄΄. Ο Solberg, την ίδια ώρα, είχε μια γλυκόπικρη γεύση μετά το τέλος του αγώνα. ΄΄Θα ήθελα πολύ να είχα τερματίσει δεύτερος, όμως ο χρόνος που έχασα το πρωί αποδείχτηκε αρκετός. Είμαι πολύ χαρούμενος για την Ford, όμως το 1-3 θα έπρεπε να είναι 1-2.΄΄. Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν και στον Craig Breen, που λίγους μήνες μετά τον τραγικό χαμό του συνοδηγού του στο Rally Targa Florio κατάφερε να επικρατήσει στην κατηγορία SWRC.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

F1|Συζητήσεις μεταξύ Perez και McLaren

Next Article

F1|Όλη η ιστορία της F1 σε 5 λεπτά (Video)

Related Posts