Το θέμα της έλλειψης ενός global promoter για το παγκόσμιο πρωτάθλημα Rally μετά την αποχώρηση της North One Sport στην αρχή της χρονιάς ήταν χωρίς αμφιβολία αυτό που απασχολούσε περισσότερο τους ανθρώπους του χώρου. Η απουσία προώθησης του θεσμού έκανε πολύ δύσκολη την εύρεση χορηγών για τις ομάδας, όπως είχε παραδεχτεί με ιδιαίτερα έντονο τρόπο ο David Richards (επικεφαλής της Prodrive), και πήγαινε το WRC πολλά βήματα πίσω.
Οι κατασκευαστές ζητούσαν εδώ και πολλούς μήνες μια άμεση λύση από την FIA, και αν και λίγο αργά φαίνεται πως έπιασαν τόπο. Μετά από τις αποτυχημένες προσπάθειες με το Eurosport (που έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στην προώθηση του IRC), πλέον η FIA ανακοίνωσε πως έφτασε σε συμφωνία με την Red Bull, μια εταιρεία που ήδη εμπλεκόταν στο χώρο.
΄΄Το παγκόσμιο συμβούλιο Motorsport ενέκρινε την πρόταση της FIA να κλείσει η συμφωνία με το Sportsman Media Group και το Red Bull Media House ώστε να αναλάβουν χρέη global promoter για το WRC.΄΄ ανέφερε η ανακοίνωση της επιτροπής. ΄΄Οι εταιρείες αυτές θα είναι υπεύθυνες να επενδύσουν και να εξελίξουν το θεσμό με σκοπό την βελτίωση της εμπορικής του εικόνας και αξίας. Πιο συγκεκριμένα, ο ρόλος του promoter σε συνεργασία με την FIA θα επικεντρώνεται στην τηλεοπτική κάλυψη και την θεώρηση νέων πλάνων για την τεχνολογική εξέλιξη της ενημέρωσης γύρω από το πρωτάθλημα τα επόμενα χρόνια.΄΄.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify