WRC- Rally Γαλλίας- Review 1ης μέρας| Πιέζει τον Loeb o Latvala

Ο συνδυασμός Sebastian Loeb- Citroen DS3 WRC μοιάζει σχεδόν ανίκητος τα τελευταία δύο χρόνια στο WRC και το φετινό Rally Γαλλίας δε φαίνεται να αποτελεί εξαίρεση. Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης μέρας στις ειδικές της πατρίδας του, της Αλσατίας, ο οχτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κρατάει σταθερά το προβάδισμα, με τον Jari Matti Latvala όμως να μην τον αφήνει να χαλαρώσει.

Ο αγώνας πήρε εκκίνηση με μια υπερειδική 3.6 χιλιομέτρων στους δρόμους του Στρασβούργου, με τον Thierry Neuville να γράφει το ταχύτερο πέρασμα και να παίρνει προς στιγμήν τα ηνία. Η πραγματική δράση ξεκίνησε με την δεύτερη ειδική του αγώνα και σιγά σιγά η κατάσταση άρχισε να ξεκαθαρίζει. Οι DS3 των Loeb- Hirvonen κυριάρχησαν στα σχεδόν 30 χιλιόμετρα της διαδρομής, με τον Γάλλο πρώτο και τον Mikko 3.5 δεύτερα πίσω του. Ο Latvala έμεινε τρίτος, 7.5 δευτερόλεπτα εκτός ρυθμού, με την ισορροπία του Fiesta να μην είναι στα επίπεδα που ήθελε. Ο Sordo έγραψε μια ενθαρρυντική τέταρτη επίδοση, ενώ ο Petter Solberg δυσκολεύτηκε με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του και περιορίστηκε στην έκτη θέση, σχεδόν 13 δευτερόλεπτα πίσω από τον χρόνο του Loeb. Το σκηνικό δεν άλλαξε ιδιαίτερα στην επόμενη ειδική, όπου ο Loeb ήταν και πάλι ταχύτερος όλων, με τον Latvala αυτή τη φορά να τον πλησιάζει στα 8 δέκατα μέσα στην ειδική και 7.6 συνολικά στην κατάταξη. Ο Thierry Neuville ήταν εντυπωσιακός, αφού κατάφερε να πλασαριστεί τρίτος, μπροστά από τους Sordo, Hirvonen και Ostberg. O Petter Solberg συνέχισε να προβληματίζεται με το στήσιμο του Fiesta που του έκανε τη ζωή δύσκολη και δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την έβδομη επίδοση. Η πίεση του Latvala απέδωσε καρπούς στην τέταρτη ειδική. Ο Φιλανδός, που πριν τον αγώνα δήλωνε έτοιμος να κοντράρει την ασφάλτινη κυριαρχία του Seb, κέρδισε την πρώτη του ειδική στο φετινό Rally Γαλλίας, όντας μόλις 1 δέκατο ταχύτερος του Γάλλου αντιπάλου του. Την ίδια ώρα, ο team mate του Jari Matti στην Ford, έδειχνε να βρίσκει κάπως το ρυθμό και την αυτοπεποίθησή του με την τρίτη επίδοση. Αυτός που δυσκολεύτηκε στα 20 χιλιόμετρα της ειδικής ήταν ο Mikko Hirvonen. Ο οδηγός της Citroen, έμεινε 9 δευτερόλεπτα πίσω από το χρόνο του Latvala, ενώ ακόμη πιο πίσω τερμάτισε ο Sordo.

Μετά το service οι οδηγοί επέστρεψαν στις ειδικές για το δεύτερο σκέλος της μέρας. Ο Loeb, φυσικά, συνέχισε από όπου έμεινε. Φανταστικό πέρασμα στην πέμπτη ειδική και άλλη μια κερδισμένη ειδική για το Γάλλο. Ο Solberg, μετά τις αλλαγές στο set up του Fiesta, ένοιωθε αρκετά πιο άνετα πίσω από το τιμόνι και το απέδειξε με το δεύτερο καλύτερο χρόνο και πλησίασε τον Hirvonen στα 6.7 δευτερόλεπτα στη γενική. Ο Mikko ολοκλήρωσε την ειδική χωρίς λάθη και με καλό ρυθμό, μειώνοντας ελάχιστα τη διαφορά του από τη δεύτερη θέση και τον Latvala. Στην έκτη ειδική ο νικητής του Rally Μ.Βρετανίας έκανε την αντεπίθεσή του. Ο Φιλανδός δεν δίστασε να πιέσει στα όρια της πρόσφυσης και είδε το όνομά του για δεύτερη φορά στην κορυφή της λίστας των χρόνων, εκτοπίζοντας κατά 1.4 δεύτερα τον Loeb. Ο Petter Solberg κέρδισε μερικά ακόμα δέκατα στη μάχη του με τον Hirvonen για το τρίτο σκαλί του βάθρου, ενώ πολύ καλούς χρόνους σημείωσαν τόσο ο Ostberg όσο και ο Neuville. Ο Loeb δεν άφησε την πίεση που του ασκούσε ο Latvala να τον θέσει εκτός ρυθμού. Κερδίζοντας την έβδομη και τελευταία ουσιαστική ειδική της μέρας, ο Γάλλος κέρδισε 3 δευτερόλεπτα από τον αντίπαλό του και αύξησε τη μεταξύ τους διαφορά στα 15.6. Ο Solberg πήρε κι αυτός άλλα 2 δεύτερα από τον Hirvonen και παρέμεινε σε απόσταση βολής από το βάθρο. Ο Sordo, ταυτόχρονα, σταθεροποιήθηκε στην πέμπτη θέση, όντας ελάχιστα γρηγορότερος του Neuville. Η υπερειδική που έκλεισε την μέρα λίγο άλλαξε την κατάταξη. Ο Latvala συνέχισε να πιέζει στο όριο και κέρδισε και αυτήν την ειδική, παίρνοντας μάλιστα 2.5 δευτερόλεπτα από τον Loeb και μείωσε στα 13.1΄΄. Αντίστοιχα ο Solberg επικράτησε του Hirvonen και έφερε την διαφορά που τους χωρίζει στα 7 δέκατα. Ο Sordo και ο Neuville συνέχισαν να μάχονται για την πέμπτη θέση, με τον Ισπανό να έχει μέχρι στιγμής το πλεονέκτημα. Οι Ostberg, Tanak, Novikov και Chardonnet συμπλήρωσαν τη δεκάδα.

΄΄Η μέρα ήταν αρκετά καλή για εμάς΄΄ δήλωσε στο service park ο Loeb. ΄΄Κάναμε σωστές επιλογές ελαστικών όμως χρειάστηκε να πιέσουμε πολύ αφού το ίδιο έκανε και ο Jari.΄΄. Ο Latvala υποστήριξε πως θα μπορούσε να είναι ακόμα πιο κοντά στον Γάλλο αν δεν είχε χάσει χρόνο στην προτελευταία ειδική, όπου υπήρχαν κομμάτια που ο δρόμος δεν ήταν καθαρός. Ακόμα κι έτσι, πιστεύει πως η συγκεκριμένη είναι μια από τις καλύτερες εμφανίσεις του στην άσφαλτο. ΄΄Δεν έχουμε βρει ακόμα την κατάλληλη σταθερότητα, αλλά παραμένουμε εντός μάχης.΄΄. Οι ελπίδες του Dani Sordo για ένα βάθρο με το Mini JCW WRC άρχισαν να εξανεμίζονται με τα προβλήματα στα φρένα του αυτοκινήτου, που του κόστισαν πολύτιμα δευτερόλεπτα.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

GR|Η Λ.Α. Νάουσας στο 5ο Rally Sprint Πτολεμαίδας

Next Article

F1|Ιαπωνικό GP|FP3| Ένα - Δύο για Red Bull

Related Posts