Με μια σύντομη ανακοίνωση η Mini Motorsport ανακοίνωσε τη διακοπή της εργοστασιακής εμπλοκής της εταιρείας στο WRC μετά το τέλος του 2012.
Αυτό σημαίνει πως η Team Mini Portugal, που χρίστηκε εργοστασιακή ομάδα λίγο πριν την έναρξη του φετινού πρωταθλήματος, πιθανότατα δε θα συμμετάσχει το 2013, κάτι που όμως δεν ισχύει για την Prodrive. Η βρετανική ομάδα σχεδιάζει το πρόγραμμά της για την επόμενη χρονιά και στόχος είναι η συμμετοχή σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος, με την εύρεση χορηγών να είναι καθοριστική. Σύμφωνα με την BMW, ιδιοκτήτρια της Mini, ο μόνος λόγος που η ομάδα ακολούθησε όλους τους αγώνες του 2012 παρά την εμφανή έλλειψη ανταγωνιστικότητας (μιλάμε για την Team Mini Portugal) ήταν η ολοκλήρωσε της ομολογκασιόν του JCW WRC, που θα επιτρέπει σε ιδιώτες να συμμετάσχουν με το αυτοκίνητο στον θεσμό χωρίς θέματα με τους κανονισμούς. Επιπλέον, οι Γερμανοί τόνισαν πως η εξέλιξη του κινητήρα θα συνεχιστεί από την BMW σε συνεργασία με την Prodrive, με σκοπό την μεγαλύτερη δυνατή απόδοση.
Από την μεριά της Prodrive, η απόφαση ήταν μάλλον αναμενόμενη, όμως η αισιοδοξία φαίνεται στις δηλώσεις του υπεύθυνου οικονομικών της ομάδας, Richard Taylor. ΄΄Καταλαβαίνουμε απόλυτα την απόφαση της Mini και με τις συνθήκες που επικρατούν δεν είναι έκπληξη. Εδώ και λίγους μήνες οργανώνουμε τη συμμετοχή μας στο πρωτάθλημα το 2013 και αναμένονται οι ανακοινώσεις για τους οδηγούς και τη μορφή της Prodrive WRC Team. Υπάρχουν διάφορες αναβαθμίσεις για το πλαίσιο, τον κινητήρα και την μετάδοση πάνω στις οποίες δουλεύουμε και θα είναι διαθέσιμες στους πελάτες μας πολύ σύντομα.΄΄.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι τελευταία ακούγεται πως η Prodrive και ο Mads Ostberg έχουν έρθει σε συμφωνία με το συμβόλαιο να ντύνει τον Νορβηγό, νικητή του Rally Πορτογαλίας, στα κόκκινα. Οι σχέσεις μεταξύ των δύο πλευρών είναι πολύ καλές από τότε που ο Ostberg οδηγούσε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα τα προετοιμασμένα από την Prodrive, Subaru Impreza WRC.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify