WRC| Rally Ισπανίας- Review πρώτης μέρας: Επική εμφάνιση του Ostberg στις βρεγμένες ισπανικές ειδικές

Το φινάλε της φετινής σεζόν δίνεται αυτήν την ώρα στις ισπανικές ειδικές με το Rally Καταλωνίας, έναν αγώνα που παραδοσιακά συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον και που έχουμε δει μεγάλες μάχες στο παρελθόν. Όπως και το 2011 έτσι και φέτος διεξάγεται σε μεικτές συνθήκες, με την πρώτη μέρα που ολοκληρώθηκε πριν από λίγες ώρες να περιλαμβάνει χωμάτινες ειδικές, ενώ τις επόμενες να συνεχίζουν στην άσφαλτο.

Όπως τόσες φορές έχει συμβεί φέτος, ο καιρός έπαιξε καθοριστικό ρόλο. Η βροχή κυριάρχησε στις ειδικές που γέμισαν με λάσπη και αυτόματα η πρώτη μέρα του Rally μετατράπηκε σε αγώνα επιβίωσης για τα πληρώματα. Με την πρώτη ειδική να καταλήγει στα χέρια του Latvala και τους Loeb- Hirvonen να ακολουθούν από κοντά, έμοιαζε άλλη μια μάχη ανάμεσα στους εργοστασιακούς οδηγούς. Όμως, στη δεύτερη ειδική των 27 χιλιομέτρων, οι νέοι αστέρες του WRC ήταν αυτοί που εντυπωσίασαν. Γράφοντας ίδιο ακριβώς χρόνο οι Ott Tanak και Mads Ostberg κινήθηκαν 17 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τον αμέσως γρηγορότερο οδηγό (Hirvonen) και πέρασαν στις πρώτες θέσεις της κατάταξης. Παράλληλα, ο Petter Solberg κατέστρεφε την ανάρτηση του Fiesta για άλλη μια φορά και έβλεπε τις ελπίδες του για μια νίκη να μηδενίζονται. Η τρίτη ειδική των 44 χιλιομέτρων είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του αγώνα για τους οδηγούς και εκεί φάνηκε τόσο η εμπειρία του Loeb όσο και η αποφασιστικότητα του Ostberg. Μπορεί ο Γάλλος να κέρδισε την ειδική, όμως ο Νορβηγός ήταν πάλι εντυπωσιακός γράφοντας τρίτο χρόνο, με τον Mikko να είναι σταθερά γρήγορος και αποδοτικός και λίγο καλύτερος. Ο Tanak, με έναν επίσης αρκετά καλό χρόνο, έχασε λίγο έδαφος όμως παρέμενε στη δεύτερη θέση, 10 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Φιλανδό της Citroen.

Με τον καιρό να μην βελτιώνεται, το δεύτερο σκέλος είχε ακόμα ενδιαφέρον. Ο Novikov ξεκίνησε πολύ δυναμικά με το Fiesta της DMACK όντας ταχύτερος στην τέταρτη ειδική και ανέβηκε στην έκτη θέση. Πολύ καλός και ο Latvala, ενώ ο Ostberg ήταν ο μόνος που ακολούθησε τους δύο με τον τρίτο χρόνο. Ο Loeb, που έγραψε την τέταρτη καλύτερη επίδοση στην ειδική, ήταν 16 ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο αργός από τον οδηγό της Adapta, που πλέον έβλεπε το προβάδισμά του στην κατάταξη να μεγαλώνει. Ο Tanak δεν έμεινε στο ρυθμό που είχε στις προηγούμενες ειδικές, αλλά κατάφερε να παραμείνει για την ώρα στην δεύτερη θέση. Ο πρωταθλητής αντέδρασε στην αμέσως επόμενη ειδική. Με μια επιβλητική επίδοση, ο Seb κινήθηκε 5 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από τον δεύτερο Jari Matti Latvala, στην τελευταία εμφάνισή του με τα χρώματα της Ford, και ροκάνισε τη διαφορά του από τον Ostberg κατά 10 δεύτερα. Την ίδια ώρα, ο Novikov έστελνε το Fiesta του σε ένα χαντάκι και τον εαυτό του ξανά εκτός αγώνα. Η μέρα έκλεισε με μια υπερειδική που πήγε στα χέρια του Hirvonen, χωρίς όμως ουσιαστικές αλλαγές στην κατάταξη, με τον Ostberg να επικρατεί του Loeb στη μάχη της νίκης.

Παρά την φοβερή εμφάνισή του κάτω από δύσκολες συνθήκες, ο Ostberg παρουσιάστηκε επιφυλακτικός στις πιθανότητές του για τη δεύτερη επικράτηση της καριέρας του. ΄΄Ήταν πολύ δύσκολη πρώτη μέρα για εμάς. Παρόλα αυτά δείξαμε να τα πηγαίνουμε αρκετά καλά. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και ανυπομονώ για έναν μεγάλο αγώνα στη συνέχεια. Ακολουθούν δύο μέρες στην άσφαλτο και θα πρέπει να κάνουμε τον τέλειο αγώνα για να κρατήσουμε τον Loeb πίσω μας μέχρι τον τερματισμό.΄΄.

Ο Petter Solberg ήταν εμφανώς απογοητευμένος με την κατάληξη της προσπάθειάς του, ενώ όπως είπε το πρόβλημα που του κόστισε την εγκατάλειψη στην δεύτερη μόλις ειδική ήταν καθαρά μηχανικό. ΄΄Λόγω του καιρού, δημιουργούταν μια τρύπα σιγά σιγά στην αγωνιστική γραμμή και όσο περισσότερα αυτοκίνητα περνούσαν γινόταν χειρότερη. Μόλις χτυπήσαμε εκεί έσπασε η ανάρτηση. Ο Chris μετά από αυτό έμεινε στο σημείο για να προειδοποιήσει τους υπόλοιπους οδηγούς και είμαι σίγουρος πως αν δεν το είχε κάνει θα βρίσκονταν πολλοί ακόμα εδώ.΄΄.

Η κατάταξη μετά το τέλος της πρώτης μέρας

  1.  Mads Ostberg        Adapta Ford    1h41m32.4s

2.  Sebastien Loeb      Citroen           + 27.2s

3.  Jari-Matti Latvala  Ford              + 47.0s

4.  Mikko Hirvonen      Citroen         + 1m02.6s

5.  Ott Tanak           M-Sport Ford    + 1m10.8s

6.  Craig Breen         Kel-Tech Ford   + 6m00.9s

7.  Han Weijs           Qatar Citroen   + 6m08.5s

8.  Jarkko Nikara       Prodrive Mini   + 8m20.0s

9.  PG Andersson        Proton          + 9m42.4s

10.  Evgeny Novikov      Autotek Ford   + 10m59.5s

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

F1|Whitmarsh: «Το τεστ στο Abu Dhabi θα μας βοηθήσει στο Texas»

Next Article

WRC| Ράλι Ισπανίας:2ο σκέλος - Ο Loeb αποκαθιστά την τάξη

Related Posts