Μετά την αποχώρηση του Latvala από την M-Sport με προορισμό την VW οι περισσότεροι βιαστήκαμε να αναδείξουμε τον Petter Solberg ως τον νέο ηγέτη της ομάδας για το 2013. Όσο κι αν η παραμονή του Νορβηγού έμοιαζε αρχικά σχεδόν σίγουρη, τα δεδομένα άλλαξαν τις τελευταίες εβδομάδες και μπροστά στο ενδεχόμενο να αναγκαστεί να πληρώσει για να παραμείνει στον θεσμό ο πρωταθλητής του 2003 προτίμησε να αποσυρθεί από το WRC μετά από μια πορεία 15 χρόνων.
Ο ίδιος ο Solberg φαίνεται πως έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα δεν σκέφτηκε άλλη επιλογή. ΄΄Είμαι χαρούμενος και ικανοποιημένος για όσα κατάφερα αυτά τα 15 χρόνια στο WRC. Τώρα είναι μια άσχημη στιγμή, καταλαβαίνετε, θα ήθελα να οδηγώ για κάποια χρόνια ακόμα αλλά δεν έχω πρόγραμμα για το 2013. Δήλωσα πως στην ανάγκη θα οδηγήσω χωρίς πληρωμή, αλλά δεν είμαι σε θέση να πληρώσω για να βρω ένα bucket. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα ξαναμπώ σε κάποιο WRCar στο μέλλον, απλά προς το παρόν είναι καλύτερα έτσι.΄΄.
Ο Petter δεν πιστεύει ότι ήρθε η ώρα να κρεμάσει οριστικά τα γάντια του, αφού όπως λέει, έχει ακόμα πολλά να δώσει. ΄΄Ξέρω ότι είμαι ακόμα ικανός να μάχομαι για πολλά χρόνια στο κορυφαίο επίπεδο. Από την άλλη κατανοώ τη δύσκολη οικονομική κατάσταση για την M-Sport και της εύχομαι τα καλύτερα για το μέλλον.΄΄. Ο Νορβηγός δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει και τους οπαδούς του, που τόσα χρόνια τον στήριζαν σε όλους τους σταθμούς της καριέρας του.
Με τον Juho Hanninen να έχει εξασφαλίσει το bucket του τελευταίου εργοστασιακού Fiesta RS WRC για τους αγώνες σε Monte Carlo και Σουηδία μένει να δούμε αν τελικά ο Φιλανδός θα παραμείνει ολόκληρη τη σεζόν στην ομάδα.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify