Αποκλειστικά στο Totalf1.gr o Ανδρέας Μουζούρης, γνώστης της επιστήμης της αεροδυναμικής με βλέψεις στον επαγγελματισμό, αναλύει τις αναβαθμίσεις της Lotus στην Μαλαισία. Με illustration που φτιάχνει ο ίδιος αναλύει τα τεχνικά της F1 σε απλά και κατανοητά Ελληνικά. Περιμένουμε σχόλια σας…
Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στην Μαλαισία, η Lotus έφερε κάποια καινούργια αεροδυναμικά κομμάτια, συμπεριλαμβανομένου καινούργιου καθέτου στοιχείου της μπροστά αεροτομής, αναβαθμισμένα τούνελ κάτω από τις εξατμίσεις και καινούργιων κάθετων πτερυγίων του διαχύτη.
Η ομάδα χρησιμοποίησε μια ολοκαίνουργια εμπρός αεροτομή στα τελευταία δοκιμαστικά στην Barcelona η οποία είχε καινούργια άνω στοιχεία και καινούργια κάθετα στοιχεία. Στην Μαλαισία η ομάδα έφερε ελαφρώς αναβαθμισμένα κάθετα στοιχεία, τα οποία τώρα χωρίζονται σε δύο μέρη. Αυτό έγινε στην προσπάθεια να βελτιώσουν την ροή του αέρα γύρω από τους εμπρός τροχούς αφού τώρα τα δύο μέρη θα προκαλέσουν μια πιό δυνατή δίνη ενισχύοντας την ροή του αέρα και μειώνοντας τα ίχνη του τροχού στον αέρα πίσω από τους τροχούς, επιτυγχάνοντας καλύτερη ροή στο πίσω μέρος του μονοθέσιου.
Η ομάδα έφερε επίσης καινούργια τούνελ κάτω από τις εξατμίσεις. Το σύστημα των εξατμίσεων που χρησιμοποιεί η Lotus είναι εμπνευσμένο από την Red Bull, και όπως και η Red Bull προς το τέλος του 2012 έτσι και η Lotus σμίκρυνε το μέγεθος των τούνελ επιτυγχάνοντας καλύτερη ροή του αέρα πάνω από τον διαχύτη και μειώνοντας τις αεροδυναμικές αντιστάσεις που προκαλούνται από το τούνελ.
Η τρίτη αναβάθμιση από την ομάδα είναι στα κάθετα πτερύγια του διαχύτη, τα οποία δεν είναι πλέον κάθετα, άλλα πήραν μορφή μικρών αεροτομών πάνω από τις πίσω άκρες του διαχύτη. Αυτή είναι μια τάση που ξεκίνησε η Red Bull το 2011 προσπαθώντας να βελτίωση την ροή του αέρα στον διαχύτη και την παραγωγή περισσότερης κάθετης δύναμης. Η Lotus είχε είδη αντικαταστήσει τα κάθετα πτερύγια με αεροτομές στο κεντρικό μέρος του διαχύτη, ενώ στην Μαλαισία αντικατέστησε τα κάθετα πτερύγια και στα άκρα.
Η τελευταία και πολύ μικρή αναβάθμιση από την Lotus ήτανε στα κάθετα πτερύγια στο μπροστινό μέρος του πατώματος του μονοθέσιου όπου η ομάδα είχε είδη χωρίσει το κάθε πτερύγιο σε περισσότερα μέρη έτσι ώστε οι δίνες που δημιουργούνται να είναι πιο δυνατές και η ροή του αέρα να μείνει αποκολλημένη πίσω από τα κάθετα πτερύγια για περισσότερο. Αυτή η αναβάθμιση ξανά, αφορά την παραγωγή περισσότερης κάθετης δύναμης.
Το blog του Ανδρέα :http://technicalf1explained.blogspot.gr/
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify