Η Mercedes και η Ferrari φαίνεται να βρίσκονται προ μίας απαγόρευσης περαιτέρω εξέλιξης των κινητήρων τους, ώστε να μπορέσουν να καλύψουν τη διαφορά η Renault και η Honda, εφόσον εγκριθεί το πλάνο του Bernie Ecclestone.
Εν μέσω αυξανόμενων ανησυχιών ότι η διαφορά ανάμεσα στις κατασκευάστριες εταιρίες είναι ανθυγιεινή για το σπορ, πηγές αναφέρουν ότι ο Ecclestone έχει προτείνει το «πάγωμα» της εξέλιξης των μονάδων ισχύος από τις δύο πρώτες εταιρίες.
Το εν λόγω θέμα συζητήθηκε στο Strategy Group που έγινε στο Biggin Hills.
Ένας τρόπος για να εφαρμοστεί αυτό το σχέδιο είναι να μπει όριο στην ιπποδύναμη, ώστε όταν κάποιος κατασκευαστής φτάνει έναν ορισμένο αριθμό να μην μπορεί να εξελιχθεί περισσότερο.
Σύμφωνα με το motorsport.com, τόσο η Ferrari όσο και η Mercedes δεν δέχεται κάτι τέτοιο, καθώς και οι δύο θεωρούν πως αυτό αντιβαίνει στην φύση του σπορ.
Παράλληλα, συζήτηση υπήρξε και για την εξέλιξη των μονάδων ισχύος μέσα στη σεζόν.
Παρά το γεγονός ότι ο τωρινός κανονισμός θέλει τις ομάδες να ομολογκάρουν τους κινητήρες του για το 2016 ως τις 28 Φεβρουαρίου του ίδιου έτους, υπήρξαν προτάσεις να αλλάξει αυτό.
Συγκεκριμένα, η Renault και η Honda υποστηρίζουν την μέθοδο της εξέλιξης μες στη σεζόν με τα tokens και για το 2016.
Για να περάσει αυτή η πρόταση θα πρέπει να συμφωνήσουν όλοι, και οι πηγές του Motorsport φαίνεται να είναι έτοιμη να συμβιβαστεί για κάτι τέτοιο, παρά το κόστος.
Τέλος, τέθηκε στο τραπέζι και η πρόταση να μειωθούν οι χρηματικές απαιτήσεις των κατασκευαστών κινητήρων από τις ομάδες για να παρέχουν μονάδες ισχύος.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify