Coulthard: Ο κίνδυνος θα είναι πάντα κομμάτι της F1

Ο David Coultard πιστεύει πως ο κίνδυνος θα είναι πάντοτε ο ακρογωνιαίος λίθος της Formula 1, παρά τις νέες προσπάθειες για αύξηση της ασφάλειας μετά το ατύχημα του Jules Bianchi.

Ο Γάλλος απεβίωσε σε νοσοκομείο της Νίκαιας της Γαλλίας, χωρίς να έχει ξεπεράσει τους τραυματισμούς του στο κρανίο μετά το ατύχημα στην Suzuka στον περασμένο Οκτώβριο.

Παρά την αέναη προσπάθεια βελτιώσης της ασφάλειας των οδηγών, ο πρώην οδηγός της F1 πιστεύει πως το ρίσκο παραμένει υψηλό: «Η F1 έχει να κάνει με την πίεση των ανθρώπινων δυνατοτήτων στο όριο. Είναι ένας από τους λόγους που προσελκύει εκατομμύρια κόσμου. Κάποιοι άνθρωποι απλώς γεννήθηκαν έτσι, να είναι ανταγωνιστικοί, να πιέζουν στο όριο. Άλλοι παρακολουθούν για πολλούς λόγους – γιατί οι αγώνες είναι συναρπαστικοί, ή επειδή θαυμάζουν αυτό που κάνουν αυτοί οι άνθρωποι, κατανοούν τι συμβαίνει και ξέρουν τι ρισκάρουν.»

Ο Βρετανός τόνισε πως το ατύχημα του Bianchi υπήρξε μία σκληρή υπενθύμιση για τα ρίσκα που υπάρχουν στο σπορ: «Στα 21 χρόνια που βρίσκομαι σε πίστες, η ασφάλεια έχει αυξηθεί δραματικά – σε σημείο να λένε αρκετοί πως το σπορ αποστειρώθηκε τόσο πολύ λόγω της εξάλειψης του ποσοστού επικινδυνότητας. Όπως απέδειξε το ατύχημα του Bianchi, ο κίνδυνος υπάρχει ακόμα. Συνέβη σε μία από τις παλαιότερες πίστες, στις πιο απαιτητικές συνθήκες – βροχή, λιγοστό φως, σε μία δύσκολη στροφή. Είναι μικρότερο το ρίσκο να συμβεί κάτι τέτοιος στις νεότερες πίστες, με τις εξόδους διαφυγής να είναι περισσότερες. Αλλά, οι οδηγοί σίγουρα θα πουν πως δεν είναι το ίδιο απολαυστικό να οδηγάς εκεί σε σχέση με τη Suzuka.»

Ο ίδιος πρόσθεσε: «Και αυτό όχι γιατί σκέφτονται την πιθανότητα του θανάτου ως μέρος της πρόκλησης. Είναι γιατί οι συνέπειες ενός λάθους εκεί είναι πολύ περισσότερες. Από το να βγεις εκτός πίστας στο τσιμέντο και να γυρίσεις πίσω, εδώ βγαίνεις και μπορεί να τραυματίσεις το μονοθέσιο. Και ακόμα χωρίς να το τραυματίσεις, όλοι «πονάνε». Είναι η διαφορά του να ποντάρεις 5ο€ και 50.000€ στο καζίνο. Όσο μεγαλύτερος ο ανταγωνισμός, τόσα περισσότερα διακυβεύονται, τόσο μεγαλύτερη είναι και η ευχαρίστηση. Εκεί βρίσκεται η θεμελιώδης διαφωνία – και ένας σημαντικός πόλος έλξης – στην καρδιά της F1.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Δύο λόγια για τον Jules

Next Article

Ο Chilton αφιερώνει τη νίκη του στον Bianchi

Related Posts