Μετά από μία συνάντηση των αφεντικών των ομάδων την Τρίτη 18/8, συμφωνήθηκε πως η καλύτερη λύση για την αύξηση των προσπεράσεων και η διατήρηση υψηλών τελικών είναι η επιστροφή στο ground effect.
Στο Strategy Group νωρίτερα μέσα στη χρονιά, εκφράστηκε η θέληση να γίνουν «5 με 6 δευτερόλεπτα» πιο γρήγορα τα μονοθέσια στο γύρο από το 2017.
Μέρος των επικείμενων αλλαγών είναι και η αύξηση των προσπεράσεων. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, είναι πιθανή η υιοθέτηση του λεγόμενου ground effect, ώστε να μειωθούν οι αεροδυναμικές απαιτήσεις από την εμπρός αεροτομή.
Με την μετάβαση σε απλούστερους σχεδιασμούς εμπρός αεροτομών, σε συνδυασμό με ένα πάτωμα που θα παράγει σημαντική ποσότητα κάθετης δύναμης, ο «ακάθαρτος» αέρας, που έρχεται από το πίσω μέρος ενός μονοθέσιου και επηρεάζει αυτό που το ακολουθεί, δεν θα είναι πλέον πρόβλημα.
Αυτή η τεχνολογία υπήρχε στην Formula 1 στα τέλη της δεκαετίας του 70′ και τις αρχές του 80′, αλλά απαγορεύτηκε καθώς τα μονοθέσια έγιναν πολύ γρήγορα και επικίνδυνα.
Για να αποφευχθεί κάτι παρόμοιο τώρα, ένα συγκεκριμένο πάτωμα θα επιτρέπεται, μην αφήνοντας τις ομάδες να το εξελίξουν. Αυτό ήταν ιδέα της Force India και δεν είναι ξεκάθαρο αν συμφωνούν και οι μεγαλύτερες ομάδες.
Τα μονοθέσια αναμένεται να είναι φαρδύτερα, ενώ ο Eric Boullier επιβεβαίωσε πως θα εισαχθούν πιο φαρδιές και πιο χαμηλές πίσω αεροτομές, λόγω τις χαμένης κάθετης δύναμης από την απλούστερη εμπρός αεροτομή.
Οι τεχνικοί διευθυντές θα συναντηθούν εκ νέου για να αρχίσει η οριστικοποίηση των κανονισμών για το 2017, οι οποίοι πρέπει να είναι γραμμένοι ως τον Μάρτιο του 2016.
Πληροφορίες για το ground effect και την ιστορία του στην αυτοκίνηση θα βρείτε εδώ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify